Gasservice Roy Gulpen - Heerlen

Adres: In de Cramer 37-BU17, 6411 RS Heerlen, Nederland.
Telefoon: 455752451.
Website: cvgasservice.nl
Specialiteiten: Verwarmingsinstallateur, Gasinstallatiebedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 34 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Gasservice Roy Gulpen

Gasservice Roy Gulpen In de Cramer 37-BU17, 6411 RS Heerlen, Nederland

⏰ Openingstijden van Gasservice Roy Gulpen

  • Maandag: 08:00–21:30
  • Dinsdag: 08:00–21:30
  • Woensdag: 08:00–21:30
  • Donderdag: 08:00–21:30
  • Vrijdag: 08:00–21:30
  • Zaterdag: 09:00–21:30
  • Zondag: 09:00–21:30

CV GasService Roy Gulpen se encuentra situado en In de Cramer 37-BU17, 6411 RS Heerlen, Nederland y puede contactarse por teléfono al 455752451 o a través de su página web cvgasservice.nl. Esta empresa se enfoca en especialidades como el ser un Verwarmingsinstallateur y un Gasinstallatiebedrijf. Además, cuenta con una Rolstoeltoegankelijke parking para personas con movilidad reducida.

Características

  • Ofrece servicios de instalación y mantenimiento de sistemas de calefacción y gas.
  • Es un proveedor de soluciones energéticas eficientes.
  • Experiencia en el sector desde 1982.

Opiniones y Beoordelingen

El bedrijf ha recibido 34 reseñas en Google My Business y cuenta con una gemiddelde mening de 4.1/5. Los clientes elogian la calidad del trabajo y la amabilidad del personal, destacando que son confiables y profesionales.

👍 Beoordelingen van Gasservice Roy Gulpen

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
Tom L.
1/5

Vandaag een fout 4F op onze Netfit Ketel. Roy Gulpen gebeeld. Telefonisch kreeg ik de instructie om op reset te drukken. Loste het probleem niet op. Er werd een medewerker gestuurd en die was er snel. Medewerker heeft vervolgens sensoren vervangen en een leiding met gat gerepareerd zonder mijn toestemming en zonder mij te informeren over de te verwachten kosten. Hij wilde toen ongeveer 300 euro in rekening brengen. Dat heb ik geweigerd. Hij verwijderde vervolgens de nieuwe sensoren en was boos. Ik zei hem dat hij me van tevoren had moeten informeren wat er gerepareerd moest worden en hoeveel het zou kosten. Dat deed hij niet. Ik belde de baas, klaagde, hij zei dat ik nog steeds moest betalen voor de kosten en dat het servicecontract was verlopen. Vreemd, in de voorwaarden staat dat het servicecontract stilzwijgend met 1 jaar wordt verlengd als het niet wordt opgezegd. Ik heb het nooit opgezegd. Ik betaal niets en stap over naar een ander gerenommeerd bedrijf.

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
Piet D.
2/5

Vandaag afspraak voor onderhoud gasketel. Ik heb onderhoudscontract. Vorig jaar zoals afgesproken €99,50.
Ik vroeg monteur naar het te betalen bedrag...nu een jaar later, zonder enige kennisgeving, € 128,50. Bovendien pakkingen kapot en lekkage (?). Ongeloofwaardig, sorry.
Ik maakte bezwaar tegen bijna 30% verhoging, zonder dat ik hierover ben geïnformeerd.
Monteur heeft, na overleg met dhr. Gulpen, verder geen onderhoud gepleegd.
Ik zou door de baas zelf worden gebeld. Jammer dan...geen reactie van de baas.
Ik vind dat als prijsverhogingen aan de orde zijn, de consument hierover op tijd moet worden geïnformeerd en de keuze moet worden gelaten om de overeenkomst voort te zetten.
En een verhoging van bijna 30%, zonder ook maar enige informatie, is buitenproportioneel.
Omdat Roy Gulpen niet reageert, ga ik op zoek naar een andere firma die de consument wel respecteert.
Doe er maar je voordeel mee.

