DHB-logistiek B.V. - Oosterhout

Adres: Logistiekweg 18, 4906 AB Oosterhout, Nederland.
Telefoon: 162428878.
Website: dhb-logistiek.com.
Specialiteiten: Logistieke dienstverlening.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 59 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.3/5.

Locatie van DHB-logistiek B.V.

Als u op zoek bent naar betrouwbaar en professioneel logistiek bedrijf in Nederland, dan is DHB-logistiek B.V. een uitstekende optie. Met gespecialiseerde logistieke dienstverlening als hun hoofdactiviteit, kunnen ze ervoor zorgen dat uw goederen veilig, tijdig en efficiënt vervoerd en beheerd worden.

DHB-logistiek B.V. is gevestigd op een praktische locatie, Logistiekweg 18, 4906 AB Oosterhout, Nederland. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar en heeft een modern en functioneel gebouw, waar al uw logistieke behoeften worden tegemoetkomt. Het telefoonnummer van DHB-logistiek B.V. is 162428878, waar u snel en persoonlijk contact kunt opnemen met het team.

Als u meer informatie wilt over DHB-logistiek B.V., raden wij u aan hun website te bezoeken: . Hier vindt u gedetailleerde informatie over hun diensten, waaronder opslag, transport, en distribution. Het bedrijf beschikt over een breed scala aan ervaring en expertise, en kunnen daardoor een maatwerkoplossing bieden die perfect aansluit bij uw behoeften.

DHB-logistiek B.V. heeft 59 beoordelingen op Google My Business ontvangen, met een gemiddelde mening van 2.3/5. Het is belangrijk om op te merken dat beoordelingen altijd persoonlijke ervaringen weerspiegelen en dat het belangrijk is om een breed beeld te vormen voordat u een besluit neemt.

In het kort, als u op zoek bent naar een betrouwbaar en professioneel logistiek bedrijf in Nederland, dan is DHB-logistiek B.V. een geweldige keuze. Met hun gespecialiseerde diensten, praktische locatie en persoonlijke aanpak, kunnen zij ervoor zorgen dat al uw logistieke behoeften tegemoetkomt. Wij raden u dan ook aan om hun website te bezoeken en contact met hen op te nemen voor meer informatie.

Beoordelingen van DHB-logistiek B.V.

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
Marian Beugelink
5/5

Super medewerking van DHB op echt op de afgesproken dag alsnog de spullen van Gamma te krijgen, bovendien een chauffeur die ook nog uit zich zef aanbood om het op de 1e verdiepig in appartementencomplex met een pompwagentje voor de deur zetten gewoonweg een verademing Top!

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
Michael Huikeshoven
1/5

Ik had een douche kabine via gamma besteld, met 45 euro verzendkosten.
DHB zou deze bezorgen op een vrijdag tussen 8:30 en 10:30. Uiteindelijk maar zelf gebeld rond 11:30, war ze bleven.
Krijg ik te horen dat de vrachtwagen de straat niet in kon. En is die maar weg gegaan. Nu moet ik weer een week wachten.

(Update) 2e afspraak gaat ook niet goed. Vorig week had ik afgesproken het zelvde tijdstip tussen 8:30 en 10:30
11:45 maar weer zelf gebeld. Ik krijg nu te horen tussen 13:00 en 14:00.
1 ster is zelfs te hoog voor deze review.
Wat een ballen bedrijf.

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
Boom
1/5

bij de Gamma dakplaten en rol folie besteld om op 18-8 geleverd te worden. op 17-8 nog gebeld voor een tijdsindicatie 'die hoort u uiterlijk op de dag zelf'. Op de dag zelf staat er bezorgmoment tussen 7:00-1:00. Hierop weer gebeld wat de indicatie is. Krijg ik te horen dat het pakket met de dakplaten niet gescand is en ze nu niet weten waar deze is! Komen ze op 18-8 enkel een rol folie leveren!!
Ik krijg daarop een mail dat het restant op 21-8 geleverd gaat worden (fijn dat er wordt overlegd). Hierop weer gebeld dat ik dan gewoon aan het werk ben en het op 24-8 geleverd mag worden. Vandaag weer geen track en trace die werkt en gebeld. Hoor ik dat het pakket nog steeds zoek is! Fijn dat er zo goed wordt gecommuniceerd met jullie klanten.

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
Vu Nguyen
4/5

Vandaag zouden de U blokken besteld bij de Gamma worden gebracht. Na het lezen van de reviews hier was ik huiverig voor wat mij potentieel te wachten stond. Maar ik was aangenaam verrast. De levering kwam op tijd en de chauffeur was zo aardig om achterom te rijden om de U blokken bij mijn achtertuin te leveren. Dat heeft mij echt veel en veel moeite bespaard. Vergeten om te vragen hoe de chauffeur heet, maar erg bedankt.

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
Peter Budde
1/5

Tot tweemaal toe de levering niet doorgegaan omdat er geen passend transportmiddel voorhanden is. En dat voor 10 pakken shingles die zelfs in een stationcar passen. Mogelijk dat het volgende week geleverd wordt, mits uiteraard een voertuig voorhanden is dat deze vracht aan kan.

