Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel

Adres: Doornhoek 3865, 5465 TB Veghel, Nederland.
Telefoon: 413212855.
Website: goossenswonen.nl.
Specialiteiten: Meubelwinkel, Hoofdkantoor, Magazijn.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 178 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

Locatie van Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum

Goossens Wonen en Slapen - Distributiecentrum: Alles wat je moet weten
==================================================================

Goossens Wonen en Slapen - Distributiecentrum is een bekend meubelwinkel, hoofdkantoor en magazijn gevestigd op Doornhoek 3865, 5465 TB Veghel, Nederland. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verkopen van meubels en biedt een uitgebreid assortiment aan.

Het is gemakkelijk te bereiken dankzij de goede bereikbaarheid van de locatie. Er is een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking beschikbaar, zodat iedereen gemakkelijk toegang kan krijgen tot het winkelcentrum. Het bedrijf accepteert betaalpassen, contactloos mobiel betalen en creditcards als betaalmogelijkheden.

Goossens Wonen en Slapen - Distributiecentrum heeft 178 beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3.3/5. Deze beoordelingen zijn een goede indicatie van de kwaliteit van het bedrijf en de diensten die ze aanbieden.

Een van de belangrijkste karakteristieken van Goossens Wonen en Slapen - Distributiecentrum is hun bezorgservice. Het bedrijf verzorgt de bezorging van hun producten, zodat klanten hun aankopen comfortabel thuis kunnen ontvangen. Ze bieden ook een groot assortiment aan meubilair aan, van alle soorten en maten, zodat er voor iedereen iets te vinden is.

De locatie van Goossens Wonen en Slapen - Distributiecentrum is een belangrijke reden waarom klanten kiezen voor dit bedrijf. Het is gemakkelijk te bereiken en er is genoeg parkeergelegenheid beschikbaar. Het winkelcentrum is ook rolstoeltoegankelijk, zodat iedereen er makkelijk toegang kan krijgen.

Als je op zoek bent naar een nieuw meubelstuk, of zelfs als je gewoon rond wilt kijken, is Goossens Wonen en Slapen - Distributiecentrum zeker een bezoek waard. Het bedrijf heeft een groot assortiment aan meubilair en een professionele en vriendelijke personeelsbezetting. Ze bieden ook een betrouwbare bezorgservice aan, zodat je je aankopen comfortabel thuis kan ontvangen.

Onze aanbeveling: Als je op zoek bent naar een nieuw meubelstuk, of simpelweg geïnteresseerd bent in het bedrijf, ga dan zeker een kijkje nemen op de website van Goossens Wonen en Slapen - Distributiecentrum. Hier vind je meer informatie over hun assortiment en diensten, en kan je direct contact opnemen met het bedrijf.

Beoordelingen van Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
Femke Van Zetten
3/5

Dikke rijen mensen al om 07.45u
Om 08.00u openen. Met een lange rij kooplustigen de lange tappen op naar boven.
Er staan meubels gegroepeerd. Er lopen medewerkers rond met fluorescerende hesjes wanneer je iets wilt kopen.
Sommige meubels zijn redelijk naar waarde afgeprijsd, andere zijn geschikt voor de houtkachel terwijl er nog €70 op staat. Zie foto van bijzettafeltje...schandalig. een doorgebroken blad , niet eens van solide hout. Jammer.
Haastige dames aan de kassa.
Zelf afhalen binnen 2 weken, bezorgen kost €125

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
K. K
1/5

Ik ben bij de outlet in Veghel geweest en ik heb daar een tafel gekocht. Waarop stond dat de tafel een diameter van 130 CM had. Thuis aangekomen. Wilde ik de tafel op internet zoeken, maar de naam die er op stond klopte niet met wat ik op internet kreeg. Toen drong het dus tot mij door dat er waarschijnlijk een tafel onder een verkeerde naam/maat aan mij verkocht is. Ik ben toen de tafel gaan meten en ja hoor deze had een diameter van 120 cm. Ik heb contact opgezocht met Goossens, 2,5 weken lang. Telkens ben ik van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk na 2,5 weken kwamen ze vandaag 12-3 met de oplossing: u mag de tafel gratis terugbrengen. Verteld dat die optie vervalt, want wij hebben een auto gehuurd om de tafel te verhuren. Ze konden de tafel ook ophalen, maar dat zou ons €100 kosten. Dat is natuurlijk ook geen goede oplossing. Goossens verkoopt een tafel met verkeerde gegevens, waaronder een verkeerde maat en wij moeten voor de kosten opdraaien.

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
Em Ku
1/5

Zeer slecht dat ze zelf niet het transport regelen bij aangekochte goederen. Ze verwijzen je door naar BRENGER. Waardeloos bedrijf, waar alleen zzpers werken. Regelt liever zelf het transport! Slechte ervaring met BRENGER!

