- TransportNetwerk Nederland
- Utrecht
- DHL eCommerce (Netherlands) B.V. - Utrecht
DHL eCommerce (Netherlands) B.V. - Utrecht
Adres: Reactorweg 25, 3542 AD Utrecht, Holandia.
Strona internetowa: dhlecommerce.nl
Specjalności: Siedziba firmy.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta.
Opinie: Ta firma ma 53 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 1.2/5.
📌 Lokalizacja DHL eCommerce (Netherlands) B.V.
DHL eCommerce (Netherlands) B.V. to firma holenderska zajmująca się przekazywaniem przesyłek. Siedziba firmy znajduje się na adresie Reactorweg 25, 3542 AD Utrecht, Holandia. Firma posiada stronę internetową www.dhlecommerce.nl.
Specjalności
- Siedziba firmy
- Przekazywanie przesyłek
Inne ważne informacje
- Parking dostępny dla osób na wózkach
- Toaleta
Opinie
Opinie firmowe mają 53 recenzje na Google My Business. Podstawowy poziom satysfakacji klientów wynosi 1.2/5.
Rekomendacje
Przedstawiciel firmie DHL eCommerce (Netherlands) B.V. zwrócił uwagę na jego lokalizację, jak również na specjalności w obsłudze przekazywania przesyłek. Ponadto firma oferuje parking dla osób na wózkach i toalettę. Ostatecznie, firma ma 53 recenzje na Google My Business, a średnia ocena wynosi 1.2/5.
👍 Recenzje dla DHL eCommerce (Netherlands) B.V.
Katrin D.
Bekijk track & trace (JVGL06290308001484386177). Never order anything from this horrible company! The parcel with the laptop arrived without the laptop! You are sitting at home, waiting for the parcel, and its contents have already been stolen! The courier did not dare to hand it over personally, as he understood that he would go to the police immediately, so he took the parcel to the box at the pick-up point. And yes, Google, my review is true! I contacted the police! Stop covering for this horrible company, let them stop their horrible work in the beautiful Netherlands!!! Wonderful people live here and there is no theft, and when you encounter such brazen deception, you immediately lose your power of speech! I once lost a bag with documents and a phone (it fell off my bike) and a local man caught up with me and returned it to me. These are the people here. I agree with every comment below and it's time to stop this chaos! There is no place for such a company in the Netherlands!
Zoe U.
Ik heb al 7 klachten ingedient over een bezorger in Woerden. Hij belt niet aan en geeft het pakket gelijk aan de supermarkt (mijn buren).
Deze keer was het raak. Ik zag het busje vanuit mijn raam in de gaten aan het houden en weer zoals altijd belt hij NIET aan en loopt gelijk door naar de buren
buren. Toen ik bij de deur kwam lag er weer een al te bekent briefje.
Het busje was net weg dus ik ben als de wiedeweer in mijn Pyjama op de fiets gestapt en het busje achterna gefiets.
Een paar meter verder stond hij net stil en hij wou net uitstappen.
Ik stopte met mijn fiets vlak naast zijn deur, hij schrok zich rot.
Ik ben toen boos geworden en ik heb gezegt dat ik gewoon thuis ben, dat ik op de bank zit om op hem te wachten.
Heb hem verteld dat het iedere keer gebeurt dat hij niet aanbelt terwijl ik thuis ben.
De bezorger gaf aan dat het pakketje bij de buren lag.
Ik heb aangegeven dat hij de volgende keer MOET aanbellen, anders ga ik het hogerop zoeken met mijn klachten en dat ik nu ook een klacht ga indienen.
Daarna ben ik naar huis gefiets, even mn kleding gefatsoeneerd en naar de buren gegaan voor mijn pakket.
Mijn buren uitte ook hun ontevreden over de bezorgers van de DHL. Ze gaan op mijn verzoek geen pakketen van mij meer aannemen. Dan moet de bezorger wel aanbellen.
