Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk

Adres: Pakketweg 2, 5145 NG Waalwijk, Nederland.
Telefoon: 27885999.
Website: bol.com.
Specialiteiten: Distributieservice.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 273 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

Locatie van Bol. (distributiecentrum)

Bol. (distributiecentrum) is een belangrijke speler in de logistieke wereld, gespecialiseerd in distributieservice. Het is gevestigd op een praktische locatie in Waalwijk, Nederland, met de volgende adresgegevens: Pakketweg 2, 5145 NG Waalwijk.

Voor vragen en informatie is het bedrijf bereikbaar via het telefoonnummer 27885999. De officiële website van Bol. (distributiecentrum) is bol.com, waar u alle relevante informatie kunt vinden.

Een opmerkelijke eigenschap van dit bedrijf is de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers, met zowel een rolstoeltoegankelijke ingang als parkeergelegenheid.

Op Google My Business heeft Bol. (distributiecentrum) 273 beoordelingen ontvangen. De gemiddelde mening van klanten is 3.9/5, wat aangeeft dat klanten in het algemeen tevreden zijn met de service.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele logistieke partner, dan is Bol. (distributiecentrum) een uitstekende optie. Wij raden aan om contact op te nemen via de officiële website bol.com voor meer informatie en persoonlijke begeleiding in uw zoektocht naar een logistieke oplossing.

Beoordelingen van Bol. (distributiecentrum)

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
Hans Kool
1/5

Wij kregen een gebruikt apparaat toegestuurd terwijl wij een nieuwe hadden besteld. Het was niet in de originele verpakking verpakt maar in een neutrale doos. Er zaten nog koffie resten in de cuphouder en over het gehele apparaat krassen en rare vlekken. Bij de koffie uitloop zat er koffie aanslag. Wij hadden recensies gelezen dat dit al vaker bij mensen gebeurd was maar hoe groot is nou de kans dat het jezelf overkomt? Nou, bij ons dus ook. Echt een schande van Bol.com. en niet eens excuses aan ons. Ook wil Bol het niet afhalen want wij hebben geen select. Wie schendt hier nou de koopovereenkomst? Wat een slechte service!

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
Sjors
1/5

Maanden geleden een pre order gedaan voor de nieuwe Call of Duty Black Ops 6! Ik heb een vrije dag genomen en het is bijna 15u! Game is niet binnen en PostNL zegt "bezorgtijd niet bekend". Is het nu zo moeilijk de game gewoon op tijd op te sturen? Ik doe tenslotte een pre order om op de dag van release te spelen. De game een dag eerder opsturen kan ook toch? (Ik heb genoeg mensen gezien die de fysieke versie al hadden dus dat moet geen probleem zijn)

Klantenservice (chat) snapt er niks van en doet ook geen moeite informatie te geven! Dit is mijn laatste ore order bij bol!

PostNL en Bol.com het duo van de hel! De een faalt nog harder dan de ander!

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
Atilla Demirel
1/5

Ik waardeer uw begrip voor de klant. Ik waardeer ook het werk dat u doet. U kon het pakket niet binnen 2 dagen bezorgen. Een van uw medewerkers heeft de verkeerde informatie aan Post.nl gegeven en daarom kan het pakket mij niet bereiken mijn klacht? Ik hoop dat jij dit onrecht dat mij is aangedaan ook zult ervaren. Ik zal voortaan jouw bedrijf op Facebook adverteren, zodat ze hier geen game-pc's kopen begrijp uw menselijkheid uit deze bestelling. U bedriegt de klant of veroorzaakt schade aan de klant door het pakket te laat te verzenden.

