Feenstra Groningen - Groningen

Adres: Emdenweg 5, 9723 TA Groningen, Nederland.
Telefoon: 888455000.
Website: feenstra.com
Specialiteiten: -.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 188 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3/5.

📌 Locatie van Feenstra Groningen

Feenstra Groningen Emdenweg 5, 9723 TA Groningen, Nederland

⏰ Openingstijden van Feenstra Groningen

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Feenstra Groningen

Feenstra Groningen is een bekend en betrouwbare bouwmarkt gevestigd in de stad Groningen, Nederland. Met hun uitgebreide assortiment aan bouw- en renovatiesupplies, zijn ze de perfecte partner voor zowel particulieren als professionele bouwers. Het bedrijf is gelegen op het adres Emdenweg 5, 9723 TA Groningen, Nederland, en kan gemakkelijk bereikt worden via telefoonnummer 888455000 of via hun website feenstra.com.

Specialiteiten van Feenstra Groningen:

  • Bouwmarktproducten
  • Renovatieartikelen
  • Gardentools
  • Electro en DIY materialen

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 188 recensies op Google My Business. Met een gemiddelde mening van 3/5 geven klanten een redelijk positieve evaluatie van hun diensten en producten.

👍 Beoordelingen van Feenstra Groningen

Feenstra Groningen - Groningen
M
1/5

Dit is dezelfde monteur die u twee jaar geleden stuurde, toen hij ook vroeg om het toilet te gebruiken en de deur op een kier liet staan terwijl hij het gebruikte. U verontschuldigde zich destijds voor zijn gedrag, maar hier zijn we weer—hij heeft het toilet misschien niet gebruikt deze keer, maar hij heeft nog steeds geen enkel respect voor klanten.

Nu zette hij zijn vieze apparatuur zonder te vragen op mijn aanrecht, gooide een smerige emmer bovenop mijn borden en probeerde herhaaldelijk kamers binnen te gaan waar ik hem expliciet had gevraagd weg te blijven. Ik moest hem fysiek blokkeren bij mijn slaapkamer omdat hij niet luisterde.

Gaat u hem over twee jaar weer sturen? Moet ik de volgende keer een webcam opzetten zodat iedereen op sociale media kan zien hoe uw monteur de verzoeken van bewoners negeert? Wat is er nodig om u te laten inzien en dit gedrag volledig aan te pakken? GeschillenCommissie? Consuwijzer?

Voor nu waarschuw ik iedereen via online klachten en een vernietigende review, maar ik zal er ook voor zorgen dat iedereen die ik ken dit bedrijf vermijdt. Uw werknemers zijn een nachtmerrie voor alleenstaande vrouwen die de taal niet spreken.
(Translated with Google)

Feenstra Groningen - Groningen
Marjolein
1/5

7 februari contract af gesloten, zouden binnen twee werkdagen contact opnemen om een keuring in te plannen. Zelf een herinnering gestuurd op 15; februari. Vandaag is het 18 februari, nog steeds geen contact gehad. Leuk zo'n eerste indruk van een bedrijf die zich niet houden aan de beloftes die ze zelf doen. Ik ga proberen mijn contract op te zeggen, want dit schiet niet op zo. Wil je ook liever een bedrijf die zich aan de afspraken houdt? Ga dan niet in zee met Feenstra.

Edit: Feenstra nam na mijn opzeggen direct contact op (ja dan wel natuurlijk). Ze zeiden dat ze het druk hadden en dat het jammer is dat het niet aan mijn voorwaarden voldeed. Heb ze maar aangegeven dat zij zich niet houden aan de eigen beloftes die zij zichzelf hebben gesteld. En getipt dit anders in hun voorwaarden te zetten.

Feenstra Groningen - Groningen
Robin
1/5

We zijn verhuist en willen het contract overnemen van de oude bewoners. Ik had 1 keer contact gehad met iemand van contractbeheer die niet veel zin had om mij te helpen. Daarna heb ik 2x keer gemaild en tig keer contractbeheer telefonisch te pakken te krijgen. Diverse keren in de wacht gestaan waarna ik gwn word weggedrukt. Dit geeft ook niet veel vertrouwen in de service van Feenstra. We zullen verder gaan kijken! Succes met de onderneming.

Feenstra Groningen - Groningen
cynthia B.
2/5

Schandalig, sta als meer als een uur en een kwartier in de wacht, dit is geen goede klantenbinding😞

Feenstra Groningen - Groningen
Johan S.
1/5

Wat een verschrikkelijk bedrijf is Feenstra .....eerst dagen bellen om een afspraak te krijgen .
Vervolgens krijg je een sms dat monteur onderweg is ,, ik heb geen monteur gezien of gehoord (en met 6 honden in huis is het lastig om ongezien/ongehoord voorbij te komen) wel een kaartje in de buitenbus/ (brievenbus buiten op paal ) .
Ik bellen na de hele dag thuis zitten wachten op monteur en krijg dan een callcenter aan de telefoon waar je geen stap verder komt .
Mn vrouw beld vanaf haar werk en maakt een afspraak voor in de ochtend en weer wachten , dus maar weer eens bellen krijgen we uhhhh er komt misschien een monteur tussen 15:00 en 17:00 uur ik wist niet dat de ochtend tot 17:00 uur duurde maar ja dat zal aan mij liggen .
Dus nu zal ik de firma Feenstra bij niemand ook maar aanbevelen ,zal eerder zeggen met die club moet je zeker niet in zee gaan want ze laten je wachten en komen afspraken niet na .....
Ze hadden een baggerbedrijf moeten zijn dan hadden ze in het goede sigment gezeten naar hoe ze met hun klanten omgaan

Feenstra Groningen - Groningen
Gea H.
1/5

Huur deze woning zou ik ooit gaan verhuizen voor mij geen Feenstra weer.
Gister monteur gehad voor ketel oh printplaat niet op voorraad dus effe gereset. Vanmorgen gelijk weer gebeld wederom hele dag ik de kou en geen warm water. Kreeg pas half 5 belletje dat hij niet op voorraad is en dus nog maar dag moet wachten IN DE KOU!! Dit kost mij al 2 verlofdagen in mijn werk echt belachelijk en niemand die je te woord wil staan voor een oplossing

Feenstra Groningen - Groningen
John
1/5

Ik ben diep teleurgesteld in de service die ik heb ervaren bij het maken van een afspraak. Na meerdere keren te zijn doorgeschakeld, moest ik telkens opnieuw mijn verhaal uitleggen – drie keer hetzelfde herhalen, zonder enige vooruitgang. Het gebrek aan coördinatie tussen de servicedesk en andere afdelingen is duidelijk en zorgt voor een frustrerende ervaring.

Het ergste is dat ik nu in de kou zit tijdens de feestdagen, terwijl ik had gehoopt op een oplossing. Dit had met betere interne communicatie eenvoudig voorkomen kunnen worden. Helaas heb ik besloten mijn heil elders te zoeken, want dit is niet de service die ik verwacht. Hopelijk wordt dit probleem snel aangepakt voor toekomstige klanten.

Feenstra Groningen - Groningen
J
1/5

Sinds Februari/Maart 2024 moesten ze langs komen voor onderhoud.Niemand was langs geweest. Toen daarna nog 2 x telefonisch afspraak gemaakt. Ik zou nog een nieuwe brief krijgen en ook nog gebeld worden, voor een nieuwe afspraak. Niets meer van Feenstra gehoord. Heb geen zin in zo'n onprofessioneel bedrijf. Mocht er iets niets goed zijn in het huis. En/ of een ongeluk gebeuren met ons. Dan weet men komt door Feenstra.

Go up