Coolblue Distributiecentrum - Tilburg

Adres: Theseusstraat 63a, 5047 RH Tilburg, Nederland.
Telefoon: 107988999.
Website: coolblue.nl.
Specialiteiten: Magazijn.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 377 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

Locatie van Coolblue Distributiecentrum

Coolblue Distributiecentrum is een gespecialiseerd magazijn gevestigd in Tilburg, Nederland.

De locatie van Coolblue Distributiecentrum is Theseusstraat 63a, 5047 RH Tilburg, Nederland. Het is gemakkelijk bereikbaar per auto en er is rolstoeltoegankelijke parking beschikbaar.

Als je op zoek bent naar informatie over Coolblue Distributiecentrum, is het belangrijk te weten dat het bedrijf is gespecialiseerd in het opslaan en distribueren van Coolblue-producten. Het bedrijf heeft 377 recensies op Google My Business en de gemiddelde mening van klanten is 4.1/5.

Coolblue Distributiecentrum is rolstoeltoegankelijk en beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang, zodat iedereen gemakkelijk toegang kan krijgen tot het gebouw.

Indien je op zoek bent naar een betrouwbaar en efficiënt distributiecentrum in Tilburg, Nederland, is Coolblue Distributiecentrum een geweldige optie. Het bedrijf heeft veel ervaring met het opslaan en distribueren van producten en staat bekend om zijn klantgerichte service.

We raden aan om contact op te nemen met Coolblue Distributiecentrum via hun officiële website voor meer informatie over hun diensten en hoe je producten kan bestellen of retourneren.

Beoordelingen van Coolblue Distributiecentrum

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
M AL
5/5

Heel grote magazijn waar je alles kunt vinden!

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
Reddevil85nl KOBK
3/5

Het Cool Blue distributiecentrum, de grootste ook nog eens. Met een groot dak vol zonnepanelen. Veel parkeerruimte en baanmogelijkheden. Alles wat online besteld wordt, wordt hier klaar gemaakt en verzonden naar u toe.

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
Johan Verschuren
1/5

Pas op voor oplichting. Reparaties die buiten de garantieperiode vallen worden door Coolblue gebruikt om mensen met peperdure reparaties op te schepen die volstrekt onnodig zijn. Coolblue kwam met een reparatievoorstel van €576 voor mijn HP computer die nieuw €899 heeft gekost. Mijn HP computer wilde niet meer opstarten na een BIOS update. Het CMOS geheugen moet worden gereset door een jumper op het moederbord te verwijderen voor enkele minuten. Een computerservice bedrijf kan de reparatie uitvoeren voor €42. Ik raad Coolblue voor 100% af.

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
Morf cbo (Admin)
1/5

Niet hier werken mensen. En sowieso niet als wit goed bezorger. Ze hebben mij eerst twee uur lang een Miele wasmachine 100 kg laten optillen langs een parcour. Om vervolgens bij het gesprek mij af te wijzen voor iets zeer onbenullig. Ook vroegen ze mij hele werk ervaring van de afgelopen 15 jaar en waarom ik gestopt was bij een bepaald werk van 7 jaar geleden. Ik ben niet aan het solliciteren voor een CEO functie toch of wel? Daarnaast verdien je weinig per uur maar heb je wel aan het eind van de dag rugpijn en voor je 40e een hernia. Dan ben je ook gelijk afgekeurd en kan nooit meer werken. Niet doen mensen. sommige werknemers komen verder niet professioneel over.

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
Wouter Ottervanger
1/5

Wat is het verschil tussen een inbouwoven van 21 kilo en een printer van 8 kilo? Ik weet het wel, maar er loopt daar iemand rond die dat niet begrijpt.

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
Ruud Hermans
1/5

Tot nu toe altijd fijne leverancier van producten aan CB gehad. Helaas totdat ik één keer service moest aanspreken. Mijn stofzuiger ging stuk en voor garantie opgestuurd naar CB. Op aanraden van de medewerker meteen alle onderdelen meegestuurd in een doos van een ander product (originele doos natuurlijk na paar weken weggegooid).
Helaas, postnl geeft aan afgeleverd, maar CB heeft hem bij mijn navraag niet ontvangen. 2x gebeld, 2x ruim 20 minuten in de wacht, onderzoek afwachten met postnl en blabla. Huidige status is het ergst, vorige week is mij een shoptegoed toegezegd omdat zij of postnl mijn product zijn kwijtgeraakt, echter nu heb ik dus meerdere keren op en neer gemaild over de onderdelen die ik na zou moeten sturen. Zodanig dat de beste medewerker mij vroeg waarom het pakket dat postnl als 3,6 kilo had gewogen dan 1,5 kilo lichter was....los van het feit dat ik dat nogal beschuldigend vind lijken, vind ik het alles behalve klantvriendelijk. Het is volledig buiten mijn schuld om, en nu wordt er moeilijk gedaan of er wel of niet plastic opzetstukjes zijn meegestuurd. Ga heel goed nadenken of ik na 79 (!!!!) Orders, zoals een vriendelijke medewerker me 2 weken geleden al meldde, nog wel een 80e ga plaatsen. Alles behalve een glimlach. Kennelijk alleen als je iets koopt.
Ik ben eigenlijk helemaal niet van dit soort lange reviews, maar ik hoop dat iemand aan de andere kant van het bedrijf via deze methode misschien een beeld krijgt van de aftersales en er iets van op steekt.

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
Richard Wirken
1/5

Je word er van het kastje naar de muur gestuurd. Het duurt er lang. Ze zijn niet flexibel als ze spullen geleverd krijgen.

Alles voor een glimlach Sorry wat mij betreft Alles om een chauffeur chagrijnig te krijgen.

Personeel is wel vriendelijk..........

Coolblue Distributiecentrum - Tilburg
Santa Klaus
2/5

Om te lossen helemaal waardeloos. Een paar pallets lossen kost bijna 2 uur af en toe. Je ziet niemand meer bij de loskantoren. Tijdslot gekregen maar dat heeft weinig nut. Als je 5 minuten te vroeg ben moet je wachten. Als je op tijd bent moet je lang wachten. Als je 5 minuten te laat bent mag je af en toe helemaal niet meer lossen. Zo flexibel als een looien deur. Ben blijer als ik er wegrij als dat ik er aan kom. Manmanman kansloos zou Rob Geus zeggen.

Go up