Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam

Adres: Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 14020.
Website: amsterdam.nl.
Specialiteiten: Stadskantoor, Overheidsinstelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 192 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

Locatie van Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum is een belangrijke overheidsinstelling gevestigd in het hart van Amsterdam. Met een prachtige locatie aan de Amstel (Adres: Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland) is het een gemakkelijk bereikbare plek voor iedereen. Het gebouw is volledig rolstoeltoegankelijk en beschikt over rolstoelvriendelijke parkeergelegenheid (Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking).

Als stadskantoor (Specialiteiten: Stadskantoor, Overheidsinstelling) biedt Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum verschillende diensten aan voor burgers en bedrijven. Het is de eerste aanloopplaats voor veel administratieve aangelegenheden, zoals het aanvragen van een verblijfsvergunning of het inschrijven op de gemeentelijke basisadministratie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zal u graag bijstaan in uw procedures.

Het Stadsloket Centrum is gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Aan de overkant van het gebouw bevindt zich de metrostation Stophalte Waterlooplein en er zijn verschillende tram- en bushaltes in de directe omgeving. Als u liever met de auto komt, zijn er verschillende parkeergarages in de buurt. Het telefoonnummer voor algemene informatie is 14020 (Telefoon: 14020).

Voor meer informatie over de diensten van Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum, kan u terecht op de officiële website (Website: amsterdam.nl). Op Google My Business heeft het bedrijf 192 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 3.3/5. Laat u zelf overtuigen en neem contact op met Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum voor al uw administratieve behoeften.

Onze aanbeveling: Vergeet niet om contact op te nemen via de officiële website van Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum voor de meest actuele en nauwkeurige informatie over hun diensten.

Beoordelingen van Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
A. Y. van der Velden
1/5

Een medewerkerster van de telefonisten afdeling 14020 heb ik tien keer mijn bsn moeten herhalen, vervolgens nee ik kan uw niet vinden meneer en ik wordt doorverbonden of zo Terwijl ik nog aangaf hey luister ik ben al twee dagen met jullie bezig met bellen en ik wordt van plek naar plek gestuurd!!

Volgens mij gaat der iets niet goed met jullie verbinding of zo, want ik spreek toch echter Nederlands en ik heb me bsn op alle manieren maar verwoord tijdens het gesprek.
Uiteindelijk is der nooit opgenomen na dat ik zomaar werd doorverbonden..
Slechte service, mijn slechte ervaringen met de gemeente amsterdam blijven helaas maar toenemen. Miss steeds meer burgemeester van der laan, dat was voor mij de beste tot nu toe die ik ooit heb mogen meemaken en persoonlijk kende!
@Gemeente amsterdam lees ook eens mijn oudere klachten door!

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
Lotte Compen
1/5

Walgelijke service. Ontzettend lang moeten wachten (een dik uur) en ook nog vreselijk onvriendelijk en onaardig geholpen door betreffende medewerker. Volgende keer een ander stadsloket voor mij

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
Tess Löwenhardt
5/5

Prima service, efficiënt ingericht. Soms is het gewoon druk en even wachten. Vriendelijk en kundig personeel. Haal een kaartje bij de ingang. Een nummertje.

Good service, friendly and informed staff. Sometimes it's busy and you'll have to wait so bring entertainment. Or write a review;p take a number at the entrance for fast work. There is always extra helpful staff at the entrance.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
R G
1/5

Dan kom je op de naturalisatie ceremonie van iemand die je kent:
Voor het zingen van het Wilhelmus werd er gezegd we gaan proberen mee te zingen. Hoezo? Het is het volkslied.
Mensen gekleed in korte broeken, baseball caps, echt bijzonder. Op een bijzondere dag in je leven, zou je best meer moeite mogen doen. En de overheid mag ook meer investeren hierin.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
E P
1/5

Verwachte wachttijd is minder dan 10min, maar daar staat het al 30min op.

Meer dan 12 bali’s en maar 4 in gebruik, wat super slecht.

En wat een neerbuigende medewerkers zeg.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
Fons Heijnsbroek, photos Amsterdam (Pictures of Amsterdam)
4/5

Je moet wel even weten waar je moet zijn in het Stadhuis van Amsterdam, met zijn vele toegangsmogelijkheden en ingangen. Aan de andere kant: je kan er lekker droog lopen en soms hangen er boeiende dingen aan de muren om te bekijken. Voor als je toch moet wachten. En er is veel doorkijk op de meeste plekken; je voelt je bepaald niet opgesloten.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
Hendrik Amen
1/5

De manier van omgaan met de mens voelde verschrikkelijk min achting. Het spreken van een andere taal achter de balie met het gevoel dat het over de klant ging. Er werd niet rechtstreeks naar mij gesproken en ging via een collega (ik stond hier naast). Na een bizarre wachttijd en hulp tijd was ik blij om dit verschrikkelijke negatieve pand te verlaten.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Centrum - Amsterdam
Juana Guillen B
5/5

De gemeente is een plaats waar mensen alle vragen kunnen stellen bij voorkeur een identiteit

Go up