Sanidirect afhaalmagazijn - Waalwijk

Adres: Van Harenstraat 1, 5145 RH Waalwijk, Holandia.
Telefon: 416675671.
Strona internetowa: sanidirect.nl
Specjalności: Magazyn.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 2 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3/5.

📌 Lokalizacja Sanidirect afhaalmagazijn

Sanidirect afhaalmagazijn Van Harenstraat 1, 5145 RH Waalwijk, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Sanidirect afhaalmagazijn

  • Poniedziałek: 10:00–16:00
  • Wtorek: 10:00–16:00
  • środa: 10:00–16:00
  • Czwartek: 10:00–16:00
  • Piątek: 10:00–16:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Sanidirect Afhaalmagazijn es una tienda de suministros médicos ubicada en la calle Van Harenstraat 1, 5145 RH Waalwijk, Holanda. La empresa se especializa en la venta de artículos de magazín y ofrece una amplia variedad de productos para satisfacer las necesidades de las instalaciones médicas.

La dirección de Sanidirect Afhaalmagazijn es Adres: Van Harenstraat 1, 5145 RH Waalwijk, Holanda. El teléfono es Telefon: 416675671 y la página web es Strona internetowa: sanidirect.nl.

Entre las especialidades de Sanidirect Afhaalmagazijn, se incluyen productos de magazín, y para las personas en sillas de ruedas, hay un parking disponible en el lugar. Según las opiniones en Google My Business, la empresa tiene 2 reseñas y la media de opinión es de 3/5.

👍 Recenzje dla Sanidirect afhaalmagazijn

Sanidirect afhaalmagazijn - Waalwijk
Giovanni B.
1/5

In juli 2020 heb ik een badkamer besteld met alles erop en eraan. 1e een offerte laten maken. Bij Saniweb waren dezelfde onderdelen bijna 800 euro goedkoper. Medewerker van Sanidirect hiermee geconfronteerd en toen ging het bedrag eraf. MMm als ik niet had gekeken, was ik 800 euro kwijt geraakt van de 6600 euro totaal. OK. In augustus 2020 werd alles geleverd en ik kon de producten in Waalwijk ophalen. Het waren 2 grote ladingen op zo'n wielenwagen. Medewerker zei tegen mij dat hij alles had gecheckt en dat alles in orde was. Dat kon ook wel kloppen in zijn belevenis want alles wat hij op de lijst had heeft hij aangevinkt. Ik wilde alles stuk voor stuk checken maar hij zei tegen mij dat hij er geen tijd voor had. en hij zei dat als er iets niet in orde was thuis, ik dit kon aangeven. Ik controleerde alle goederen die OP DE LIJST STONDEN en het klopte op het eerste ogenblijk wel. In september begon ik met mijn grote verbouwing. Toen wij met onze badkamer aan de slag gingen, bleek dat de strips van de douchewanden alsmede de handvaten niet in de verpakking zaten van de douchewanden. Ik belde Sanidirect op. De medewerker zei tegen mij dat ik dit maar beter gelijk had moeten controleren. Ik antwoorden haar dat ik er vanuit ging dat de goederen die op de lijst vermeld waren er compleet in de verpakking zaten. Toen kreeg ik te horen dat de handvaten en strippen niet in de verpakking zouden zijn maar deze apart werden geleverd. Ik zei tegen haar dat ik het niet kon checken want deze stonden er ook niet op de lijst. Ik zei als de handvaten en strips op de lijst hadden gestaan dan had ik ontdekt dat deze niet bijgeleverd waren en ook gelijk er werk van gemaakt, bovendien wat moest ik met extra handvaten en strips? De medewerker wilde geen kant op. Als laatste hoop op medewerking vroeg ik aan haar of het mogelijk was dat ze op de computer keek bij de voorraad. want dan had jij op de schappen een extra setje van handvaten en strip opgemerkt. Medewerker wilde dat niet doen waarna ik een compleet setje kon aanschaffen van handvaten en strips. casus nr 2: vorige maand ging de thermostaat van de "hang"radiator kapot. Ik belde Sanidirect op en de medewerker zei dat ik het zelf moest demonteren en als het onderdeel geleverd werd, ik dat zelf er op moest zetten. Ik zei tegen haar maar dat klopt niet. Het onderdeel dat op de radiator is gemonteerd is is onderdeel van de radiator en dient m.i. A) of de radiator compleet vervangen te worden of B) de thermostaat door hen of het bedrijf waar het onderdeel vandaan komt, vervangen te worden, zonder dat ik er bemoeienis mee moet hebben. Ze vonden het (volgens de regels) van niet. Met wat tips van een installateur heb ik het zelf erop gezet. Ik vind het een hele vreemde manier om klanten zo af te wimpelen en ook zeer klant onvriendelijk . Als jij niet handig bent, dan kost het je wel geld om iemand te laten komen.
Conclusie en advies: wil je wat bij Sanidirect kopen, vergelijk 1e de prijzen ook met Saniweb, of anderen en dan onderhandelen. en als je producten ophaalt, kijk goed meteen in de verpakking of er alles in zit. Doe dat daar bij het magazijn als je dat ophaalt en als hun thuis afleveren, doe maar gewoon thuis op je gemak alles gelijk uit de dozen halen en meteen controleren. Persoonlijk vind ik een goed bedrijf een bedrijf die meedenkt en naar oplossingen zoekt. Daar maak je het verschil als bedrijf, want als het goed gaat dan merk je niet of het een goed bedrijf is. Ik voel me door Sanidirect klantenservice belazerd omdat de onderdelen niet op de lijst stonden en ik het niet meteen kon checken en als klant staat je weerloos tegen zulke niet medewerkende mensen. Beoordeel het maar zelf hoe je het zou vinden. Ik moet wel een goed punt geven aan de medewerkster Diana van de filiaal in Eindhoven. ik werd door haar goed geholpen en heeft ze mij een goed advies gegeven. Over de klacht valt haar niets te verwijten. eerlijk is eerlijk!
Een reactie van Sanidirect leverde een herhaling op over wat ze hadden gezegd. Dus geen meerwaarde. Krokodillen tranen heet dat aan de kant van Sanidirect

Sanidirect afhaalmagazijn - Waalwijk
P V. E.
5/5

Go up