Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij

Adres: Prins Bernhardstraat 8, 6576 BB Ooij, Holandia.
Telefon: 246633100.
Strona internetowa: frankbv.nl
Specjalności: Firma instalacyjna.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach.
Opinie: Ta firma ma 23 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.9/5.

📌 Lokalizacja Installatiebedrijf Frank B.V.

Installatiebedrijf Frank B.V. Prins Bernhardstraat 8, 6576 BB Ooij, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Installatiebedrijf Frank B.V.

  • Poniedziałek: 08:00–16:30
  • Wtorek: 09:00–16:30
  • środa: 09:00–16:30
  • Czwartek: 09:00–16:30
  • Piątek: 09:00–16:30
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Installatiebedrijf Frank B.V. to firma instalacyjna z siedzibą przy adresie Prins Bernhardstraat 8, 6576 BB Ooij, Holandia. Firma oferuje szeroką gamę usług związanych z instalacjami, w tym instalacje elektryczne, gazowe i wodne oraz roboty z zakresu klimatyzacji i wentylacji.

Charakterystyka firmy

Installatiebedrijf Frank B.V. ma swoją bazę klientów zarówna

👍 Recenzje dla Installatiebedrijf Frank B.V.

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Rene N.
5/5

Top bedrijf !
Wij zijn eindelijk van de lekkage af, goed gerepareerd netjes gewerkt eerlijke prijs !
Termaat motoren Nijmegen

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Hester B.
1/5

Voor een dag werk een dikke rekening van 1700 euro. Vervolgens is er mogelijk een probleem met de leiding, wat niet zo blijkt te zijn, en krijgen we daar ook nog een rekening van 70 euro van (voor 10 min kijken). Geen service. Voor de warmtepomp hebben we uiteindelijk ook een ander bedrijf gekozen, Frank B.V. was 4000 euro duurder.

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Penelope G.
1/5

Na een aanvankelijk zeer goede indruk van dhr Frank, die mij een prettig advies gaf, heb ik het bedrijf een CV-ketel laten installeren. Daarna begon de ellende. De thermostaat heeft nooit naar behoren gefunctioneerd en de watertemperatuur werd niet hoog genoeg.
Er werd een rekening gestuurd nadat ze dit probleem probeerden op te lossen, waar dit onder de garantie had moeten vallen. Het probleem was (en is) bovendien niet volledig opgelost.
Frank bv geeft echter geen gehoor over mijn klacht, wel sturen ze mij na ruim twee jaar, nog steeds regelmatig een factuur, die ik vervolgens niet betaal. Verzoeken tot contact worden steevast genegeerd.

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Wouter B.
1/5

Na telefonisch contact langskomen voor een ontstopping van een wasmachine afvoer. Het bedrijf had dit verkeerd genoteerd en dacht dat ze voor een vaatwasser kwamen. Geen werk uitgevoerd en er werd verteld een ander bedrijf te bellen. Er werd kan voor deze fout toch een rekening van 85 euro in rekening gebracht.
Ik voel me opgelicht en zal dit bedrijf zeker niet aanraden.

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Uranus ?. H.
5/5

Een keer wasmachine leidingen laten maken dan hadden we lekkage en meteen kwamen ze ons helpen en dan hebben we afwasmachine leiding in de keuken laten maken. Alles naar tevredenheid.
Goede bedrijf. Word snel geholpen en eerlijke rekening.

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Gerben V. H.
1/5

Frank BV reageert niet op klachten per e-mail. Bellen veelvuldig op alsof we een onderhoudscontract bij ze hebben. Gepeperde rekeningen voor minimale dienstverlening. Ik zou iemand anders bellen voor cv onderhoud of bij problemen.

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Toon V. R.
1/5

Bedrijf benaderd voor klus. Kosten telefonisch geschat op €200-400. Op ons verzoek kwamen ze ook eerst kijken voor prijsindicatie. De klus zou rond €200 zijn omdat het een eenvoudige situatie was. Nadat de 2e monteur geweest is vraag ik hem wat hij denkt dat de kosten zijn gelet op gebruikt materiaal en uurloon. Hij schat het eveneens op ongeveer €200. De rekening komt uiteindelijk pas een maand later en blijkt €335 te zijn. Daarnaast staan er parkeerkosten op terwijl we in een buurt wonen met gratis parkeren. Nu is hetgeen wat mij het meest tegen de borst stuit de houding van de persoon aan de telefoon. Alles wat ik aangeef m.b.t. voorgehouden informatie wordt afgedaan met: “ik kan me niet voorstellen dat de monteur dat heeft gezegd”. Ook is het blijkbaar niet mogelijk om wat begrip op te brengen voor mijn verontwaardiging t.o.v. het enorme verschil in geschatte en gefactureerde kosten. Een excuus dat ik wellicht verkeerd geïnformeerd is blijkbaar nog te veel.

Installatiebedrijf Frank B.V. - Ooij
Frenk V. D. B.
5/5

Altijd goed geholpen door Frank bv, doen wat moet gebeuren aan de cv ketel en installatie en dat kost de ene keer wat meer en is de andere keer goedkoop. Vind het prettiger dan een service abonnement waar je altijd fors betaald en moeten onderhandelen om dingen gedaan te krijgen.

Go up