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
paul buthker
1/5

Gardena; Zwaar beschadigde verpakking, product stak er aan twee zijden uit. Besteld rond 4 oktober 2024 bij BOL via het SELECT account van mijn echtgenote een Gardena wand slangenhouder met alle toebehoren. Geleverd via Commerce Deals. Was scherp geprijsd maar blijkbaar alléén vorige week. Zéér groot was onze teleurstelling dat de verpakking zo geweldig open & beschadigd was op het afhaalpunt van DHL dat we t per kerende post retourneerden. Doos geheel open en kapot, leek ook aan bovenzijde opnieuw ingetapet. Het is een cadeau voor een mijlpaal jubileum voor een familielid waaraan 5 mensen bijdroegen. Commercedeals meldt één dag NA het retourneren dat als we het willen houden er wat korting af kan. Lezen is ook wat want er stond glashelder dat het al geretourneerd WAS. Op de vraag heden ( 9-10) aan BOL of we nieuwe kunnen krijgen is de mededeling"ja hoor, tegen de actuele prijs". ( 30 euro meer!) Overigens nu via BOL zelve. Was het product soms vorige week afgeprijsd omdat deze partner al wist dat de doos zwaar beschadigd was? Die heeft of levert ze niet meer.. een zeer, zeer slechte beurt voor deze AHOLD dochter oh webcare team bestel nr is 4141730679

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
Reinhard Verkade
1/5

Klantenservice, goed en je word snel geholpen. Bedrijfsvoering is tegenwoordig 3x niks. Je besteld een wasmachine waar 100 euro korting op zit, deze sneuvelt tijdens het transport tussen Bol en postnl. Order word zonder mededeling geannuleerd, na contact te hebben gehad kon ik mijn geld terugkrijgen of opnieuw bestellen, de optie opnieuw verzenden was zogenaamd niet mogelijk ( was wel op voorraad ). Ondertussen was de wasmachine weer de normale prijs geworden, dit netjes aangegeven en als compensatie kon ik een tegoedbon krijgen voor het verschil. Jaren goede ervaringen met Bol.com maar dit is een regelrechte aanfluiting, had niet de tijd en zin om er werk van te maken. Ondertussen een wasmachine geleverd gekregen van de Mediamarkt die wel hun zaken op orde hadden.

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
Nicole Alt
1/5

Een tv gekocht van dik €300,- 3 weken geleden en nog niet bezorgt. Eerst 4 dagen wachten, want hij kan nog bezorgt worden. Dan een klachtenprocedure van 5 dagen. Om daarna vervolgens te zeggen dat t nog weer zoveel dagen wchten zou worden. Toen zijn we heel boos geworden en hebben we gezegd betaal maar terug. Ondertussen een week geleden. En dan bellen we vandaag en gaan ze weer een klachtenprocedure starten M'n moeder zit ondertussen al weken op een tv te wchten die "verdwenen" is en geen idee wat post.nl hier allemaal aan doet. Tis te schandalig boor worden. Betaal t geld gewoon terug, dan zijn we klaar met jullie.

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
Bart Merre
1/5

Ik heb 2 keer eenzelfde artikel besteld en in beide gevallen kreeg ik een reeds eerder gebruikt artikel met duidelijke gebruikssporen.
Contact opgenomen met de klantendienst en die konden niets voor mij doen.
Stuur maar terug zeiden ze en bestel nog een derde keer...
De artikelen worden wel verkocht op de website als zijnde nieuw en ook aan de volle prijs, dan mag ik toch zeker wel nieuwe producten verwachten.

Bol. (distributiecentrum) - Waalwijk
Angelique Berendse
1/5

Jaren lang van alles besteld bij bol. Maar het wordt steeds gekker! Open gemaakte dozen, gebruikte parfum, verkeerde artikelen, of helemaal niets! En het enige wat Bol zegt: sorry, maar wij kunnen er niets aan doen!
Dus lezers: BESTEL NOOIT BIJ BOL ALS JE GÉÉN PROBLEEM WILT!

UPDATE!
Geageerd op Bol, gebeld, maar Bol houdt zich van de domme, geeft de schuld aan de externe verkopers, en heeft overal een smoes voor, maar geen oplossing. Mijn advies is nog steeds: KOOP NIETS MEER VIA BOL. COM!

Go up