GP Groot - Alkmaar

Adres: Boekelerdijk 13, 1812 LV Alkmaar, Nederland.
Telefoon: 884721200.
Website: gpgrootinzameling.nl
Specialiteiten: Afvalverwerkingsbedrijf, Transportbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Aluminium blikjes.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 57 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van GP Groot

GP Groot Boekelerdijk 13, 1812 LV Alkmaar, Nederland

⏰ Openingstijden van GP Groot

  • Maandag: 07:00–17:00
  • Dinsdag: 07:00–17:00
  • Woensdag: 07:00–17:00
  • Donderdag: 07:00–17:00
  • Vrijdag: 07:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Groot is een afvalverwerkings- en transportbedrijf gevestigd in Alkmaar. De bedrijfsadres is Boekelerdijk 13, 1812 LV Alkmaar, Nederland.

De contactgegevens zijn als volgt: Telefoon: 884721200., Website: gpgrootinzameling.nl.

Specialiteiten

Groot specialiseert zich in afvalverwerkingsbedrijf en transportbedrijf.

Andere interessante gegevens

De volgende diensten biedt Groot aan:

  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Aluminium blikjes

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 57 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.5/5.

Op basis van de beoordelingen kan men concluderen dat Groot een goedkope en efficiënte dienst biedt.

Overzicht van diensten

Dienst Beschrijving
Afvalverwerkingsbedrijf Groot biedt afvalverwerkingsdiensten aan voor verschillende soorten afval.
Transportbedrijf Groot biedt transportdiensten aan voor verschillende soorten vracht.

Groot is een rolstoeltoegankelijk bedrijf met een toegankelijke ingang en parking. Dit maakt het gemakkelijk voor klanten om het bedrijf te bezoeken.

Aluminium blikjes zijn ook een dienst die Groot biedt. Dit kan handig zijn voor klanten die hulp nodig hebben met het sorteren van afval.

Op basis van de beoordelingen kan men concluderen dat Groot een goedkope en efficiënte dienst biedt.

👍 Beoordelingen van GP Groot

GP Groot - Alkmaar
Rene P.
1/5

Waar GPGroot heel klein in is.
11 keer een container besteld voor mijn verbouwing. Toen kwam chauffeur Jasper met een bijrijder die in zijn proeftijd met de joystick de bak er af mocht halen. De jongen snapte het niet en deed maar wat. Op moment dat jasper naar hem toeliep duwde de puinbak mijn muur geheel uit zijn voegen. Door mijn geschreeuw ging de muur net niet om. Jasper maakte foto’s voor kantoor en ik zou offerte laten maken. Puntje bij paaltje: GPGroot ontkent en weet waarschijnlijk dat ik geen poot heb om op te staan ondanks getuigeverklaring. Mijn advocaat zegt dat alleen een filmpje in deze situaties een bewijs is. Dus wees aub gewaarschuwd voor deze handelswijze. Politie zegt dat filmen of hen niet weg laten rijden en politie bellen de manier is om hier mee om te gaan. Ipv vertrouwen op de goedheid van dit bedrijf.

GP Groot - Alkmaar
Dirk V. D. V.
1/5

"Tegen vergoeding een container verplaatsen binnen 1 km afstand? Nee meneer, we zijn geen transportbedrijf."
Wat een slappe hap.

GP Groot - Alkmaar
emiel Z.
5/5

Hele vriendelijke Chauffeur Richard aan de deur.
Was hier net bij ons Watersportbedrijf!
Is een echt parade paardje voor dit bedrijf.
Een absolute aanrader om hier klant te worden!
Een dikke pluim voor Richard!

GP Groot - Alkmaar
xXDannyNLXx
1/5

De openbare weg hier aan de Markengouw in Amsterdam wordt continue gebruikt om containers te wisselen en dat met enorm veel kabaal om 6:00 s'ochtends.
Het resultaat, wakkere kinderen, boze schreeuwende buren. Dit terwijl de werkzaamheden hier toch echt al lang geleden klaar zijn....

GP Groot - Alkmaar
parenclub M.
1/5

Verkeerde factuur ontvangen, kan gebeuren. Maar dat wij na zes telefoontjes en drie mails hierover verzonden te hebben nog steeds de verkeerde factuur ontvangen is heel vervelend. We ontvangen vervolgens excuus per mail en per telefoon, maar daarna weer een mail waarbij ze dreigen met incasso bureau. Als wij daarop wederom aan de bel trekken krijgen wij voor de zoveelste keer te horen dat de fout bij hen ligt en de debiteuren afdeling het gewoon niet goed doet. Wij vernemen de laatste tijd niet voor niets veel klachten over GP Groot van ondernemers en zijn na 30 jaar klant te zijn geweest er nu helemaal klaar mee.
Laten we het dan nog maar niet hebben over dat ze de afgelopen twee jaar drie keer een lediging zijn vergeten zodat wij vlak voor het weekend met een volle container zaten. Gelukkig dat wij goed contact hebben met Hotel vd Valk en daar ons afval mochten brengen.

GP Groot - Alkmaar
Theo Z.
5/5

Online container besteld. Valt prima te doen. Schappelijk tarief. Op de aangevraagde data geleverd en weer opgehaald. Zonder problemen verlopen.

GP Groot - Alkmaar
Tahnee S.
1/5

Het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid voor eigen acties. Twee medewerkers hebben mijn (stilstaande) auto aangereden met de truck. Samen destijds het schadeformulier ingevuld, waaruit mijn stilstand bleek. Nu puntje bij paaltje komt en de schade verhaald moet worden, geeft men niet thuis, verdraait men de feiten en verzint men er nog het een en ander bij, waaruit zou blijken dat het mijn schuld zou zijn.
Wanneer je iemand aanrijdt en schade maakt aan een auto; dat kan gebeuren, dat vind ik in deze het issue ook niet. Maar er vervolgens richting de verzekeraar over liegen, dingen gaan verzinnen en geen verantwoordelijkheid nemen, dat kan echt niet!
Of de medewerkers zelf vertellen niet het juiste verhaal, of zij worden onder druk gezet door anderen in het bedrijf. In beide gevallen zegt dat meer dan genoeg over (de cultuur binnen) het bedrijf.

GP Groot - Alkmaar
midas V. N.
1/5

Voordat ik de container ging bestellen nog gebeld of dit mogelijk was op de datum waarop ik deze nodig had. Gp de Groot vertelde mij telefonisch dat het geen probleem was. 15 min na betaling werd ik gebeld met het nieuws dat in mijn regio de container niet geleverd kon worden. Men beloofde mij het geld terug te storten binnen max 4 werkdagen. Na 6 dagen nog geen terugstorting ontvangen. Na contacteren en uitleggen werd ik doorverbonden met administratieve afdeling. Daar belandde ik in de wacht. Na opnieuw contacteren werd mijn telefoonnummer doorgeven en zouden ze mij terugbellen. Daarna niets meer gehoord. Het is niet normaal dat je achter je geld aan moet zitten terwijl je er niks aan kunt doen!

Go up