Daarna weer een klacht ingediend telefonisch bij de klantenservice. Er werken lieve en rustige mensen bij de klantenservice, dus ik ben niet boos op hun.
Waarschijnlijk gebeurt er niks met de klacht zoals altijd..maar misschien is er hoop.
Ze verdienen helemaal geen sterren! Deze ene ster is voor de klantenservice en het distributie centrum.
Nata N.
DHL - просто дерьмовая доставка в Нидерландах. Их курьеры бросают посылки на улицу, либо пишут, что доставлено, но даже не подходят близко к адресу получателя. Клиентская служба - это бот, который пишет стандартный текст автоответчика. Если курьер поленится донести до адреса, то обычно сбрасывает посылку в рандомный пункт выдачи DHL, график работы которого не всегда соответствуют с информацией полученной от DHL по времени работы этого пункта. Таких косяков у них тысячи на дню, в целом компании просто пофиг, потому в маленькой стране после post nl эта контора монополист доставки. В других странах DHL работает более качественно.
Vera L.
DHL, hoe krijgen jullie het voor elkaar om structureel zo slecht te presteren? Is het luiheid, desinteresse of pure incompetentie? Bezorgers die zogenaamd langskomen maar niet aanbellen, pakketten die “geleverd” zijn maar spoorloos verdwijnen, en klantenservice die net zo goed een spraakcomputer had kunnen zijn, als die tenminste iets nuttigs zou zeggen.
Misschien als jullie bezorgers fatsoenlijk betaald zouden worden, ze niet onder krankzinnige tijdsdruk zouden staan en er échte controle was op de uitvoering, zou er iets verbeteren. Maar nee, liever bezuinigen op alles behalve jullie marketing, want “duurzaam en betrouwbaar” klinkt blijkbaar goed zolang niemand achter de schermen kijkt.
DHL is niet goedkoop, niet snel, niet klantgericht, en zeker niet professioneel. Ik ben er klaar mee. Als ik voortaan zie dat een webshop met DHL verzendt, zoek ik een andere winkel. Zo simpel is het.
Gerard H.
Mijn pakket zou op een afhaalpunt binnen1 km afstand geleverd worden. Het is eerst 1 x vertraagd en nu is de locatie gewijzigd, het ligt op een afhaalpunt ca 13 km verderop. Gebeld naar klantencontact en deze geef aan dat de kluisjes vol waren en de berijder heeft het op een locatie afgegeven waar hij langs kwam. Bij mijn afhaalpunt is aan de overkant (ca 25 meter verder) nog een locatie met kluisjes (is eerder een pakketje bezorgd die ook gewijzigd was), ga je nog ca 100 meter verder zit een winkel die DHL pakketjes regelt en nog ca 60 meter verder zit nog een DHL winkel. Berijder had dus geen zin om binnen een straal van 150 meter deze 4 punten af te gaan, maar ik kan wel 26 km gaan fietsen om het op te halen. Een oplossing is er niet volgens de klantenservice en als ik het niet ophaal dan gaat het retour. Maar 1 geluk, ze gaan de klacht in behandeling nemen, ik krijg hier niets meer over te horen, maar ze beloofd dat de service hierdoor in de toekomst wel verbeterd word. NIET BELOVEN IN DE TOEKOMST, MAAR HET PROBLEEM NU OPLOSSEN, DAT IS WAT JE MOET DOEN VOOR DE KLANT !!!!!
Gaya L.
Het regend klachten in de hoogbouw over de bezorgers van de DHL. Ze GOOIEN de pakjes in de diefstal gevoelige openbare ruimte neer en sturen het bericht "bezorgt". De klant weet niet waar het pakje is, want dat word niet vermeld. DHL heeft de meest slechte en suffe chatbot die oplossingen bied die iedereen kan bedenken maar iets gecompleseerde vragen niet aan kan, persoonlijk telefonisch contact is niet mogelijk want hun telefonische klachtenlijn is sinds 2024 buiten gebruik.
