Kalkhoven BV - Gouda

Adres: Blekerssingel 66, 2806 AD Gouda, Nederland.
Telefoon: 182518055.
Website: kalkhoven.com
Specialiteiten: Leverancier van beveiligingssystemen, Installateur van beveiligingssystemen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 129 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Kalkhoven BV

Kalkhoven BV Blekerssingel 66, 2806 AD Gouda, Nederland

⏰ Openingstijden van Kalkhoven BV

  • Maandag: 09:00–17:30
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Kalkhoven BV: Een Topbedrijf voor Beveiligingssystemen

Bron: kalkhoven.com

Gevestigd aan Blekerssingel 66 in Gouda, is Kalkhoven BV een bekroond bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren en installeren van beveiligingssystemen. Met een gemiddelde beoordeling van 4.1/5 op basis van 129 recensies op Google My Business, heeft Kalkhoven BV een solide reputatie opgebouwd als een betrouwbare en kwaliteitsvolle dienstverlener in de beveiligingsbranche.

Specialiteiten en Diensten

De specialiteiten van Kalkhoven BV omvatten het leveren van beveiligingssystemen en het installeren van deze systemen in verschillende soorten gebouwen en locaties. Met een team van ervaren en gekwalificeerde medewerkers, zorgen ze ervoor dat hun klanten de beste beveiligingstechnologie krijgen die het beste passen bij hun unieke behoeften en vereisten.

Voorzieningen en Service

Kalkhoven BV staat ook bekend om zijn uitstekende service en voorzieningen. Het bedrijf beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats, waardoor ze toegankelijk zijn voor klanten met mobiliteitsbeperkingen. Daarnaast werken ze nauw samen met hun klanten om te zorgen voor een persoonlijke aanpak en om de beste oplossingen te bieden voor hun specifieke beveiligingsbehoeften.

Waarom Kies Je Voor Kalkhoven BV

Het bedrijf wordt vaak gekenmerkt door zijn betrouwbare diensten, deskundige medewerkers en een persoonlijke aanpak. Hoewel ze misschien niet altijd de goedkoopste optie zijn, wordt Kalkhoven BV vaak als de beste beschouwd vanwege hun kwaliteit, service en betrouwbaarheid. Klanten die bij Kalkhoven BV terecht zijn gekomen, hebben vaak positieve ervaringen met behulpzame verkopers, vriendelijke monteurs en een bedrijf dat goed met hen mee denkt.

Contactgegevens

Indien u meer informatie wenst over de diensten van Kalkhoven BV of wilt weten hoe u kunt profiteren van hun beveiligingssystemen, kunt u hen bereiken via hun telefoonnummer 182518055 of bezoek hun website kalkhoven.com. Het bedrijf is gevestigd aan Blekerssingel 66, 2806 AD Gouda, Nederland, en staat klaar om u te helpen bij het beschermen van wat waardevol is.

👍 Beoordelingen van Kalkhoven BV

Kalkhoven BV - Gouda
Jeroen H.
5/5

Wat is dit toch een fantastische club. Ik ben er al jaren klant en zelfs als je vijf jaar niet bent geweest weten ze nog wie je bent. Behulpzame verkopers en vriendelijke monteurs met verstand van zaken en ze denken goed met je mee. Ze zijn misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel altijd de beste. Echt een topbedrijf!!

Kalkhoven BV - Gouda
Lenie R.
5/5

Vandaag is Gert-Jan voor mijn slot geweest. Ik was in de veronderstelling dat ik zelf iets fout had gedaan, waardoor de deur niet meer open ging. Gert-Jan heeft mij laten zien dat het niet aan mij lag, maar dat het slot gewoon "op" was. Nu functioneert het weer en word er een nieuw slot besteld. Prima en snelle service.

Kalkhoven BV - Gouda
M. M.
1/5

Nare mensen aan de balie, ze nemen een behoorlijk standaard cilinder niet retour, omdat deze 'speciaal' gemaakt zouden zijn.

24 service slotenmaker is ook in Gouda, en een veel betere alternatief.

Kalkhoven BV - Gouda
Angeline R.
1/5

Zeer nare ervaring met Kalkhoven!

Ik beheer en zorg voor een flat gelegen vlak bij station Gouda. Vernam van de huurder dat het slot op de voordeur niet meer goed functioneerde en nam contact op met Kalkhoven. Dit is de tweede keer dat ik van de firma Kalkhoven gebruik maakte. De eerste keer totaal geen problemen. Deze keer was het andere koek.

