Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda

Adres: Slingerweg 96, 4814 AZ Breda, Nederland.
Telefoon: 9002022022.
Website: arriva.nl.
Specialiteiten: Busmaatschappij.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 62 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

Locatie van Arriva Personenverv. Ned. B.V.

Arriva Personenvervoer Nederland B.V. is een bekende busmaatschappij in Nederland, gevestigd aan Slingerweg 96, 4814 AZ Breda, Nederland. Het bedrijf is bereikbaar via het telefoonnummer 9002022022 en op de website arriva.nl.

Als specialist in het vervoer van personen, biedt Arriva Personenvervoer Nederland B.V. betrouwbare en kwalitatieve diensten in het openbaar vervoer. Het bedrijf is gespecialiseerd in busvervoer en zorgt ervoor dat reizigers veilig en comfortabel aan hun bestemming arriveren.

Een van de belangrijkste karakteristieken van Arriva is de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers. Het bedrijf beschikt over rolstoeltoegankelijke ingangen en parkeerplaatsen, zodat iedereen gemakkelijk gebruik kan maken van hun diensten.

Op Google My Business heeft Arriva Personenvervoer Nederland B.V. 62 recensies ontvangen, met een gemiddelde score van 3,5/5. Dit laat zien dat klanten in het algemeen tevreden zijn met de diensten van het bedrijf.

Als je op zoek bent naar betrouwbaar openbaar vervoer, is Arriva Personenvervoer Nederland B.V. een uitstekende optie. Het bedrijf staat bekend om hun betrouwbaarheid, kwaliteit en toegankelijkheid. Wij beveelen aan om contact op te nemen met Arriva via hun website arriva.nl voor meer informatie.

Beoordelingen van Arriva Personenverv. Ned. B.V.

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
Alejandra Wijnen
1/5

Lijn 2 Haagse Beemden - Hoge Vucht, halte NAC Stadium 16:20 Busnr. 8181.
Nadat ik vandaag 50 minuten had gewacht op een bus die zogenaamd elk half uur rijdt, besloot ik de buschauffeur aan te spreken op de vertraging, waarop hij zeer agressief reageerde en me uit de bus probeerde te zetten, ik weigerde uit te stappen omdat ik al had betaald en ik bij mijn zoon was die minderjarig en ziek is. Hij weigerde verder te rijden. Toen een andere persoon hem vroeg om alsjeblieft door te rijden, probeerde hij ook hem uit de bus te zetten en belde hij de politie. Ik deed niets verkeerd, ik sprak zelfs niet onbeleefd, dus ik bleef kalm en wachtte tot de politie kwam. De reactie van de chauffeur was overdreven en intimiderend. Als ik een andere keuze had, zou ik geen gebruik maken van de vervoersdienst, maar dit bedrijf heeft dit soort uitval heel vaak en erger nog, de omgang met het personeel, in het bijzonder deze chauffeur, schiet tekort en ik vraag me af wat er zal gebeuren als ik hem weer tegenkom? Het idee alleen al dat ik deze chauffeur weer tegenkom, is erg beangstigend.

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
S Meijvis
1/5

Ik heb ingecheckt met mijn bankpas en uitchecken ging ineens niet meer. Dus nu moet ik mijn tijd verdoen omdat jullie je materiaal niet in orde hebben (was een vervang bus met alleen 1 handscanner aanwezig, misschien de chauffeur een back-up meegeven? heb je echt geen HBO opleiding voor nodig).
Vervolgens bel ik met de klantenservice waar een onverstaanbaar bandje mij naar een website verwijst die ik dus niet kan vinden omdat het onverstaanbaar is.
Nu kan ik dus wachten op mijn geld en mijn tijd ben ik kwijt (wie gaat dat vergoeden).
Schijnbaar kan ik pas morgen zien hoeveel er is afgeschreven en pas over vijf dagen kan ik mijn geld terugkrijgen. Lekker makkelijk als het over geld van iemand anders gaat, als jullie nog geld van mij moesten hebben was het echt sneller geregeld. Beseffen jullie wel dat ook een klein bedrag voor iemand met minder geld niet vijf dagen te missen is.
Duidelijk de laatste keer geweest met het OV (en nee ik heb geen auto dus ben ik eigenlijk wel de doelgroep. Goed bezig hoor)

Ik wilde deze klacht bij jullie indienen maar waarom heb je dan mijn IBAN nummer nodig? Zeker om het lastig te maken om een klacht in te dienen, dit zijn prive gegevens er er is werkelijk geen enkele reden om dit te verplichten!

ps deze klacht gaat ook integraal op google reviews

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
Koen van Batenburg
1/5

Bussen rijden 1 a 2 minuten voordat ze zouden vertrekken volgens schema weg. Heel hinderlijk als je denkt net nog de bus te kunnen halen

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
Edwin Verwer
1/5

Waardeloos deze vervoeder. Veel uitval van bussen vandaag (119)bussen staan klaar maar geen chauffeur. En maar klagen dat ze het slecht hebben

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
Johan van der Put
1/5

Er is op zondag geen vervoer naar Klundert en nu ook niet op 1 januari, daarbij kan je in de avond niet gezellig naar de bios, want om 20:27 vertrekt de laatste bus naar Klundert vanuit Breda.
Begrijp niet hoe ze willen dat mensen het ov pakken als het amper tot niet rijd.

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
Julika Geers
3/5

Het is erg handig reizen. Wel zijn er genoeg verbeter punten. Buschauffeurs zijn vaak te laat bij hun bus waardoor je 10minuten wacht op het station en hierdoor soms te laat komt voor afspraken.
Ook mogen er bij bussen wie langs scholen rijden meer bussen rijden of iniedergeval grotere. Ik zit zelf op het Vitalis college aan de biesdonkweg en het is tot nu toe elke dag dat er mensen blijven staan buiten de bus omdat het gewoon niet past. Daarom zouden in dat soort gevallen gewoon grotere bussen moeten rijden.

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
Kar
1/5

Chagerijnige vrouw met grijs haar in 316 naar Etten-Leur. Zij kan wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken. Of als ze het echt niet ziet zitten met vervroegd pensioen.

Arriva Personenverv. Ned. B.V. - Breda
Stijn de Wit
1/5

DEZE BUS REED DE AFSLAG ETTEN LEUR VOORBIJ EN RIJDT NU NAAR SPRUNDEL. EN ZE PAKTE ONS ETEN AF.
1. Hoe kom ik nu thuis
2. Hoe krijg ik eten!?

Go up