- TransportNetwerk Nederland
- Ede
- DC Kruidvat E-fullfillment Ede - Ede
DC Kruidvat E-fullfillment Ede - Ede
Adres: Celsiusstraat 37, 6716 BZ Ede, Nederland.
Specialiteiten: Magazijn.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 11 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.
📌 Locatie van DC Kruidvat E-fullfillment Ede
Zeker, hier is een uitgewerkte beschrijving van DC Kruidvat E-fulfillment Ede, geschreven in een formele, vriendelijke stijl en met de gevraagde
👍 Beoordelingen van DC Kruidvat E-fullfillment Ede
Mariska D. -. P.
Online een bestelling geplaatst en deze betaald. Op de dag dat de bestelling geleverd zou worden kreeg ik een mail van kruidvat dat de bestelling later geleverd zou worden. Prima, kan gebeuren. Vervolgens krijg ik een mail van PostNL dat mijn bestelling toch onderweg is. Ik klik op de track en trace code en ik zie dat mijn bestelling niet richting mij gaat, maar retour naar kruidvat. Heel raar, want ik wil graag mijn al betaalde bestelling. Na via meerdere wegen contact te hebben gehad met kruidvat medewerkers kreeg ik verschillende antwoorden. Zo zou volgens de 1 mijn bestelling uberhaupt het magazijn niet hebben verlaten. Volgens de ander ligt de schuld bij PostNL. En weer een ander beweerd dat er uberhaupt geen pakket is (kortom die track en trace code is van gebakken lucht?)
Of de bestelling dat opnieuw verstuurd kan worden naar mij? Nee, dat doet kruidvat niet. Ik moet zelf of de bestelling maar nogmaals plaatsen of maar even naar de dichtstbijzijnde kruidvat gaan en daar gewoon de producten kopen die ik wil.
Als ik vraag of ik dan mijn geld terug krijg (want ik had mijn bestelling immers al betaald) krijg ik het antwoord dat ik binnen 14 dagen na ontvangst van mijn gestuurde retour pakket het geld terug gestort krijg.
Eh.. jullie beweerden dat er geen pakket was toch? Hoe kunnen jullie dan wel dat pakket weer ontvangen? En ik heb geen pakket retour gestuurd..
Gezien mijn voorraad luiers enorm slonk en ik deze toch echt nodig heb.. toch zelf maar vlug naar de kruidvat gereden om alles wat ik in principe online had besteld, dan maar terplekke te kopen (altijd fijn om in de kruidvat te zijn met 3 kinderen en een kinderwagen i.c.m. de zeer krappe gangpaden, maarehfijn).
Ik heb de meeste van mijn gewenste producten kunnen kopen. Maar helaas was niet alles aanwezig in de kruidvat die ik bezocht.
Ik heb mijn situatie uitgelegd aan een winkel medewerker en gevraagd hoe ik toch nog aan die ene goede aanbieding kon komen (die ik dus wel besteld had, maar in deze winkel niet op voorraad was). Uiteraard zat de winkelmedewerker ook vol ongeloof naar dit vrij absurde verhaal te luisteren en ze vroeg zich terecht af of en wanneer ik dan eindelijk mijn geld terug gestort zou krijgen, gezien mijn bestelling een bedrag besloeg van meer dan 100 euro, een zeer terechte vraag, die mij in principe ook wel bezig houdt.
De winkelmedewerker zei vervolgens dat ik het beste weer contact kon opnemen met kruidvat. Of zij het product dat nu in de actie is met enorme korting nog konden nasturen voor deze actieprijs. Gezien dit product geen spoedige haast heeft en ik de rest van mijn bestelde producten dus zelf al had gekocht bij de kruidvat. De winkelmedewerker beweerde dat kruidvat dit wel vaker deed en dat dit absoluut geen probleem moet zijn.
Eenmaal thuis van de kruidvat winkel vraag ik dus aan een online kruidvat medewerker of dit specifieke product mij later nog opgestuurd kan worden voor deze actieprijs gezien ik dit niet in de fysieke winkel kon kopen.
De reactie;
"Wij kunnen niets nasturen. Ik snap dat dit vervelend is. Groetjes"
Uh... oke. Maar is er een andere oplossing? In principe heb ik dus vandaag met kruidvat meerdere problemen gehad en het oplossingsgericht denken blijft steeds uit..
Elke vraag die ik stel of suggestie die ik doe wordt steeds anders en steeds onduidelijker beantwoordt.
Vanuit kruidvat is er geen heldere oplossing of dat ze probleemoplossend meedenken.
Ik vind dit heel raar en zit na de communicatie alleen maar met meer vragen. Het lijkt wel alsof ik keihard in de maling wordt genomen..
Geen producten dankzij kruidvat.. een gat van meer dan 100 euro in mn bankrekening.. en enige vorm van hulp of oplossingen?
Ik heb ze nog niet gezien.
Ik ben dit ook zeker niet gewend, want ik heb probleemloos vaker besteld via kruidvat. Maar deze situatie is wel heel absurd.
W. D. R.
Het beste EDC van de wereld!
Rafal S. U.
Szybko biorą na rozładunek,minusy również też są brak toalety,sam się rozladowujesz i brak parkingu trzeba stać przy strefie i kijowy podjazd pod rampę.
Sergei L.
52.032059,5.615753 - координаты въезда. Офис находится правее последней рампы, нажимаем на звонок, приходит сотрудник и указывает номер рампы. Нужен референц номер. Выгружаем сами. Если рампы свободны, то выгрузят и раньше.
Сергей ?.
Розвантажив тоді коли приїхав. Хоча сам розватажуеш. Але нам за це платять додатково.було місце біля фірми,переночував.
Marcin M.
Bert M.
Peter D. J.
Dingen Bus - Bestelbus Huren Ede - Ede
Ede, Kranenburg - Ede
Ede, Raadhuis - Ede
Ede, Billitonlaan/Timorlaan - Ede
Ede, Schaapsweg/Molenstraat - Ede
Ede Centrum - Ede
Ede, Einsteinstraat - Ede
Ede, Hogerhorst - Ede
Ede, Aalbeek - Ede
Dekker Services Werving en Selectie - Ede
Ede, Mariendaal - Ede
Ede, t Riet - Ede
Ede, Hoekenburg - Ede