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
André Stevens
1/5

Ik heb een deur besteld via Karwei met een levertijd van een aantal weken.; Helemaal goed, niks mis mee. Maar nu krijg ik op een donderdag avond om 21:00 uur een mailtje dat de deur de volgende dag (vrijdag) geleverd wordt tussen 7:15 en 9:15 uur. Ik moet werken en kan niet plotseling vrij nemen! Waarom wordt er geen contact opgenomen om te vragen of het uitkomt? Of waarom zitten er geen dagen tussen, dan kun je het plannen en eventueel contact opnemen voor een andere tijd! Ik vind dit echt heel slecht en waardeloos op deze manier! O( ploffen ze de deur (zoals ik hier in een andere review lees) op de parkeerplaats of in de tuin en rijden ze verder? Lekker klantvriendelijk!

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
Maxim Willemsen
1/5

Hele slechte ervaring gehad met DHB-logistiek b.v.! Een werkelijk waardeloze service! De chauffeur kan hier niks aan doen; hem wordt in de ochtend van de levering ineens uit het niets een andere route opgelegd. DHB laat hier aan de klant niks over weten. Ze zouden tussen 8:45-10:45 mijn deuren afleveren. Om 10:30 wordt er gezegd dat ze er uiterlijk om 12:30 zijn, en anders zullen bellen als ze later zijn. Om 14:00 zelf gebeld; het kan nog maximaal een uur duren maar ze weten niet hoelang precies. Uiteindelijk om 14:50 belt de chauffeur(kan nu eindelijk wel na 3x vragen) dat hij er binnen 10 minuten is.

Verhaal gehaald bij manager Mehmet Kaplan, maar geen effect. In tegendeel; als je benoemd niet te begrijpen waarom je niet eens één telefoontje kan krijgen dat de chauffeur later is zodat ik niet mijn hele dag kwijt ben met om te wachten op niks, krijg je zelfs een zeer onverschillige en ongeïnteresseerde reactie waardoor je irritatie nog hoger oploopt. Klacht indienen kan niet; Mehmet is zelf de manager en de enige contactpersoon. De service is uiterst beneden peil en de manager is ronduit asociaal.

Voor mij NOOIT meer DHB-logistiek B.V.!!! Ik zal mensen adviseren -indien mogelijk- zelf de spullen op te halen dat kost in ieder geval minder tijd.

DHB-logistiek B.V. - Oosterhout
Cheyenne
1/5

Ik heb helaas geen goed woord voor DHB logistiek over. Bij de Gamma een deur besteld met klink en ophangsysteem, we zouden op de hoogte worden gehouden van de bezorgingsdatum en tijd. Enkele weken later kregen wij 's ochtends om 08.15u bericht dat onze deur binnen een kwartier geleverd zou worden, pardon?! Hartstikke fijn dat we dit al een schappelijke tijd van te voren wisten, niet dus.

Naast het feit dat de bezorger de andere helft van onze bestelling is vergeten te leveren, komen wij er nu ook achter waarom deze beste man zo snel weer gevlogen was. Schade aan de lak, aan het hout, krassen en butsen. Ik snap ook niet waarom er maar één bezorger een glazen deur van minstens 40kg komt leveren en het bedrijf verwacht dat deze wel zonder schade wordt geleverd.

Wij betreuren onze aankoop nu echt en we gaan met Gamma in gesprek hierover, desnoods komen wij een nieuwe deur zelf ophalen in het filiaal. Maar ik hoop van ganse harte dat de bezorging niet meer via DHB logistiek gaat. Wat een ongelooflijke zure appel, ik raad iedereen die een soortgelijke bestelling doet aan met de bezorger de bestelling meteen uit de verpakking te halen en te controleren. Ik vraag me af hoeveel klachten Gamma nog over deze bezorgservice wil ontvangen voordat ze iets aan hun service gaan doen.

Update:

Het wordt nog mooier: na contact te hebben gehad met Gamma werd aangeboden de deur te vervangen voor een nieuwe. Helemaal blij, nieuwe zou worden bezorgd en de oude meteen mee terug met de bezorger. Bij aankomst (na weer een te late melding van bezorging) mocht ik met mijn 1.60m een deur van 40 kilo in mijn eentje naar mijn appartement tillen, want dat was 'niet de verantwoordelijkheid' van de bezorger, hij zou slechts tot de voordeur mogen tillen. Mijn appartementencomplex beschikt over een grote lift die naast de portiekdeur en mijn voordeur zit, maar goed. Uiteindelijk na veel discussie heeft de bezorger me gelukkig wel geholpen de deur naar boven te krijgen, en eenmaal boven krijg ik te horen dat de beschadigde deur niet mee terug kan, want er staat geen retour gepland Uiteindelijk weer aan de telefoon met de Gamma gehangen en wederom een afspraak gemaakt om de deur te komen halen. Dat lukte, de beschadigde deur werd opgehaald en denk je eindelijk van dit gezeur af te zijn.. Staat er niet veel later een andere bezorger van dit bedrijf aan de deur, om de beschadigde deur op te halen! Je begrijpt dat ik op dit moment niet weet of ik moet lachen of janken, nadat ik de bezorger had gezegd dat de deur al was opgehaald stormde deze letterlijk luid scheldend weg. Ik snap dat het voor hem ook verre van leuk is, maar doe dit niet in het gezicht van je klant.

Al met al, na deze bizarre ervaring hoop ik dat dit de laatste keer is dat ik met dit bedrijf te maken heb. En ik hoop oprecht voor anderen dat DHB zijn service sterk gaat verbeteren.

Go up