New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht

Adres: Spaklerweg 53, 1114 AE Duivendrecht, Nederland.
Telefoon: 202105300.

Specialiteiten: Uitgever.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 91 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.9/5.

Locatie van New Skool Media (Corporate Office)

New Skool Media, met het hoofdkantoor aan Spaklerweg 53 in Duivendrecht, is een uitgeverij die zich onderscheidt door een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeergelegenheid. Het bedrijf heeft 91 beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 2.9/5.

De uitgeverij is gespecialiseerd in het publiceren van verschillende soorten media. Het team van New Skool Media bestaat uit ervaren professionals die nauw samenwerken om de beste resultaten te behalen. Het bedrijf staat erom gekend kwaliteitscontent te produceren en te distribueren.

De locatie van New Skool Media, in Duivendrecht, is gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en er is ook voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Het hoofdkantoor is ingericht om zowel bezoekers als medewerkers te ontvangen in een professionele en comfortabele omgeving.

Wanneer u op zoek bent naar een uitgeverij met een focus op kwaliteit en toegankelijkheid, is New Skool Media een geweldige keuze. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten en is altijd bereid om samen te werken om de beste oplossingen te vinden voor uw mediagebonden behoeften.

We raden aan om contact op te nemen met New Skool Media via hun website voor meer informatie over hun diensten en hoe zij u kunnen helpen. Het team van New Skool Media staat altijd klaar om uw vraag te beantwoorden en uw project tot een succes te maken.

Beoordelingen van New Skool Media (Corporate Office)

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
Zoe Zwaanenburg
1/5

Prachtig tijdschrift (Delicious), maar schandalige service. Mijn advies: koop tijdschriften los in de winkel zodat je geen risico op gezeur hebt met New Skool Media. Wil je een mooi cadeau aan iemand geven? Bestel dan gewoon iets op bol.com, want een abonnementje krijg je niet op tijd binnen, ongeacht hoe lang van te voren je je bestelling plaatst.

Voor kerst heb ik geprobeerd een eenmalig abonnement te kopen om cadeau te doen. Hoewel ik begin december al begonnen was met de bestelling, kon Delicious het tijdschrift en kookboek helaas niet op leveren. Uiteraard heb ik begrip voor de kerstdrukte (ook al zou je mogen verwachten dat ruim 3 weken genoeg zou moeten zijn), dus heb ik mijn bestelling geannuleerd.
Ik heb de klantenservice gebeld en de telefoniste had mijn bestelling geannuleerd. Helaas kreeg ik geen schriftelijke bevestiging hiervan, dus heb ik nog een paar keer gebeld. Steeds verzekerde de telefoniste mij ervan dat de bestelling geannuleerd was en ik geen betaling verschuldigd was. Een paar weken later kreeg ik een brief van een incassobureau... Na de situatie uitvoerig uitgelegd te hebben, kreeg ik een bericht "we hebben begrip voor uw situatie" en hoefde ik zogenaamd slechts de abonnementskosten te betalen en niet de daarbovenop berekende incassokosten van 40 euro. Ik vind een geannuleerde bestelling in rekening brengen niet getuigen van begrip. Hier komt nog bij dat de bestelling überhaupt nooit geleverd is...

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
Jelmer Borgerink
1/5

Zeer slechte service. 50 minuten in de wacht en nog geen persoon die je te woord kan staan. Naast dat ik al meerder mailtjes heb gestuurd zonder enige reactie.

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
Kitty Werkman
2/5

Twijfelgeval. Heb van Essent een cadeaubon gekregen waarmee ik 2 nummers van het Delicious magazine heb genomen. De website gaf aan dat het niet automatisch verlengd zou worden. Maar je raadt het al, krijg ik een herinnering dat er nog een factuur openstaat voor een jaar abonnement, waar ik dus geen factuur voor gezien heb. Afijn, heb er 2 mails aan gewijd, zonder antwoord te krijgen. Ben toen maar gaan bellen. De dame van de klantenservice gaf aan dat ze geen abonnement op mijn naam kon vinden, en dat het dus vermoedelijk om een foutje door de administratie betrof. Ze zou het doorspelen naar de administratie. Ik heb 3 dagen later inderdaad een bevestiging gehad dat de verlenging stop gezet was. Dus eind goed, al goed.

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
A L
1/5

Echt waardeloos! In mei 2019 heb ik een proefabonnement op de knippie afgesloten en betaald. Toch nog twee herinneringen gekregen en pas na een lange mailwisseling kwam de bevestiging dat ik blijkbaar toch op tijd betaald heb.
Er zat een blokkade op mijn abonnement. Ik zou verzendkosten van 16 € niet betaald hebben. Daarvoor heb ik nooit een rekening ontvangen. Wel 15 emails moeten sturen om erachter te komen wat het probleem is.
6 (!) maanden later eindelijk de eerste tijdschrift ontvangen. Joehoe!
En ik wacht nog steeds op de erste twee edities van de tijdschrift. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren!
Nul sterren helaas niet mogelijk...

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
Dennis Verbij
1/5

Ik heb ook een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Na opzegging van het abonnement op Fiets blijf ik betalingsherinneringen krijgen. Tot een incassobureau aan toe. Afgelopen week al 3 keer gebeld met de klantenservice maar ze blijken niet in staat om dit probleem op te lossen. Heb al meerdere malen gevraagd om een bevestigingsmail zodat ik deze naar het incassobureau kan sturen maar dit hebben ze tot op heden niet gedaan. Wat een vreselijke situatie!

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
Jan den Dekker
1/5

Tijdschrift Vorsten, prachtig om allemaal te zien, maar zodra je wat bestelt gaat het mis! Mijn vrouw heeft een bestelling gedaan bij Vorsten, en de levering bleef uit. Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Hier kreeg ze te horen dat mijn artikel niet leverbaar was. Helaas zonder dat hier een bericht op was ontvangen. Bestelling direct telefonisch geannuleerd en verzoek om terugbetaling; helaas weer geen enkele bevestiging! Mail gestuurd naar klantenservice met bovenstaand verhaal en verzoek om bevestiging en directe terugbetaling. U raadt het al; wederom geen enkele reactie. Mooie plaatjes, maar dat is het dan kennelijk ook!

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
M van Wijngaarden
3/5

Enkele malen gemaild dat ik niet in kon loggen terwijl abonneenummer gewoon goed was. Op 4 mails werd op geen enkele manier gereageerd. Uiteindelijk maar gebeld met de Technische dienst en daar werd ik netjes te woord gestaan en uiteindelijk prima geholpen. Dus 3 sterren voor de onbeantwoorde mail en eigenlijk 5 voor de technische dienst.

New Skool Media (Corporate Office) - Duivendrecht
michael buijtendijk
1/5

Zeer slecht ! Heb na 6 maanden nog altijd geen enkel exemplaar mogen ontvangen. Na mail contact hebben ze excuses gemaakt en gevraagd of ik nog steeds mijn exemplaren wilt ontvangen waar ik al voor betaald heb. Na dien geen reactie meer ontvangen! Telefonisch werkt niet want dan word er gezecht: sorry meneer is niet mijn afdeling en kan u niet door verbinden, of sorry meneer ik weet hier niets over, kan u later terug bellen of een mail sturen.

Mails sturen heeft geen zin! Daar krijg je geen reactie op! Laat staan dat ze terug bellen !

Zeer slecht bedrijf! Geen zaken doen hiermee !

Wij zijn ons geld kwijt en hebben nog altijd niets ontvangen!

Go up