Tuincentrum.nl - Boskoop

Adres: Halve Raak 101 b, 2771 AC Boskoop, Nederland.
Telefoon: 854016555.
Website: tuincentrum.nl.
Specialiteiten: Tuincentrum, Tuin, Winkel voor zijden planten, Groothandel in planten.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Betaalpassen, Creditcards, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 994 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.9/5.

Locatie van Tuincentrum.nl

Tuincentrum.nl, gevestigd op Halve Raak 101 b, 2771 AC Boskoop, Nederland, is een praktisch en behulpzaam tuincentrum dat gespecialiseerd is in alles rond de tuin en planten. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met het telefoonnummer 854016555 en via hun website: tuincentrum.nl.

Tuincentrum.nl biedt een uitgebreid assortiment van producten en diensten, waaronder: Tuincentrum, Tuin, Winkel voor zijden planten, Groothandel in planten. Het is de perfecte plek om al je tuinbehoeften in één oogopslag te vinden. Het bedrijf is bekend om hun kennis en ervaring in de tuinsector, en hun enthousiaste medewerkers staan altijd klaar om je te helpen met alle vragen en advies dat je nodig hebt.

Een van de belangrijkste aspecten van Tuincentrum.nl is hun toegankelijkheid voor iedereen. Ze bieden een rolstoeltoegankelijke ingang, parkeerplaats, toilet en zitplaatsen, zodat iedereen comfortabel kan bezoeken. Betalen is ook eenvoudig met betaalpassen en creditcards.

Bij Tuincentrum.nl kun je rekenen op een professionele en persoonlijke benadering. Het bedrijf heeft 994 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 2.9/5. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en ervaren tuinpartner, dan is Tuincentrum.nl de plek voor jou.

We raden aan om hun website te bezoeken voor meer informatie en actuele aanbiedingen. Het team van Tuincentrum.nl staat klaar om je te helpen met al je tuinbehoeften, dus contacteer hen vandaag via hun website en maak de eerste stap naar een mooie en gezonde tuin

Beoordelingen van Tuincentrum.nl

Tuincentrum.nl - Boskoop
Ron Clumpkens
1/5

Bestel in ieder geval geen meerstammige boompjes (in mijn geval olijfwilg). Prijs kwaliteit verhouding is waardeloos. Ze vragen gewoon veel geld voor een struik die niet eens voor dat geld is bijgesnoeid. 300 euro kwijt voor 2 struikvormen. Schandalig. En na melding van deze klacht ook nog durven zeggen dat er wel degelijk een meerstammige variant is verstuurd. Ik snap best dat je niet exact krijgt wat er op de foto staat en dat er veel variatie in kan zitten maar dit klopt gewoon niet. Zie foto en oordeel zelf. Voor dat geld verwacht je kwaliteit en een product dat enigszins lijkt op wat je aanbiedt. Dat is zelfs verplicht. De reclame code commissie heeft daar ooit al eens een officiële uitspraak over gedaan. Maar daar trekken ze zich niks van aan.
Les geleerd. Ik zal er nooit meer iets kopen.

Tuincentrum.nl - Boskoop
Eva Janssens
1/5

Absoluut af te raden. Zeer slechte ervaring. De staat van de geleverde plantjes is om van te huilen. Kijk gewoon naar de foto's. Is dit nog normaal? We hebben gewoon rotte, lelijke, minieme plantjes gekregen.

Daarnaast nog een paar extra bedenkingen:
- Onze bestelling hield ook grasmatten in. Dat zou in onderaanneming zijn bij een andere leverancier. Die andere/extra transportkost kwam neer op 99 euro. Toch wordt onze bestelling grasmatten met dezelfde transportfirma geleverd. Een extra onbestaande kost doorrekenen aan de klant zodat de prijs van het product op het eerste zicht lager kan blijven? Oneerlijke praktijken en misleiding van de consument, lijkt me.
- over misleiding gesproken: de reviews op de website zijn allemaal lovend. Waar komen die vandaan? Ik wou namelijk ook mijn ervaring delen, maar buiten trustpilot en google na lang zoeken, vind nergens waar ik dat kan delen. Laat staan waar ik die positieve verhalen van Marie-Anne (8 uur geleden) en Piet De kreek (14 uur geleden) kan terugvinden. Opnieuw een alarmbel: dit lijkt verdacht hard op misleiding van de consument.

