htmc - Rijswijk

Adres: Handelskade 72a, 2288 EC Rijswijk, Nederland.
Telefoon: 703907722.
Website: htmc.nl
Specialiteiten: Taxibedrijf.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 135 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.

📌 Locatie van htmc

HTMC is een taxi- en busbedrijf met verschillende locaties in Nederland. De bedrijfshoeve bevindt zich aan de Handelskade 72a in Rijswijk.

HTMC biedt een breed scala aan diensten aan, waaronder taxi's, busjes en chauffeur diensten. Ze bieden ook een breed scala aan bedrijfsoplossingen aan, zoals taxi's voor evenementen en busjes voor het vervoer van groepen.

Specialiteiten

HTMC heeft een sterke focus op taxibedrijf, maar biedt ook busdiensten aan.

Caracteristieken

  • Veeljarige ervaring in het taxi- en busbedrijf
  • Veelvoorkomende diensten: taxibedrijf, busdiensten en chauffeur diensten
  • Flexibele diensten voor verschillende bedrijven en particulieren
  • Goedkoop en flexibel

Opinies

HTMC heeft een sterke reputatie en de klanten zijn erg tevreden met de diensten.

Op Google My Business heeft HTMC 135 recensies met een gemiddelde mening van 3.4/5.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 135 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.4/5.

Adres en contact

Handelskade 72a, 2288 EC Rijswijk, Nederland.

Telefoon: 703907722.

Website: htmc.nl.

👍 Beoordelingen van htmc

htmc - Rijswijk
joris B.
5/5

Vandaag 5 bussen besteld. Van den haag naar luchthaven amsterdam.
Top service gekregen. Chauffeurs netjes gekleed. En top prijs gehad. Mooie taxi busjes👍👍

htmc - Rijswijk
Mark G.
5/5

Gisteren met 12 personen gebruik gemaakt van 2 busjes, geweldige chauffeurs, vriendelijk en zeer flexibel !

htmc - Rijswijk
shanita P.
1/5

Service is niet goed.
Oplichters
Ze rekenen een veel hogere prijs.
Ze zijn nieteens 1 ster waard.

htmc - Rijswijk
Esther P.
5/5

HTMC taxi werd door Sneltaxi ingeschakeld omdat zij zelf geen taxi’s hadden blijkbaar. De chauffeur Patrick kwam nietsvermoedend aanrijden nadat ik 10 minuten op een taxi van Sneltaxi had zitten wachten en ondanks mijn boze toon bleef hij begripvol en geduldig en gaf hij mij ook nog eens korting!
Super vriendelijk; ik zal in de toekomst zeker gebruikmaken van HTMC!

N.B: Blijkbaar had Sneltaxi HTMC ingeschakeld nadat zij zelf geen geen taxi’s hadden en was de chauffeur van HTMC niet eens op de hoogte van mijn problemen of verzoek.

htmc - Rijswijk
simone H.
1/5

Eigenlijk helemaal geen ster!! Wij hadden weken van tevoren een reservering geplaatst om ons op te halen vanaf Schiphol. Eenmaal op de luchthaven (aankomsttijd 23:55) kreeg ik een mail binnen dat de rit geannuleerd was op 22:10. Ik had gebeld en degene aan de telefoon geeft aan op vervelende toon ‘ mevrouwtje, u heeft zelf de rit geannuleerd’ aangegeven dat dit onmogelijk kan omdat ik in het vliegtuig zat en de telefoon uit had staan. Oplossing was ; minstens 3 kwartier wachten op de taxi die dan zou komen. We moesten de volgende dag ook werken en hebben maar een taxi gepakt bij schiphol. We hadden juist geboekt voor de snelheid!! Een klacht ingediend en wederom word er aangegeven dat ik de rit heb geannuleerd ZONDER enig bewijs , mail? Telefoonnummer? Ze geven niets. Is op lucht gebaseerd. NOOIT BOEKEN!!!! Vooral niet vanaf SCHIPHOL , blijkbaar hebben ze daar geen chauffeurs voor en krijg jij de schuld.

htmc - Rijswijk
Ejaz S.
5/5

HTMC taxi is de best in regio Haaglanden. Sinds1953 een optimaal taxi centrale. Op tijd en zeer zeker. Netjes en professioneel chauffeurs met mooie auto's. Ze doen passagiers , koerier , rouw dienst , trouw feesten , dagelijks vervoer naar uw werk tijdens revalidatie en herstel , Zeven acht , negen mens vervoer als groep. Naar restaurants , Naar Cafés , Naar CS , Naar HS en Naar Schiphol .
Voor extra zekerheid mag U ook vooraf bestellen. Alles in een.
HTMC Taxi
070 3907722

htmc - Rijswijk
Tessa D. J.
1/5

Je zou maar als oude, kwetsbare oudere een hele dag in het ziekenhuis hebben gelegen na een val, om dan vervolgens op de terugweg uitgeknepen te worden door een taxichauffeur van HTMC Taxicentrale. Geen legale bon krijgen, niet mogen pinnen en dan het lef hebben om €5 te vragen om iemand een arm te geven om 4 treden omhoog te helpen. Als je dan belt met de taxicentrale krijg je te horen dat dit absoluut niet kan, we vooral niet moeten denken dat dit hun werkwijze is en dat er een klacht wordt aangemaakt. Vervolgens hoor je 1,5 week niets, moet je er zelf 2x achteraan bellen om dan nog een week later een voicemailbericht te krijgen : de chauffeur zegt dat het anders is gegaan, hij benoemt een verkeerd bedrag waarmee betaald is, geld rekenen voor wat hulp is de normaalste zaak van de wereld en ze nemen geen klachten aan van derden. Kennelijk is het dus toch de werkwijze van een klantonvriendelijk bedrijf.

htmc - Rijswijk
Romy F.
2/5

Vanavond geprobeerd een taxi te regelen via hun website en blijkbaar moet je dubbel bevestigen, ook nog per mail. Dat heb ik dus later gedaan want ik had geen idee, even later gebeld on te vragen wanneer de taxi er nu is, aangezien ik later had bevestigd... en er werd gezegd "we hebben geen bevestiging ontvangen". Toen ik aangaf toch echt bevestigd te hebben en daar ook een mail van te hebben ontvangen, bleven ze volhouden "niks ontvangen" en dat een nieuwe taxi tot 3 kwartier ging duren. Ik was al ong. 20/25 minuten aan het wachten... Toen ik een beetje boos werd, werd er opgehangen en nog geen minuut later kreeg ik per mail een annulering van mijn ritaanvraag. Grappig, want ze hadden geen aanvraag bevestiging gehad. Al met al weer een top ervaring. Dit was echt de laatste keer....

Go up