Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam

Adres: Bahialaan 400, 3065 WC Rotterdam, Nederland.

Website: zcnvervoer.nl
Specialiteiten: Vervoer.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 293 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.6/5.

📌 Locatie van Zorgvervoercentrale Nederland B.V.

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. Bahialaan 400, 3065 WC Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Zorgvervoercentrale Nederland B.V.

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Het vertrouwde en betrouwbare vervoer

Voor wie op zoek is naar betrouwbare en professionele vervoersoplossingen, is Zorgvervoercentrale Nederland B.V. de ideale partner. Met een ruim aanbod aan vervoersdiensten en een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid, staat dit Rotterdamse bedrijf al jaren bekend om zijn uitstekende service.

Een kijkje achter de schermen

Het hoofdkantoor van Zorgvervoercentrale Nederland B.V. is gevestigd op het Adres: Bahialaan 400, 3065 WC Rotterdam, Nederland. Vanuit deze centrale wordt het gehele vervoersnetwerk beheerd en gecontroleerd. Daarnaast beschikt het bedrijf over een eigen garage en werkplaats, waardoor de voertuigen op de juiste manier onderhouden en gecontroleerd kunnen worden.

Specialiteiten en voorzieningen

  • Vervoer: Zorgvervoercentrale Nederland B.V. staat bekend om zijn uitgebreide vervoersdiensten, waaronder ambulancevervoer, taxivervoer en zorgvervoer.
  • Rolstoeltoegankelijkheid: Het bedrijf zorgt ervoor dat alle faciliteiten toegankelijk zijn voor personen met een beperking. Dit omvat een rolstoeltoegankelijk toilet, een rolstoeltoegankelijke ingang en een rolstoeltoegankelijke parking.

Bovendien heeft Zorgvervoercentrale Nederland B.V. ook rolstoeltoegankelijke zitplaatsen in haar voertuigen, zodat iedereen veilig en comfortabel kan reizen.

Beoordelingen en feedback

Het bedrijf heeft een historie van meer dan 293 recensies op Google My Business, waarvan de gemiddelde beoordeling 2.6/5 is. Hoewel dit cijfer misschien niet indrukwekkend lijkt, moeten we rekening houden met de complexiteit van het vervoersbedrijf en de verschillende klantbehoeften. Veel klanten waarderen de betrouwbaarheid en professionele houding van de chauffeurs, terwijl anderen misschien kritiek hebben op de prijs-kwaliteitverhouding of de wachttijden.

Desondanks blijft Zorgvervoercentrale Nederland B.V. een betrouwbare partner voor vervoersbehoeften, zowel voor particulieren als bedrijven. Door een continue inspanning om de service te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen, staat het bedrijf klaar om in de toekomst te voldoen aan de verwachtingen van zijn klanten.

👍 Beoordelingen van Zorgvervoercentrale Nederland B.V.

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
Marjolein B.
1/5

Ik had voor vandaag voor mijn vader een rolstoelstaxi besteld van zijn revalidatietehuis in Sloten Amsterdam naar het AMC. Inmiddels is het wel bekend dat de wegen rondom Amsterdam knudde zijn vanwege wegwerkzaamheden en dat daar enorme hinder van is. Dáárom had ik de taxi extra vroeg gereserveerd, namelijk 13.30 uur voor een afspraak in het AMC om 15.00 uur. Ophaaltijd wordt met een kwartier speling doorgegeven. Het kan dus 13.15 uur zijn of 13.45,

om 14.00 uur was er nog geen taxi beeld!

Ik heb gebeld met het centrale nummer: "Hij is onderweg" en "deze drukte hadden we niet voorzien". Dat begrijp ik niet? Heel Amsterdam staat op dit moment op z'n kop omdat de A10 dicht is. Als taxi speciaal ingericht voor ziekenvervoer doe je dan toch je huiswerk! en plan je de ritten toch vooraf goed in?

Uiteindelijk was de taxi er om 14.35 uur! En dán moesten we nog naar het AMC over de afgesloten A10. Gelukkig hebben we de afspraak in het AMC iets kunnen verzetten, want we waren nu meer dan fashionably late. We werden 15.20 uur bij de voordeur afgezet en toen nog naar de afdeling rennen met rolstoel om de afspraak te halen.

Terugweg had ik een taxi besteld voor 17.00 uur, zodat we ruim de tijd hadden in het ziekenhuis en niet hoefde te haasten. Wederom 30 minuten speling in het ophalen. Maar in de app geen taxi te bekennen die we konden volgen. Ik heb wederom gebeld met de servicelijn en die mocht pas NA 17.15 uur met de betreffende taxi bellen waar hij was... Dus, weer wachten... en heb ik wéér gebeld om 17.16 uur.

