Almere - Almere

Adres: Wormerweg 6, 1311 XB Almere, Holandia.
Telefon: 365460460.
Strona internetowa: transmissionalmere.nl
Specjalności: Firma transportowa, Logistyka.
Inne ważne informacje: Usługi na miejscu, Wizyty online, Toaleta, Wymagane umówienie wizyty.
Opinie: Ta firma ma 190 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.7/5.

📌 Lokalizacja Almere

Almere Wormerweg 6, 1311 XB Almere, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Almere

  • Poniedziałek: 08:00–17:00
  • Wtorek: 08:00–17:00
  • środa: 08:00–17:00
  • Czwartek: 08:00–17:00
  • Piątek: 08:00–17:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Firma Transmission Almere znajduje się na adresie: Wormerweg 6, 1311 XB Almere, Holandia. Zajmuje się ona transportem i logistyką. Aby kontaktować się z nimi, można dzwonić pod numer 365460460 lub odwiedzić ich stronę internetową transmissionalmere.nl.

Oferta firmy

Transmission Almere oferuje wiele usług, w tym:

  • Firmy transportowej
  • Logistyki

Na ich stronie internetowej oraz w Google My Business firma podaje, że świadczą również usługi na miejscu oraz oferują wizyty online. Wymaga się umówionej wizytę.

Recenzje

Firma ma 190 recenzji na Google My Business. Średnia opinia wynosi 2.7/5. Większość użytkowników podziela się pozytywnymi doświadczeniami, jak szybki rozładunek i profesjonalizm. Jednak niektórzy użytkownicy skarżą się na opóźnienia i brak komunikacji.

Podsumowanie

Transmission Almere to firma transportowa i logistyczna z siedzibą w Almere, w Holandii. Oferuje szeroki zakres usług, w tym usługi na miejscu oraz wizyty online. Ze względu na swoje pozytywne recenzje, jest to dobry wybór dla tych, którzy poszukują profesjonalnych usług transportowych i logistycznych.

👍 Recenzje dla Almere

Almere - Almere
Marek V. ?.
5/5

Szybki rozładunek na 3 wózki 😃👍
20 min i mnie nie było na firmie

Almere - Almere
Dennis D.
2/5

Slechte service, netjes een briefje op het raam gehangen boven de brievenbus dat de bezorger mijn pakje bij de buren kan brengen , dit wordt gewoon genegeerd.

Vervolgens contact opgenomen met almere, word mij verzekerd via de mail dat het de volgende dag (zaterdag)word bezorgd... hele dag thuis maar niemand langsgekomen.

Nou kan ik het zelf weer op gaan halen en 2x 30 minuten rijden.

Almere - Almere
T-P
1/5

De gordijnen rails zijn er - geweldig.

Dikke sticker met breekbaar erop.

Chauffeur levert af met een knik. “Ik wist niet wat erin zat”

Almere - Almere
Erica
1/5

Slechte ervaring. Rolstoel (dat stond op de doos) afgeleverd op begane grond. Te belabberd om de lift te pakken waar ze vlakbij stonden.

Almere - Almere
Joanna V.
5/5

Driedubbele dikke dank je wel voor Megan, medewerker van Transmission Almere. Ze heeft ons enorm geholpen.

Almere - Almere
hubert W.
1/5

Pakket werd in de hal gedumpt. Zwangere vriendin kon 6 trappen naar beneden. Bezorger was weg. Nog nooit zulke slechte bezorgers gehad. En niet de eerste keer ook. Beter geen transmission als je service verwacht. Helaas kan je niet kiezen welke partij de verzender kiest. Maar tis elke keer iets met transmission. Pakketjes kwijt of te slap om even de trap op te lopen voor een zwangere vrouw... De erg slechte rating op google bewijst een beetje me punt.

Almere - Almere
Bart
1/5

Nadat TransMission bij een eerdere levering de bestelling had beschadigd, 10 verfblikken volledig in de kreukels en ingedeukt. Krijg ik vandaag voor een nieuwe levering doodleuk het bericht van TransMission dat er niemand thuis zou zijn. Terwijl ik hiervoor juist vandaag vanuit huis werk. Geen bestelbus gezien en geen deurbel gehoord.

Als leverancier zou ik maar snel voor een ander transportbedrijf kiezen.

Almere - Almere
T C.
1/5

Mijn ervaring met Transmission BV, het vervoersbedrijf dat samenwerkt met Discount Office, is helaas teleurstellend geweest.

Op 11-12-2023 plaatste ik een bestelling bij Discount Office met de verwachting dat deze twee dagen later zou worden geleverd. Helaas was ik niet in staat om het pakket in ontvangst te nemen. Na contact met Discount Office werd mij verteld dat Transmission BV, de vervoerder, beweerde twee keer langs te zijn geweest en een brief in de brievenbus had achtergelaten met het verzoek om contact met hen op te nemen voor een nieuwe leveringsafspraak.

Toen ik Transmission belde, werd mij verteld dat de bezorger het adres niet kon vinden. Ze boden aan het pakket de volgende dag opnieuw aan te bieden met de instructie om voor 1 uur contact op te nemen als de bezorger nog niet was geweest. Helaas, op het afgesproken tijdstip, geen bezorger. Na contact met Transmission bleek dat de bezorger het pakket op de geplande dag niet bij zich had.

Discount Office verzekerde me dat het pakket opnieuw zou worden aangeboden, maar tot het einde van de eerste week van januari moest worden gewacht. Op 2 januari nam ik opnieuw contact op met Transmission om de status te achterhalen, gezien het ontbreken van track en trace-informatie. Telefonisch werd mij verzekerd dat het pakket die dag zou worden geleverd. Ondanks mijn aanwezigheid de hele dag op locatie, geen teken van een bezorger.

Uiteindelijk werd ik om 16:00 uur gebeld door Discount Office, die meldde dat de bezorger in de buurt was maar het adres niet kon vinden. Dit is absurd gezien de beschikbaarheid van moderne navigatiesystemen. Discount Office vroeg me contact op te nemen met Transmission om te achterhalen wat er misging. Na een onbevredigend gesprek met een onvriendelijke medewerker van Transmission, waarin ik geen bruikbare informatie kreeg, werd mij verteld het pakket opnieuw aan te bieden en de chauffeur te vragen vooraf contact op te nemen.

Mijn herhaalde vraag waarom dit probleem zich al drie keer voordeed, leverde geen duidelijk antwoord op. De medewerker beloofde het pakket de volgende dag opnieuw aan te bieden en hing direct op zonder verdere uitleg.

Dit niveau van klantenservice is onacceptabel. Ik vraag me ernstig af waarom Discount Office blijft samenwerken met een bedrijf dat hun klanten op deze manier behandelt.

Ik wil erbij vermelden dat met name Annette van Discount Office daadwerkelijk haar best doet om je op de hoogte te houden. Ik krijg een beetje de indruk dat het probleem bij Transmission BV ligt.

Orderbevestiging: ORD2020564

Go up