Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp

Adres: Simon Smitweg 1, 2353 GA Leiderdorp, Nederland.
Telefoon: 715828282.
Website: alrijne.nl
Specialiteiten: Ziekenhuis, Dermatoloog, Medisch centrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 377 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Alrijne, locatie Leiderdorp

Alrijne, locatie Leiderdorp Simon Smitweg 1, 2353 GA Leiderdorp, Nederland

⏰ Openingstijden van Alrijne, locatie Leiderdorp

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Alrijne: Een topkliniek in Leiderdorp

Alrijne is een bekende en betrouwbare kliniek gelegen in Leiderdorp, Nederland. Met de adres Simon Smitweg 1, 2353 GA Leiderdorp, bent u altijd precies op de juiste plek. De kliniek kan worden bereikt op telefoonnummer 715828282 en via de website www.alrijne.nl. Alrijne specialiseert zich in verschillende gebieden, waaronder ziekenhuiszorg, dermatologie en medisch centrum.

De kliniek staat bekend om zijn rolstoeltoegankelijke ingang en parkering, waardoor het toegankelijk is voor iedereen. Alrijne wordt ook aangedaan als een LGBTQ+-vriendelijke en veilige omgeving voor transgenders. Betaling kan contactloos met het mobiele betalingsapparaat of met creditcards en pinpas. Tot op heden heeft Alrijne 377 beoordelingen op Google My Business gekregen, met een gemiddelde waardering van 3.5/5.

👍 Beoordelingen van Alrijne, locatie Leiderdorp

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
K R. N.
1/5

Bij mijn keizersnede, nu ruim twee jaar geleden, heb ik helaas een erg nare ervaring gehad in dit ziekenhuis. Ik moest binnen 24 uur na de operatie naar huis, ondanks dat ik nog veel pijn had en nauwelijks kon lopen.

De eerste nacht kwam er niemand langs om te kijken hoe het met mij ging. De volgende ochtend moest ik opstaan, terwijl mijn man even weg was. Ik probeerde uit bed te komen, maar dit ging met veel moeite en pijn. Toen ik kreunde, zei de verpleegkundige dat ik “niet hoefde te overdrijven om langer in het ziekenhuis te mogen blijven”. Die opmerking raakte me enorm, omdat ik totaal niet bezig was met “tijd rekken”, maar oprecht worstelde met de pijn.

Daarbij werd mijn katheter door dezelfde verpleegkundige staand in de badkamer verwijderd, terwijl ik daar half wanhopig stond van de pijn. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik gewoon naar huis kon, omdat er “geen bijzonderheden” waren. Er werd verwezen naar de kraamzorg, maar die bleek niet beschikbaar. Toch moest ik vertrekken, met de boodschap dat ik zelf aan de bel moest trekken als het niet goed zou gaan.

Ik ben uiteindelijk met moeite naar huis gegaan. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar terugkijkend voelt de hele ervaring bijna traumatisch. Voor een ingrijpende operatie als een keizersnede vind ik een 24-uurs beleid, zeker in combinatie met zo’n houding en gebrek aan zorg, erg heftig en onmenselijk.

Ik weet helaas de naam van de verpleegkundige niet meer, anders had ik zeker een officiële klacht ingediend. Ik vind het belangrijk dit te delen, in de hoop dat er meer aandacht komt voor goede zorg rondom een keizersnede.

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
Diana
1/5

Deze ziekenhuis is zelfs een ster niet waard!
Na 3 maanden wachten kom ik eindelijk aan de beurt. Ondanks duidelijke klachten wordt er gezegd dat ik “in een negatieve spiraal zit” — alsof het tussen mijn oren zit. Ondertussen loop ik rond met echte, lichamelijke pijn.

Uiteindelijk volgt er wél onderzoek. Wat blijkt? Er wordt een bacterie gevonden (waarover ik pas later word teruggebeld) én een 2 cm grote cyste over het hoofd gezien. En tóch… géén behandeling. Géén oplossing. Ik word gewoon teruggestuurd naar de huisarts, alsof dit hele traject niks heeft opgeleverd.

Dit is geen zorg, dit is afschuiven en nalatigheid. Hoe kun je een patiënt met aantoonbare klachten zó laten vallen?

Alrijne Leiderdorp heeft mijn vertrouwen compleet vernietigd. Geen excuses. Geen begrip. Alleen boosheid en teleurstelling

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
Youssef H.
1/5

Zoals reeds aangegeven in andere reviews zijn het met name de omgangsvormen van bepaalde medewerkers, daar valt veel te winnen. Een ziekenhuis is immers een plek waar je niet voor je plezier komt, en dan toch is de menselijke maat vaak ver te zoeken. Evenals basale fatsoensnormen.