Wat bleek... de taxi zou er pas om 18.00 uur zijn!!! Wederom niet op de afgesproken tijd. Mijn vader was helemaal op van het nodeloze wachten en wilde terug naar zijn huis. Hij is rolstoel afhankelijk en heeft veel pijn met zitten en bewegen. Maar hij was het zo zat dat wachten op een taxi die maar niet kwam.

Dat we hem zelf naar huis hebben gebracht met de auto.

Schandalig hoe deze service is, en dat voor ziekenvervoer! Totaal niet punctueel, hier kun je dus niet van op aan.

We hebben dankzij deze amateuristische service 5 uur gevuld met wachten voor een afspraak van 15 minuten.
Bedankt!!

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
Linda V. M.
1/5

Slechte organisatie, er gaan vaak dingen mis. De communicatie met de klantenservice is belachelijk. Ik zie dat de waardering op Google ineens gestegen is van 1,8 naar 2,5 in hele korte tijd. Ik vraag me af hoe dat kan.

De reactie van ZCN op de Google reviews is eigenlijk altijd hetzelfde, namelijk dat er duizenden ritten per dag wel goed gaan. Ik vraag me af op basis waarvan ze deze uitspraak doen. Ik kan me niet voorstellen dat er gedegen onderzoek naar gedaan wordt. Er is mij althans nooit iets gevraagd over of een rit of de communicatie hieromtrent al dan niet goed is gegaan.
Gezien het feit dat er na 5 weken nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn klacht is kan ik me niet voorstellen dat er een dergelijk monitoringssysteem is dat dit bijhoudt.

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
Jan B.
5/5

Beter dan vanmorgen, toen de taxi bijna een uur later kwam om mij op te halen.
De planning had het beslist niet op een rijtje, toen het tijd was om mij op te halen er nog een ritje Scherpenzeel vice versa tussen geschoven werd
Maatschappelijk werk van het ziekenhuis Meander heeft daarover een klacht ingediend
Ik hoop dat deze truck niet meer wordt toegepast

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
Coen F.
1/5

Waardeloos bedrijf, lang wachten tot je verbinding met een medewerker hebt. Alle machtigingen van de zorgverzekeraar zijn in hun bezit en iedere keer wordt me een rolstoeltaxi geweigerd omdat ze zogenaamd geen machtiging hebben. CZ had beter een andere aanbieder kunnen kiezen. Bij het vorige taxibedrijf altijd rechtstreeks een rolstoeltaxi kunnen bestellen zonder vragen of problemen ATAX gaf tenminste kwaliteit nu is de kwaliteit en de service duidelijk onder nul. Moet helaas een ster geven als ik verder wil maar in feite zijn ze geen ster waard Hopelijk kiest CZ eieren voor hun geld en kiezen ze snel een betere aanbieder
Gisteren 3 juli weer een slechte ervaring gehad moest geopereerd worden. Had met veel moeite een rolstoeltaxi geboekt voor 10.15. Om 10.20 nog geen taxi gezien ZCN gebeld omdat ik op.tijd op de ok moest zijn. Eindelijk na 5 minuten iemand aan de lijn
Wist me te vertellen dat er geen taxi geboekt stond voor me. Toen ik om een oplossing vroeg wist hij me die niet te geven
Nadat ik mijn klacht over het bedrijf geuit had werd de hoorn neergelegd. Heb zelf Taxi Segers in Phillipine gebeld en het probleem uitgelegd. Binnen 5 minuten stond hun taxi bij mij chapeau voor de goede service. Koste me wel 20 euro maar ik was in ieder geval wel op tijd voor mijn operatie. Ga dit ook aan CZ voorleggen want zo ga je niet met patiënten om. ZCN laat mensen in de kou staan en trekt zich verder niks van jouw situatie aan. Waardeloos bedrijf en waardeloze telefoon afhandeling. 0 sterren van mij jammer dat je geen negatieve sterren kan geven anders kregen ze van mij een min 10.

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
Marcel D. V.
1/5

Helaas moet een ster plaatsen
Wat deze onderneming verdiend dit niet.
Mijn schoonvader is voor ziekenhuis bezoek afhankelijk van deze dienst.
Nu vandaag is het voor de 4 de keer dat ze wederom niet worden opgehaald en meer dan 3 uur moeten wachten.
Inmiddels hebt ik zelf een taxi geregeld voor ze. Zodat ze naar huis kunnen.
Ik begrijp niet waarom verzekeraars met deze partij willen samenwerken.