Ik hoop dat ieder die reviews leest 10 keer nadenkt voor ze een contract met de DHL afsluiten of iets met de DHL versturen, 9 van de 10 komen de pakjes beschadigt of kapot aan en ze jagen de verzendende bedrijven op hoge kosten voor de klachten afhandeling en de vervangende producten om hun klanten tevreden te houden, maar ...... versturen het weer via de DHL omdat ze geen andere keus hebben.
Als ik MIN 10 sterren zou kunnen geven zou ik dit zeker doen, nog nooit heb ik zo'n ongeïnteresseerd, bedrijf meegemaakt als de DHL.
Huub
Nou wat ben ik aan het doen?...
Me mateloos ergeren over de incompetentie bij DHL!
Waarschijnlijk vrij zinloos om hier iets te schrijven, maar ....
Pakketje is aangekomen bij de pakketautomaat zie ik via marktplaats.
Geen bericht van DHL
Je kunt de DHL Pakketautomaat openen met jouw afhaalcode.
Maar die heb ik natuurlijk niet!!!!!!!!
Want geen bericht van DHL dat het pakketje bezorgd is bij de Pakketautomaat .........
Klantenservice werkt niet ! chatbots die de vraag niet begrijpen!
eindelijk een formulier kunnen invullen....
Ze begrijpen dat ze de code niet naar me toe gestuurd hebben, gaan het onderzoeken en over 4-5 dagen weten ze misschien wel meer
Je kunt op je vingers natellen dat het pakketje dan verdwenen zal zijn omdat het te lang een plaatsje bezet in de pakketautomaat.
Wat een dramatisch slecht bedrijf!
Sava B.
Op 3 juni 2025 plaatste ik een DHL e-commerce koeriersbestelling via het DHL app-platform van Nederland naar Bulgarije. Ik betaalde € 31,50 voor de verzending en ontving per e-mail een speciale verzendcode JVGLEXP1704080099 en een label voor de envelop. Ik volgde de instructies op het label, plakte het label op de envelop en ging naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt van DHL e-commerce in Westwijk, Amstelveen om het te verzenden. Toen ik de barcode op het label probeerde te scannen, kreeg ik de melding dat een dergelijk ordernummer niet bestond (terwijl ik € 31,50 had betaald) in het DHL-systeem. Toen ik het ordernummer in de app probeerde te controleren, kreeg ik de melding: "Het ingevoerde verzendnummer is geen geldig DHL Paket-verzendnummer voor DHL Track & Trace. Mogelijke oorzaken: onjuiste invoer, DHL Päckchen waarvoor DHL Track & Trace niet beschikbaar is."
Ik heb geprobeerd de klantenservice van DHL te bellen, maar omdat mijn bestelling bij DHL Commerce was geplaatst en niet bij DHL koerier, werd mij geadviseerd een chatbot te bellen. De verbinding werd verbroken en ik kon geen informatie over mijn verzending krijgen. Gezien de urgentie van de situatie moest ik een andere verzendprovider gebruiken. Ik probeerde klacht in te dienen en mijn geld terug te krijgen, maar krijg je alleen chatbot service. Telefonisch zijn niet bereikbaar en je kan nergens schriftelijke klacht in te dienen. Advies: DEZE BEDRIJF NIET GEBRUIKEN !
Bulthuis Truck & Traileronderdelen BV - Utrecht
Mainfreight Utrecht Warehousing - Utrecht
DPG Media - AD Utrechts Nieuwsblad - Utrecht
Utrecht International Center - Utrecht
Utrecht Holdings - Utrecht
Utrecht Marketing - Utrecht
UBN Uitzendbureau Utrecht - Utrecht
Altena Transport en Verhuur - Utrecht
Van kuik transport bv - Utrecht
We Will Drive - Utrecht
Taxidiensten Utrecht - utrecht
Bedu Atelier - Utrecht
Parkmanagement Lage Weide - Utrecht