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
S V.
1/5

Titel: Onacceptabel Gedrag en Schending van Privacy op de Hartafdeling
Een ster voor de hartafdeling is zelfs overdreven veel.
Mijn ervaring op de hartafdeling was uiterst teleurstellend en zorgwekkend. Het personeel, dat duidelijk nog in opleiding was, vertoonde een gebrek aan respect en professionaliteit, wat des te problematischer is gezien de kwetsbare positie van de patiënten. Wanneer je als patiënt wordt opgenomen om tot rust te komen en je gezondheid te herstellen, verwacht je in ieder geval basiszorg en respect. Helaas was dit in mijn geval niet het geval.
Er werd weinig aandacht besteed aan mijn specifieke medische situatie. Ondanks herhaaldelijk aangeven dat ik niet goed reageerde op bepaalde medicijnen, werden deze toch toegediend. Ook werden de doseringen, die duidelijk in mijn medicijnpaspoort stonden, niet gerespecteerd. Toen ik het personeel erop wees, werd ik afgescheept met het argument dat de informatie in hun computersystemen leidend was. Toen ik aanstoot nam, werd mij onterecht verweten dat ik een opvliegend persoon was, terwijl ik alleen mijn bezorgdheid uitte over de veiligheid van mijn behandeling.
Het negeren van patiëntinformatie en het onterecht toedienen van medicatie vormt niet alleen een groot risico voor de gezondheid van de patiënt, maar toont ook een zorgwekkend gebrek aan de nodige expertise en verantwoordelijkheid van het personeel.
Daarnaast werd mijn privacy ernstig geschonden door het ziekenhuis Alrijne door zonder mijn expliciete toestemming een foto van mij in mijn medisch dossier plaatste. Dit is niet alleen een grove schending van de vertrouwelijkheid, maar ook een duidelijke overtreding van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit gedrag is niet alleen onprofessioneel, maar roept ook ernstige zorgen op over het respect voor de privacy van patiënten binnen de zorginstelling.
Dit soort handelen ondermijnt het vertrouwen in het zorgsysteem en kan, indien onbehandeld, leiden tot ernstigere problemen voor patiënten die al in een kwetsbare gezondheidstoestand verkeren. Ik raad de afdeling dan ook dringend aan om meer toezicht te houden op het personeel in opleiding en hen beter bewust te maken van zowel hun medische verantwoordelijkheden als de ethische en juridische verplichtingen die horen bij de zorg voor patiënten. Dus, als je een tweede hartaanval wilt hebben voordat je geholpen moet worden aan je hartprobleem, dan moet je in dit ziekenhuis zijn.

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
Mariska H.
1/5

Hier moet je dus niet zijn als op je leeftijd en hulpbehoevend bent. Dit is al de tweede keer in een paar jaar tijd, dat ze mijn moeder als stront hebben behandeld. Mijn moeder van 91 werd naar het allrijne toe gebracht omdat ze door een val haar bekken heeft gebroken. Eenmaal daar werd er zsm een plek voor haar gezocht in een revalidatie centrum. Hier kon ze na het weekend heen. (Ze was donderdagavond opgenomen) Op de vraag hoe zij daar dan moest komen,werd er eerst gezegd dat er vanuit het ziekenhuis een rolstoelbus? Geregeld kon worden, maar zaterdagochtend kregen wij te horen dat ze dat niet deden. We moesten het zelf maar uitzoeken,en anders zelf ophalen met de auto.Het toch niet te geloven dat ze iemand van deze leeftijd, met een gebroken bekken en niet kan lopen gewoon in een auto wilden zetten.Gelukkig hebben wij liggend vervoer kunnen regelen zodat mijn moeder met zo min mogelijk pijn vervoerd kon worden.
Ik ben hier nog woest over

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
Belinda V. K.
1/5

Dit ziekenhuis is geen ster waard!!!! Een goede vriendin van mij, had een knie operatie gehad, elders en was weer thuis. In het weekend kreeg ze hoge koorts 40.8 op aandringen van mij had ze de huisartsenpost gebeld, 2 artsen waren geweest en ze moest met de ambu naar het Alrijne ziekenhuis. Aldaar is ze niet respectvol behandeld. Ik werd midden in de nacht gebeld dat ik haar maar moest op komen halen want de koorts was weer gezakt!! Ik woon ten eerste in Ridderkerk + ik had slaapmedicatie op en ik wist dat zei heel zwak was. Ze was zo zwak dat ze niet eens wist in welk ziekenhuis ze lag. Ik heb tegen de dienstdoende verpleegster gezegd dat ik deze verantwoording niet op mij ging nemen. Hoe krijg ik haar in mijn auto en uit de auto als iemand zo zwak is en dat midden in de nacht!!!
Gelukkig is het goed afgelopen maar dat je zo behandeld wordt als patiënt en ze onderdruk gezet werd om mij te bellen, vindt ik niet correct!!!

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
Essavine
5/5

Ik wil mijn oprechte dank en bewondering uitspreken voor het hele team van het Alrijne Ziekenhuis in Leiderdorp, afdeling B-3, Neurologie/Neurochirurgie. Dit is niet zomaar een ziekenhuis het is een plek waar echt om mensen wordt gegeven, waar elke glimlach en elk woord gevuld is met steun en professionaliteit.
Ik wil ook mijn dank uitspreken aan de neurochirurg, anesthesiologen, die hun werk niet alleen vlekkeloos uitvoerden, maar mij ook een gevoel van veiligheid gaven.
De verpleegkundigen en het hele personeel van het ziekenhuis verdienen de hoogste lof. Hun zorg, warme houding en bereidheid om op elk moment te helpen creëren precies die sfeer waarin niet alleen het lichaam, maar ook de ziel geneest.
Alrijne is een voorbeeld van hoe moderne geneeskunde zou moeten functioneren: met respect, compassie en hoge professionaliteit. Hartelijk dank uit de grond van mijn hart!❤️

Alrijne, locatie Leiderdorp - Leiderdorp
Mark
5/5

Wij zijn ontzettend goed geholpen met de geboorte van onze zoon. We zijn aangenaam verrast door de vriendelijkheid van de medewerkers. Het voelde vertrouwd en professioneel. Niets dan lof voor deze gepassioneerde zorgverleners. Ook namens ons zoontje, bedankt!

Go up