Als je belt met een klacht wordt weg gedrukt.
Hoezo klant vriendelijk!!!

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
Ron T.
1/5

Waardeloos bedrijf heel jammer dat zorgverzekeraars met dit soort bedrijven contracten afsluiten. Als je ze belt als een taxi te laat is is het enige wat ze voor je kunnen doen als klant/patient is de vervoerder voor je bellen. Voor de rest trekken ze hun handen overal van terug en zegt de klantenservice dat ze niks voor je kunnen betekenen. Als klantenservice mag je ook een stukje service verwachten maar dat leveren ze niet want dan zeggen ze alleen dat ze alleen maar ritten inplannen. Vervoerders die ze inhuren worden door hun niet op de vingers getikt als ze te laat zijn en dan heb ik het niet over 5 minuten, maar over meer dan een half uur. Als je doorvraagt worden ze zeer onvriendelijk en wordt de verbinding gewoon verbroken. Als klant/patient mag je dan ook nog zelf ervoor zorgen dat je afspraak die ivm een behandeling die niet onderbroken mag worden doorgang kan vinden. Het enige waar ze goed in zijn is schijnbaar onvriendelijk zijn, goedkoop personeel aannemen en geld innen.

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
RK K.
1/5

Super slechte taxi bedrijf.
Mijn zoon verblijft in een revalidatie centrum en moet met de taxi daar naar toe en weer terug naar huis.

Hij had een taxi geboekt om 19.00 uur om fille te vermijden zodat ze een keer op tijd konden zijn. Gebeld is er geen taxi geboekt volgens hun. Bellen we weer ja taxi is onderweg 15 minuten. Na 2,5 uur kwam de taxi om 21.30 en was mijn zoon na 22 uur pas thuis.

Een andere dag had mijn zoon om 08.15 taxi geboekt om terug te gaan naar het revalidatiecentrum hij had therapie om 09.30 uur. Om 08.30 gebeld de taxi is er over 20 minuten. Om 09.00 uur gebeld de taxi is er over 20 minuten. Om 09.30 gebeld er is geen taxi geboekt we gaan een nieuwe taxi voor uw boeken. Om 10.00 uur gebeld de taxi is onderweg hij is er over 15 minuten. De taxi was 3 uur te laat uiteindelijk.

Mijn zoon komt elke keer te laat aan op zijn therapie. Elke keer is de taxi meer dan 1 uur te laat en als ze dan een keer een kwartier/half uur te laat zijn moeten ze tussendoor iemand brengen en ophalen. Klantenservice is niet te bereiken je wacht minimaal 15-20 minuten voordat je iemand aan de lijn krijgt en 9 van de 10x is het enige wat ze kunnen zeggen taxi is onderweg.

Zorgvervoercentrale Nederland B.V. - Rotterdam
Natasha R.
1/5

Hieronder mijn mail met klacht aan ZCN waar ik maar geen antwoord op krijg en nu een klacht van heb gemaakt bij mijn zorgverzekeraar

Geachte heer/mevrouw,

Met deze mail dien ik een zeer ernstige klacht in over het onprofessionele en respectloze gedrag van een vrouwelijke chauffeur van ZCN Zorgvervoer tijdens een rit met mijn vader op donderdag 22 mei, de rit stond voor 11:30 uur.

Mijn vader is een kwetsbare man die een herseninfarct heeft gehad en moeite heeft met praten. Hij is volledig afhankelijk van zorgvervoer. Tot onze verbijstering gedroeg de chauffeur zich ronduit onbeschoft: ze was al geïrriteerd bij aankomst en zei op een denigrerende toon tegen mijn vader in de auto: "Als het je niet bevalt, dan ga je maar lopen."

Laat ik heel duidelijk zijn: dit is absoluut onacceptabel. Het is onvoorstelbaar dat iemand die werkt in de zorgsector zich zo onmenselijk en minachtend uitlaat tegen een hulpbehoevende passagier. Dit gedrag tart elke norm van fatsoen en professionaliteit. Gevoel van empathie ontbreekt wel bij deze dame.

Ik eis dan ook dat deze chauffeur per direct niet langer betrokken wordt bij het vervoer van mijn vader. Daarnaast verwacht ik een officiële reactie op deze klacht en dat er concrete maatregelen worden genomen om te voorkomen dat dit ooit nog voorkomt — bij mijn vader of bij andere cliënten.

Ik reken op een snelle en serieuze afhandeling. Deze kwestie laat ik niet rusten zonder passende actie en terugkoppeling van uw kant.

Go up