Arjen W.
1/5
Bestelling geplaatst en betaald, direct kreeg ik een mail dat er een product niet leverbaar was. Ik kwam in aanmerking voor een ander product of geld retour. Ik heb voor geld retour gekozen. Ook het geld retour was binnen een dag geregeld.
Helaas na 2 weken wachten geen producten. Met Gaby gebeld, maar Gaby zit waarschijnlijk met haar zelf in de knoei en heeft in haar opleiding geen communicatie gehad. Uiteindelijk moest ik via de mail mijn bestelling annuleren. Zo gezegd zo gedaan.
Helaas geen terug koppeling of geld retour. Na een aantal malen bellen en mailen, kreeg ik als antwoord dat de leverancier niet op klanten zoals mij zaten te wachten. Nog een week later toch mijn pakket in de bus.
Hier weer achteraan gemaild en kreeg ik als antwoord dat het pakket al onderweg was. Maar de pakbon bleek van de dag daarvoor te wezen.
Ook de mailwisseling van Gert berust op in de knoop liggen met hemzelf.
Ik kon het product terug sturen maar dit kostte mij wel weer verzendkosten. Achja, de fabrikant zat toch niet op mij te wachten. Ook kreeg ik nooit een antwoord waar het naar toe kon.
Uiteindelijk alles retour en 'geld' terug. Maar teweinig.
4x gemaild, geen antwoord. Appje gestuurd naar Gaby tot 2x geen antwoord.
Ik heb haar verzocht antwoord te geven en dat ik anders genoodzaakt ben alles op internet te zetten. Als antwoord krijg je dan: "We hebben u terug betaald en ik snap het probleem niet. Ik verwacht nu dat u ons met rust laat en anders ben ik genoodzaakt aangifte te doen van Stalking. Succes met uw leven verder"
Ik heb daarna nog verzocht te bellen, maar nog steeds denk ik dat Gaby in de knoei zit met haar zelf. Of geldproblemen hebben.
Ik raad AircoDruten of handelsonderneming van Letten diep af.