Tuincentrum.nl - Boskoop
Tes 82
1/5

Wanneer je een online tuincentrum begint is goed inpakken wel het minste wat ik mag verwachten , 180 euro aan planten komt half zwart aan in een dichte , afgesloten doos ? Daarnaast is het melden van een klacht een onbegonnen taak na meerdere keren mailen , bellen nu 1,5 week verder en mijn plantjes staan te verpieteren in de tuin en nog geen antwoord . Wanneer ik bel wordt er gezegd dat “de lijn vrij moet blijven “ en ze reageren per mail. Slechte zaak dit .

Tuincentrum.nl - Boskoop
danielle Spanjersberg
1/5

Plant besteld, levering was al twee dagen te laat. Daarna foto’s naar hun gestuurd met de plant die geleverd werd.

Ik moest de plant water geven en mocht de plant alsnog dood gaan dan moest ik maar even contact opnemen.

Uiteindelijk retour aangevraagd, dit ging ook heel lastig omdat ze erg slecht bereikbaar zijn.

Zou zeker twee keer denken voor je hier besteld!

Tuincentrum.nl - Boskoop
Chloë G
1/5

Beschadigde planten ontvangen die binnen de week dood waren.
Er was iets mis gegaan bij de bezorgdienst. Planten zijn 2x herpakt geweest en 3 dagen te laat geleverd. De doos die ik ontving was veel te klein voor de planten, planten lagen los in de doos, overal aarde, losse bladeren en takken, elke plant was beschadigd (geknakt) en compleet uitgedroogd + de oude verpakkingen waren mee in de doos geduwd. Meteen foto's getrokken en de planten erna de nodige zorgen gegeven. Klantendienst was blij met de foto's en ging dit opnemen met de bezorgdienst (-> klacht indienen en zelf de vergoeding innen?)
Na een week waren alle planten dood. Klantendienst wimpelt je af (ze zien er helemaal perfect uit) en negeert je erna.

Ook opmerkelijk: alle ontvangen planten waren overgroeid met onkruid!!

Tuincentrum.nl - Boskoop
Esther Koolaard-Snijders
4/5

Inmiddels contact gehad met het tuincentrum, ivm problemen leveringsdienst een goede oplossing gekregen, dank dankvoorr!

Als ik geen ster kon toevoegen had ik het gedaan. Vanwege drukte kon men niet leveren op afgesproken dag en tijdstip. We zouden een nieuwe mail ontvangen. Maar via de deurbel zagen we dat er zonder mailbericht een dag later een bezorger met doos voor de deur stond..Hier hadden wij niet op gerekend en waren dus niet thuis. Bezorger weg en de rest van de spullen ook. Geen bericht ontvangen waar de spullen opgehaald konden worden. Contact gezocht met tuincentrum.nl en kreeg links gemaild waarmee ik de spullen kon traceren bij invoer van onze postcode werden gegevens niet herkent. Herhaaldelijk mails gestuurd tuincentrum.nl maar geen enkele reactie . Maar wel vooraf moeten betalen. Bestel hier niet!!!

Tuincentrum.nl - Boskoop
Ruben Luyten
1/5

Het begon met een week vertraging na de bestelling, hoewel alles volgens de website 'in voorraad' was.

Bij levering blijken de aantallen niet helemaal te kloppen en zijn alle planten erg klein. Ze zien er bijna dood uit, sommige hebben zelfs rotte, beschimmelde stengels. Mocht dit in de winkel hebben gestaan, dan zou ik ze nooit gekozen hebben. Geen aanrader!

Planten online bestellen was misschien toch niet zo'n goed idee. Anderzijds is het vanuit het bedrijf ook geen goed idee om te verzenden de dag voor een feestdag want dan weet je dat ze lang onderweg zullen zijn, mogelijks in slechte omstandigheden.

Tuincentrum.nl - Boskoop
Ruwbouwwerken Nuyens Peeters
1/5

Ik had 80 Haag planten besteld. Kwamen in een doos aan verpakt in een bussel. Levering was 2 dagen later dan gevraagd en er warren 5 planten te kort. Stekjes zagen er erg triestig uit vermoedelijk zaten ze al 3 dagen niet meer in de grond. Waardoor ze aan het sterven waren. Nu zitten ze 1 week in de grond en ik denk dat meer dan de helft het niet gaat halen..

Hier bestel ik nooit meer en ik raad het af

Go up