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
Annemie O.
5/5

Onverwacht ging onze boiler stuk, terwijl ik 2 dagen later geopereerd moest worden. Contact opgenomen met Gasservice Roy Gulpen, situatie uitgelegd en zoals altijd zijn wij vakkundig en correct geholpen. Ook nadien er nog een lekkage bleek te zijn aan de waterleiding was Roy Gulpen meteen ter plekke om op zeer adequate wijze dit probleem op te lossen. Hij heeft zeer netjes gewerkt om ons te ontlasten omdat ik immers geopereerd moest worden 2 dagen later. Ondanks drukte binnen het bedrijf en het late tijdstip hebben zij ons niet in de kou laten staan. Roy bedankt: Top service

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
Raymond G.
5/5

Ik heb nu enkele jaren de CV ketel van dit bedrijf in huis, prima service en jaarlijks netjes een onderhoudsbeurt ingepland. Monteurs melden zich op tijd. Vanmorgen hadden wij geen warm water, om 8.30 gebeld en om 10 uur zat het nieuwe onderdeel er al in, geheel onder garantie. Prima service, en ben geen familie 🙂

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
Mika D.
5/5

Altijd zeer tevreden geweest over Gasservice Roy Gulpen. Schappelijke prijzen en flexibel.
Ik herken de onderstaande mindere beoordelingen (dezelfde persoon onder 2 verschillende namen) totaal niet. Het valt wel op dat deze persoon ENKEL slechte beoordelingen met ongepast taalgebruik plaats en met praktisch elk bedrijf ruzie maakt. Even overslaan die "reviews" zou ik zeggen. Daarmee doe je dit hardwerkende service gerichte familiebedrijf echt tekort. Gasservice Roy Gulpen en medewerkers ga zo door!

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
d V.
1/5

Wegens problemen de werkzaamheden laten controleren door een ander bedrijf: dat heeft waarschijnlijk mijn leven gered! 2 belangrijke componenten m.b.t. veiligheid van de CV-ketel bleken niet in orde te zijn/goed te functioneren. ondermeer de ontsteking bleek ernstig te haperen. dat is geen moeilijk probleem: dit had een beginnend monteur zonder meer ook moeten opmerken! de vorige monteur had kennelijk andere prioriteiten: zoals om 17.00 uur thuis zijn! of het werk klaar is of niet: meneer vertrekt gewoon....

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
Floor K.
1/5

SLECHTE SERVICE! Eerst een week moeten wachten om een afspraak te plannen.. Vanochtend om 09.00u eindelijk een afspraak.. Ik belde om aan te gegeven dat ik 5 minuutjes vertraging had opgelopen, toen kreeg ik te horen dat de monteur ook vertraging had door een storing elders.. Gewacht tot 09.45u.. Nog maar eens gebeld, krijg ik te horen dat de monteur 20 minuten heeft staan wachten..?! Ik vraag me af wanneer.. En waarom ik niet gebeld ben.. Toen ik vroeg waarom ik niet gebeld ben, kreeg ik te horen dat ze het druk hebben..?! DE PERFECTE MANIER OM KLANTEN TE VERLIEZEN..!!

Gasservice Roy Gulpen - Heerlen
SWECO B.
1/5

er heeft zich een ontploffing voorgedaan in de CV-ketel. nadien heeft roy gasservice mij/de gebruiker vals beschuldigd: dat ik dat ook nog schuld zou zijn!!! uiteindelijk is er door de KIWA, die ook strafrechterlijke onderzoeken doet, vastgesteld dat alle verklaringen/beweringen van roy gasservice vals zijn en dat de gehele constructie CV-ketel en RGA (rookgasafvoer) op talloze punten niet voldoet aan de wet-/regelgeving. anders gezegd: we hebben hier te maken met tuig/criminelen/terroristen! normale, eerlijke, fatsoenlijke mensen doen zoiets niet! niet alleen heeft de keuringsinstantie KIWA zeer ernstige gebreken vastgesteld, ook de fabrikant NEFIT (2x 2 monteurs) kwamen tot dezelfde conclusie zonder dat ze van elkaars onderzoek af wisten!
de gebreken zijn zeer ernstig, leveren onacceptabele risico's/gevaren op, er zijn talloze gebreken, en van alle gebreken staat vast dat deze zijn veroorzaakt door roy gasservice: de monteur van de CV+RGA! daarbij komt dan ook nog eens dat de gebreken dusdanig van aard zijn dat dit niet per ongeluk allemaal zo is gekomen: hier is gewoon opzet in het spel! om te beginnen gewoon de helft van het installatiewerk totaal niet uitvoeren! makkelijk verdiend! en het overige wat wel is gedaan, is gewoon te absurd voor woorden! ik heb dus gewoon geluk dat ik nog leef en niet ben omgekomen bij brand/explosie of een koolmonoxide/CO-vergiftiging!

Go up