Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden

Adres: Stationsplein 1, 8911 AC Leeuwarden, Nederland.
Telefoon: 882775855.
Website: arriva.nl
Specialiteiten: Winkel.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 7 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.7/5.

πŸ“Œ Locatie van Arriva OV-Servicepunt

Arriva OV-Servicepunt Stationsplein 1, 8911 AC Leeuwarden, Nederland

⏰ Openingstijden van Arriva OV-Servicepunt

  • Maandag: 06:30–19:00
  • Dinsdag: 06:30–19:00
  • Woensdag: 06:30–19:00
  • Donderdag: 06:30–19:00
  • Vrijdag: 06:30–19:00
  • Zaterdag: 07:00–19:00
  • Zondag: 08:30–19:00

Het Arriva OV-Servicepunt, gelegen op het Stationsplein 1 in Leeuwarden, is een uitstekende bestemming voor iedereen die vragen heeft over openbaar vervoer. Met hun winkel en specifieke expertise kunnen ze u helpen bij het plannen van uw reis en het kiezen van de beste optie voor uw behoeften. Deze locatie is uniek omdat ze een rolstoeltoegankelijke ingang hebben, waardoor het gemakkelijk toegankelijk is voor iedereen.

De contactmethoden zijn ook erg flexibel. Naast het betalen met pin en creditcard, kunt u ook gebruikmaken van contactloos mobiel betalen. Dit maakt uw bezoek zo soepel en snel mogelijk.

Over het algemeen, hebben ze een gemiddelde beoordeling van 2.7/5 op Google My Business, wat aangeeft dat ze niet perfect zijn, maar nog steeds proberen hun dienstverlening te verbeteren. Dit is een goed teken, aangezien ze bereid zijn om te leren van hun fouten en hun klanten te dienen.

Als u meer details over hun diensten of locatie wilt weten, kunt u gemakkelijk contact opnemen via hun website of hun telefoonnummer: 882775855. Zij staan altijd klaar om u te helpen. Dus waarom niet nu zelf een bezoek brengen aan hun winkel op het Stationsplein 1 in Leeuwarden U zult zeker begrijpen waarom ze zo populair zijn onder reizigers.

πŸ‘ Beoordelingen van Arriva OV-Servicepunt

Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden
HY. Y.
1/5

Normaal plaats ik niet zo snel een review, maar ik merk dat dit nodig is om een review te plaatsen. Wellicht kan dit veranderd worden in de toekomst voor bestaande of nieuwe klanten. De medewerkers die hier werken zijn zo onvriendelijk, zo NIET meedenkend met de klant. Wegens een storing van het systeem heb ik een rit van vandaag 47,5 km zelf moeten betalen
(uiteraard heb ik hier bewijs van) dit betekent dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn maand abonnement. Ik begrijp dat er een storing is geweest dit gebeurt eenmaal en overkomt simpelweg gewoon. Echter betekent dit niet dat medewerkers hierin fel kunnen reageren en van alles kunnen roepen. Wat heel respectloos is, als het onduidelijk is kun je vragen wat de klant ermee bedoelt. Medewerkers die voor een organisatie werken verwacht je professioneel, vriendelijk en meedenkend gedrag dit heb ik helaas anders moeten ervaren. Mijn tip voor de medewerkers wees proffesioneler, toon empathie, wees meedenkend en vooral vriendelijk tegenover de klant. Verwacht de volgende keer niet dat de klant vriendelijk is en zal zijn! Ik sta niet open om in contact te komen met zo’n organisatie met zulke type medewerkers, erg jammer!

Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden
wybe S.
1/5

wat een chagerijnige mensen niet normaal geen aanraden

Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden
Leonie B.
1/5

Openingstijden kloppen niet!

Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden
Emke S.
5/5

Goede service, vriendelijk personeel

Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden
Wiebe D. B.
5/5

behulpzaam en goede service

Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden
Rossi R.
1/5

Oplichters

Arriva OV-Servicepunt - Leeuwarden
Betty D. J.
5/5

Go up