Distributiecentrum Obelink - Winterswijk

Adres: Beatrixpark 9, 7101 BN Winterswijk, Nederland.

Website: obelink.nl
Specialiteiten: Logistieke dienstverlening.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 16 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van Distributiecentrum Obelink

Distributiecentrum Obelink Beatrixpark 9, 7101 BN Winterswijk, Nederland

Distributiecentrum Obelink is een bedrijf dat gespecialiseerd is in logistieke dienstverlening. Het bedrijf is gevestigd op een duidelijke locatie in Winterswijk, Nederland, met een adres op Beatrixpark 9, 7101 BN Winterswijk. Hoewel het bedrijf geen website heeft, kan men informatie vinden op de algemene website van Obelink.

De specialiteiten van Distributiecentrum Obelink omvatten logistieke dienstverlening. Dit omvat het beheren en transporteren van goederen voor diverse klanten. Het bedrijf staat bekend om zijn efficiënte en betrouwbare diensten.

Opmerkelijke details over het bedrijf zijn de rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking. Dit toont het bedrijf als toegankelijk en respectvol voor mensen met een beperking.

Distributiecentrum Obelink heeft 16 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening is 3.8/5, wat aangeeft dat het bedrijf algemeen goed wordt ontvangen, hoewel er ruimte is voor verbetering.

Voor personen die op zoek zijn naar een betrouwbare en efficiënte logistieke dienstverlener in Winterswijk, is Distributiecentrum Obelink een serieuze optie om te overwegen. Hoewel het bedrijf geen aparte website heeft, kan men meer informatie vinden op de algemene website van Obelink.

Als u geïnteresseerd bent in de diensten van Distributiecentrum Obelink, wordt u dringend uitgenodigd om contact op te nemen via hun pagina op de website van Obelink. Zij zullen u graag verder helpen met informatie over hun diensten en hoe zij uw logistieke behoeften kunnen vervullen.

👍 Beoordelingen van Distributiecentrum Obelink

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
Patrick W.
1/5

8 pallets lossen? Deze firma houd zich strak een hun strakke planning, geen tijd om te lossen vanwege de vele leveranciers. Mijn 8 pallets lossen paste niet in de planning.
Lossen is op afspraak. Wat ook wel begrijpelijk is als het druk is dat je dan pech hebt maar er was totaal niks te doen op het moment van.

Zie foto hoe druk het was. 1 uur gestaan en niet gelost.
Dus totaal niet flexibel.

Jammer.

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
Piet J.
1/5

Op 25-04-2023 zou er een bestelling van Obelink Winterswijk worden afgeleverd door DPD op ons huisadres.
Wij zijn er speciaal voor thuis gebleven en hebben geen bestelling gezien, ook geen briefje in de bus.
Wel een dag later een berichtje op de telefoon dat het bestelde door ons kon worden opgehaald op een pick-up punt in Loosdrecht, wij wonen nota bene in Hilversum.
Krijgt de bezorger soms een bonus als hij daar pakjes aflevert?
Ontslaan zo'n bezorger is het beste, deze ervaring hebben wij al een keer eerder gehad.
P.J.Jansen

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
Wilma V. H.
1/5

Leverd een tent maar geen stokken en niemand bereikbaar

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
jan D. G.
5/5

Mooi bedrijf.

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
TRS
1/5

Un absolut desastre la distribució dels productes que tenen a Barcelona, gens recomanable. Varem demanar 3 paquets al FEBRER, despres de dos intents fallits ens ha arribat 1 paquet a l'ABRIL i els altres 2 han tornat a la central, ara esperem aquests 2 paquets que falten. Si no milloren el transport: NO RECOMANEM COMPRAR PER BARCELONA per que no arriba

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
Fco. J. M. S.
1/5

He realizado una compra de varios productos Dometic a través de su web y mi experiencia es para no repetir: una vez incluidos los productos deseados en la cesta, realicé el pago de los mismos. Mi mi primera sorpresa vino al ver que uno de los productos seleccionados que figuraba en el pedido era distinto de los depositados en la cesta de compra. Detectado en el problema, he contactado con Obelink mediante los canales habilitados en la web y la respuesta que me han dado es que devuelva el producto una vez que me llegue, pasando el producto a no estar disponible para venta online por rotura de stock, aunque en la web se refleja que si esta disponible para venta en tienda física .
En resumen: el proceso de compras online está sometido a errores (aleatorios o creados), el servicio de atención no da solución real a los problemas ocurridos y al usuario asume el coste de los errores de la marca (al usuario se le carga la compra a pesar de se le indique que debe declinar la recepción de los productos para subsanar el "error", estando 15 días sin dinero ni productos; entiendo que esto es lo que se denomina "poder de marca").

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
Mi C.
5/5

Na razie budowa 🙂

Distributiecentrum Obelink - Winterswijk
Friedhelm G.
5/5

Hier bekommt man alles für Camping und Freizeit sowie für den Garten

Go up