De monteur zat netjes al even voor tijd te wachten bij de flat toen ik aankwam. Wij gingen naar de flat waar de monteur de bewoner ontmoette en even na het slot te hebben gekeken kregen we koffie aangeboden wat ik weigerde want ik moest naar mijn werk. De monteur daarintegen had wel trek. En begon op z'n gemakje een vriendelijke babbel te maken met de bewoner. Na dat de koffie gedronken was ging hij weer aan de slag maar alhoewel hij met gereedschap naar boven kwam ontbrak de hamer. Dus weer even terug naar z'n busje. Hij kwam tot de conclusie dat het slot vervangen moest worden maar stond dat te vertellen aan de bewoner met zijn rug naar mij toe gekeerd. Ik werd totaal genegeert terwijl hij heel goed wist dat ik de rekening zou gaan betalen. Hiervan had ik hem geinformeerd voordat wij de flat ingingen.Ik voelde mij zo geschoffeerd dat ik uiteindelijk aan hem vroeg of hij zo vriendelijk kon zijn om het probleem aan mij uit te leggen sinds ik degene was die de rekening ging betalen.

Voor het nieuwe slot moest hij weer terug naar kantoor. Ik vroeg hoe lang dit zou gaan duren want ik moest naar mijn werk. En waar was het kantoor? Hij bood aan of hij later kon komen maar dat werd mij allemaal te ingewikkeld en dat heb ik geweigerd. Ik vroeg hoe lang het zou duren voordat hij terug zou zijn. Hij informeerde een half uur. Waar is het kantoor. Blekerssingel (om de hoek) Maar ja, hij moest natuurlijk wel het juiste slot vinden en dat kost tijd.
Hij vertrok en na een half uur was hij terug. Het inzetten van het nieuwe slot duurde nog geen 10 minuten. De oude cylinder van het oude slot heeft hij hergebruikt.De rekening kwam even over de â‚Ŧ200.00.

In conclusie:
Ik voelde me als vrouw /klant zeer geschoffeerd. Hij heeft het lef om voor mijn neus op z'n gemakje koffie te drinken en een gezellig babbeltje te maken. Hij maakte een onnodige trip naar z'n busje. Ik had al trouwens uitgelegd wat het probleem was en ik verwacht dat hij op z'n minst de normale reguliere gereedschappen bij zich heeft.
Ik weet zeker, maar kan helaas niet bewijzen dat hij op kantoor lekker heeft staan praten of nog een kopje koffie heeft gedronken. En maar tijd rekken! Wat tijd is geld!

Het echte werk heeft in tijd nog geen 20 minuten geduurt. Maar natuurlijk op de rekening betaal je voor een uur.

Mijn advies is gebruik Kalkhoven niet! En zeker niet als vrouw! Je word aan alle kanten gepakt!

Kalkhoven BV - Gouda
Pascal G.
4/5

Wij zijn wel snel geholpen omdat wij de deur niet meer in konden en het zou 45,00 voorrijden zijn (is maar 5 km) en 70,00 uurloon, hij was in 10 min klaar koste toch wel 120,00, rijst mij wel de vraag doet men niet in delen van een uur, anders is het wel snel verdiend. Zo'n baan wil ik ook wel.

Kalkhoven BV - Gouda
Hans
1/5

Opgelicht.
Ik woon op 15 min reisafstand van dit bedrijf. Ze kwamen bij mij cilinders vervangen omdat de sleutel gestolen zou zijn. 10 min na aankomst had ik de sleutel alsnog gevonden waardoor het vervangen niet meer nodig was. Totaal zouden ze dus met 10 min verkeerd rijden 50 min werk hebben gehad. Er werd mij echter een rekening voorgeschoteld van 90 min (â‚Ŧ150). De tijdstippen in mijn telefoon waarop ik gebeld heb bevestigen dat het 40 min duurde, maar zowel de slotenmaker als het kantoor was hiervan niet te overtuigen. De rekening heb ik keurig betaald en ik hoop dat met dit bericht andere consumenten gewaarschuwd zijn.

Kalkhoven BV - Gouda
Tom V.
5/5

Top winkel en personeel.
Drie punt slot stuk , en gemaakt .
Dat is een dure grapje .
Maar naar vier winkels geweest wordt niet meer gemaakt !
Is duurder !
Locatie is raar maar goed ,kan er wel van slapen .
Met een goed slot op de deur .
BEDANKT

Kalkhoven BV - Gouda
Ries K.
1/5

Kom in de winkel wordt geholpen, er komen ook andere klanten na mij binnen. De verkoper gaat iets halen voor ons en komt niet meer terug, is gewoon de klanten die later binnen kwamen aan het helpen! Ik wilde een slotgarnituur voor de voordeur en schuurdeur plus slot schuurdeur met scharnieren en brievenbus kopen. Helaas duurde zolang dat we maar weg zijn gegaan!
Wat een aparte manier om je klant te laten wachten.

Go up