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
michael
5/5

Geslaagd in de winkel voor een nieuw bed en deze op korte termijn mogen ophalen bij deze distributiecentrum! Vriendelijk te woord gestaan en snel ingeladen!

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
John
4/5

Om 8:00 gingen de deuren open. Er stond al een rij van een klein 80 personen. Mooie meubels, niet allemaal scherp geprijst. Afhalen, reken op een klein 45 minuten.

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
Daniel
5/5

Vandaag is onze Barcelona kast geleverd. We zijn heel erg tevreden over de uitstekende service van de 2 medewerkers van Goossens die de kast hebben bezorgd en gemonteerd. Er waren uitdagingen, maar dankzij de klantgerichte instelling en het creatieve oplossingsvermogen is het helemaal goed gekomen. Daarnaast is de kast prachtig! Ik kan Goossens van harte aanbevelen!

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
N H
1/5

We hadden een mooie lamp voor boven de eettafel besteld. Nadat deze geleverd was, wilde we hem dezelfde avond nog ophangen. Wat bleek; lamp was overduidelijk al een keer ergens opgehangen. Er was een stukje uit het ijzeren frame gezaagd (zichtzijde) geschreven met permanente marker op de achterkant, draden van de elektra waren met ductape aan elkaar geplakt, geen schroeven of handleiding voor montage aanwezig en het geheel zat in twee oude kartonnen dozen.
Ik was nog heel naïef en dacht een foutje, kan gebeuren…. Nou ik ben van een koude kermis thuisgekomen. Allereerst mailtje gestuurd, met foto’s en gevraagd om een oplossing. Geen reactie. Na 2 dagen gebeld. De meneer van Goossens begreep het, ik moest nog een keer foto’s opsturen en dan zou hij een link sturen, zodat ik een nieuwe ophaaldatum en bezorgdatum kon afspreken. Zo gezegd, zo gedaan, ik weer een keer de foto’s gemaild, maar ik kreeg geen link terug. Meerdere malen om de link gevraagd, maar geen reactie. Inmiddels 10 dagen later, spreek ik iemand van klantenservice op de chat en ik doe mijn verhaal. Waar het dus eigenlijk op neer komt is dat ik de lamp (2 grote dozen) op eigen kosten retour kan zenden, ik mag de dozen naar Veghel brengen (1,5 uur heen, 1,5 uur terug) ze willen de lamp ook wel komen ophalen, maar dit kan alleen 13 oktober (over een maand) en ze weten geen tijdindicatie, dus dan moet ik de hele dag maar vrij nemen van mijn werk. Mijn geld krijg ik max. 10 dagen nadat zij de lamp retour krijgen. Verder is er niks mogelijk. Er zijn bijv ook winkels dichterbij waar wij de lamp wel zouden kunnen terugbrengen, maar nee niks kan of is een optie voor Goossens. Ik ben erg teleurgesteld in deze zaak en in de klantenservice. Goossens heeft een fout gemaakt door mij een kapotte en gebruikte lamp op te sturen. Als deze lamp gewoon nieuw was geweest (waar ik ook voor heb betaald) was er niks aan de hand geweest en hing hij al mooi boven mijn eettafel. Maar zij hebben hun geld al dus nu is het mijn probleem.

Update: na veel gedoe wordt de lamp toch opgehaald op een dag/tijdstip dat mij uitkomt en krijg ik mijn geld teruggestort.

Goossens wonen en slapen - Distributiecentrum - Veghel
Gastouderbureau de Vlinder Tamara van de Ven
1/5

Mijn advies... Kopen bij Goossens... NIET DOEN. Bijna 1 jaar bezig geweest met het ontvangen van een buffetkast. Na 2x een flink beschadigde kast te hebben gekregen (en bijna 1 jaar later inmiddels), zou ik uiteindelijk mijn geld terug krijgen. MAAR, ze konden hem pas na een paar maanden ophalen. Eerder was er geen plek in de planning. En ik kon ook niet eerder mijn geld terug krijgen, want eerst moest de kast opgehaald zijn.

Afgesproken zwart op wit, dat het dan dezelfde dag overgemaakt zou worden. Gezien ik al zolang wacht en nog steeds niks heb. Kast opgehaald, maar nog steeds geen geld terug. Na voor de zoveelste keer een uur in de wachtrij te hebben gehangen met de klantenservice, hoor je dat inderdaad alles goed in het systeem staat, maar geen idee waarom er nog geen terugbetaling is. Dus of ik nog even 10 extra dagen wil wachten, want er zou weer een nieuw terugbetaalverzoek gedaan worden. En de leidinggevende moet dat dan eerst goedkeuren. En ik moest er rekening mee houden dat deze week er geen betaling meer komt. Want het was AL dinsdag. Dus voor vrijdag lukte dat nooit? De telefoniste kan er uiteraard niets aan doen, maar ik kreeg geen enkel begrip voor mijn situatie waarin ik zit. Echt te schandalig voor woorden.

Voor mij nooit meer iets van Goossens!

Go up