Flink - Almere

Adres: Zoetelaarpassage 44, 1315 AZ Almere, Holandia.

Strona internetowa: goflink.com
Specjalności: Dostarczanie produktów spożywczych, Sklep spożywczy, Supermarket.
Inne ważne informacje: Dostawa bez kontaktu, Dostawa, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC.
Opinie: Ta firma ma 45 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.2/5.

📌 Lokalizacja Flink

Flink Zoetelaarpassage 44, 1315 AZ Almere, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Flink

  • Poniedziałek: 08:00–18:00
  • Wtorek: 08:00–18:00
  • środa: 08:00–18:00
  • Czwartek: 08:00–18:00
  • Piątek: 08:00–18:00
  • Sobota: 08:00–18:00
  • Niedziela: 08:00–18:00

Flink to Harmonie

Sklep spożywczy Flink w Almere

Adres:

Adres: Zoetelaarpassage 44, 1315 AZ Almere, Holandia.

Telefon:

- brak informacji

Strona internetowa:

Strona internetowa: goflink.com.

Specjalności:

  • Dostarczanie produktów spożywczych
  • Sklep spożywczy
  • Supermarket

Inne ważne informacje:

  • Dostawa bez kontaktu
  • Dostawa
  • Karty debetowe
  • Płatności mobilne NFC

Opinie:

Ta firma ma 45 recenzji na Google My Business.

Średnia opinia:

Średnia opinia: 3.2/5.

Flink to Harmonie to lokalny sklep spożywczy z siedzibą w Almere, który specjalizuje się w dostawie produktów spożywczych. Zlokalizowany jest on przy ulicy Zoetelaarpassage 44, 1315 AZ Almere, Holandia. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów spożywczych, w tym owoców i warzyw, żywność dla zwierząt, produktów ekspresowych oraz dodatków do żywności.

Firma Flink to Harmonie oferuje komfortowy i szybki dostaw dostępny 24/7. Klienci mogą korzystać z płatności mobilnych NFC oraz kątów debetowych. Dostawa bez kontaktu jest również dostępna dla klientów.

W zakresie opinii, firma Flink to Harmonie ma 45 recenzji na Google My Business. Średnia ocena wynosi 3.2/5.

👍 Recenzje dla Flink

Flink - Almere
Marscha M. G.
1/5

Na meerdere ervaringen ga ik nu toch de moeite nemen om een recensie te schrijven. In de corona-periode was Flink top! De bezorging was goedkoop, snel, vriendelijk en je werd keurig gebeld als er een product bleek te missen.

Nu na jaren is het flink achteruit gegaan. De communicatie via de chat is soms bijna analfabetisch en er missen vaak producten bij bestellingen. De (bezorg)kosten zijn flink gestegen terwijl de kwaliteit van het bedrijf flink is gedaald. Wat het meest verschrikkelijk is, is de eeuwig oplopende bezorgtijd. Als ik nu iets wil bestellen, dan geeft app bijvoorbeeld aan dat het binnen 20 tot 30 minuten wordt bezorgd. Fijn. Toch? Nope. Eenmaal besteld kan de tijd soms oplopen tot wel anderhalf uur. Overdreven? Nope. Dit is inmiddels meer dan 4x gebeurd. Vaak ook terwijl mijn vriend en ik zitten te wachten op de bestelling.

"Niet klagen maar dragen en bidden om kracht" is een mooi Nederlands gezegde. Doch, als je een flinke duit betaald om iets door een ander te laten dragen en bezorgen; dan mag je ook flink klagen als de dienst niet voldoet aan het verwachtingspatroon wat een bedrijf zelf creëert.

Jammer Flink.

Flink - Almere
Roshana R.
1/5

Had net besteld, ik hoorde de bezorger voor mijn deur. Hij klopte maar niet aan dus deed zelf de deur open en toen is hij net weggegaan. Heb nooit mijn bestelling ontvangen

Flink - Almere
Achraf
1/5

Ik woon letterlijk naast Flink en toch doen ze 2 uur om een kleine boodschap te bezorgen.

Flink - Almere
Mandy
2/5

Misschien de openingstijden aanpassen aangezien jullie niet van 08:00 tot 23:59 leveren!

Flink - Almere
Sandor R.
1/5

Duurt lang. Betaald 4 euro bezorgkosten en zeggen met 30 minuten bezorgt. Blijkt daarna 90 minuten. Ik had zelf beter naar de supermarkt kunnen lopen. Voel me opgelicht.

Flink - Almere
Hind A.
1/5

The service is terrible. I received my first order 5 hours late and the app won't even let you cancel when a certain period passes after ordering.
I contacted customer service to file a complaint 8 days ago, but it seems their customer service is the same as their service, serviceless!

Update: Customer service reached out to me and refunded my order.

Flink - Almere
G M.
1/5

In het begin heel tevreden maar er worden de laatste tijd te veel fouten gemaakt. De eerste x werd het helemaal niet geleverd en heb ik heel wat moet klagen voor ik mijn geld terug kreeg, ook vond ik de klantenservice onprofessioneel communiceren en werd ik na duidelijk te communeren alsnog verkeerd begrepen. De tweede keer heb ik 2,5 uur moeten wachten op een bestelling en de derde x werd er heel wat anders bezorgd en heb ik wederom een hele tijd moeten wachten om in contact met ze te kunnen komen. Ik ben genezen! Voor mij geen flink meer. Wat mij betreft een hele grote afrader!

Flink - Almere
MJ W.
5/5

Tja, dacht waarom ook niet. Kijken hoe dat bevalt. Bestelling via de app geplaatst, allemaal heel gebruiksvriendelijk. Zouden ze het waar kunnen maken, bezorgen binnen 10 minuten.
En ja hoor, gelijk een berichtje: kleine vertraging opgelopen..... maar niet veel later ging de bel. Het heeft zelfs 8 minuten geduurd. Vriendelijke bezorger.
Ga het zeker nog eens een keer doen al geniet de fysieke winkel wel nog steeds de voorkeur i.v.m. ruimere assortiment en aanbiedingen/prijzen.
Maar dit is in sommige gevallen ook een prima alternatief. Mijn complimenten!

Go up