LeasePlan Netherlands N.V. - Almere

Adres: P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere, Holandia.
Telefon: 882751000.
Strona internetowa: ayvens.com
Specjalności: Leasing samochodów.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 267 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2/5.

📌 Lokalizacja LeasePlan Netherlands N.V.

LeasePlan Netherlands N.V. to jest niderlandzka firma speculation&leasing samochodów. Firma ta dysponuje swoją siedzibą w Almere, w Holandii. Adres firmy to P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere. Możliwa jest dostępność na stronie internetowej, oraz kontakt z firmą za pomocą phone: 882751000., oraz e-mail. Oferuje specjalności leasing samochodów. Firma ma 267 recenzji na Google My Business i średnia ocena to 2/5.

Informacje o firmie

LeasePlan Netherlands N.V. to firma, która specjalizuje się w leasingu samochodów. Możliwa jest dostępność tej firmy w Almere, w Holandii. Firma ma swoją siedzibę pod adresem P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere.

Specjalności

Specjalizuje się w leasingu samochodów. Oferuje usługi związane z leasingiem i sprzedaża samochodów.

Informacje techniczne

Strona internetowa: ayvens.com., Telefon: 882751000., Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.

Kontakt

Możliwa jest dostępność na stronie internetowej, oraz kontakt z firmą za pomocą phone: 882751000., Strona internetowa: ayvens.com., Adres: P.J. Oudweg 4, 1314 CH Almere, Holandia.

👍 Recenzje dla LeasePlan Netherlands N.V.

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
Erik O.
1/5

Geen zaken mee doen! Slecht bereikbaar, aan de telefoon word ik onderbroken in mijn verhaal, er is geen begrip voor de situatie (zeer klantonvriendelijk).

Versleten gecupte banden met 2.5mm met een lek (zie foto) waarvan de ANWB aangeeft dat het niet veilig is om verder mee te rijden worden niet vervangen. Ook bij de onderhoudsbeurt wordt er heel moeilijk gedaan over dingen die niet in orde zijn. Bij het inlever rapport worden wel extra kosten berekend voor beschadigingen die amper zichtbaar zijn.

Niet aan te raden!

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
Renzo D.
1/5

28/08/25
Weer mails gestuurd, en nog steeds geen reactie op de voorgaande mails.
Dit is echt krankzinnig!

25/08/25 update over klacht!
Helaas na het indienen van mijn klacht nog steeds geen afhandeling van Ayvens.
Reactie gehad van Chantal dat ze het zou doorsturen naar de desbetreffende afdeling, maar nog steeds geen reactie.
Echt diep triest dit!

Zeer moeilijke partij. Moeilijk contact te krijgen, lange wachttijden om de klantenservice te spreken.
Berekenen onterecht eigen risico door.
Mocht je eerder willen stoppen met het leasecontract is het “boetebedrag” exorbitant hoog.
Sla deze partij maar over 👎🏻

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
Thoer G.
1/5

Over het leasen van auto's kan ik niets zeggen. Maar wel over het werken bij LeasePlan. Laat ik alleen dit zeggen: als je er ooit solliciteert, informeer dan via via naar de cultuur en gebruiken op de verschillende afdelingen. De meeste afdelingen zijn prima, dat vooropgesteld. Maar er zijn ook afdelingen waar dominante dames hun wil opleggen aan pas begonnen medewerkers. Op juist die afdelingen heerst er een gespannen en zeer vreemde sfeer, maar dat merk je pas na enkele maanden werken.

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
Sebastian
1/5

Wie schnell doch aus "Wir holen ihr Auto kostenlos bei Ihnen zu Hause zur Durchsicht ab und bringen es Ihnen sauber wieder nach Hause" ein "Holen Sie ihr dreckiges Auto bis spätestens 16:30 Uhr in der Nachbarstadt ab!" wird ...

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
Mike V. H.
1/5

Wat een slecht en moeilijk bereikbaar bedrijf, waar ze direct contact opnemen als je een faktuur storneerd die je krijgt terwijl je contract allang afgelopen is, maar als je al 4 weken wacht op je overname bewijs, 5 telefoontjes, 2 mailtjes, en na uiteindelijk een collega te hebben gesproken, na 45 minuten in de wacht te staan, die doodleuk verteld binnen 15 minuten terug te bellen en na 48 uur nog niks te hebben gehoord ben je er wel klaar mee.... misschien als jullie dit lezen, ik wacht al 4 weken op mijn overname bewijs, kan iemand die oppakken?

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
P. M.
1/5

Echt een slechte en onprofessionele bende. Super onbeleefd, ongeïnteresseerd en totaal niet behulpzaam. Er lijkt geen enkele moeite gedaan te worden om klanten netjes te woord te staan of problemen op te lossen. Alles is slecht geregeld en er heerst duidelijk een gebrek aan professionaliteit. Het zijn ook nog eens een stelletje oplichters. Pas op met dit bedrijf!!! Ik raad het absoluut niet aan! Zelfs 1 ster is eigenlijk nog te veel.

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
Jeroen
1/5

Na het vorige bericht hier op google reviews zou er contact worden opgenomen; 4 weken later nog steeds geen bericht en mijn declaratie is ook nog niet betaald.

Ik wacht al 4 maanden op een toegezegde declaratie van €350 en krijg na 8(!) gestuurde berichten geen enkele reactie

LeasePlan Netherlands N.V. - Almere
Nino N.
1/5

1 ster is nog veel btw, maar die ene ster krijgen jullie voor de mooie website....

Mochten jullie twijfelen om een (Private) lease auto te nemen, raad ik LeasePlan (cq LeasePlan Nederland) ten zeerste AF!
Na 3 jaar in de Ford Fiesta te hebben gereden, en dit uiteraard altijd geprobeerd zo zuinig mogelijk te doen.. krijg ik 5 dagen na inlevering ineens een factuur of ik even € 521,- wil betalen voor schade.
Nu wist ik dat er een velg wat schade had, dus had ik rekening gehouden met een bedrag van om en nabij de € 80 - 100, maar nu zijn er dus allerlei (in mijn ogen) gebruikers sporen geconstateerd welke volgens de richtlijnen van LeasePlan "Buiten de acceptatie" vallen. Dit komt omdat er dan meer dan 2 deukjes per carroserie deel zouden zitten. Op de foto's welke bij het rapport zijn bij gestuurd heb ik een microscoop nodig om iets te ontdekken.
Mocht je wel de "deuken" zien, dan hoor ik het graag.
Firma DEKRA heeft de auto voor de deur geïnspecteerd, hier ben ik 2 min bij geweest, toen zei de meneer; "De auto ziet er netjes uit, ik verwacht geen gekke dingen, maar het is niet persé nodig dat je erbij blijft", dus ik heb in goed vertrouwen de sleutels en kenteken kaart overhandigd.
Het rapport is nooit ondertekend door mij, maar door Dekra inspecteur zelf, dit uiteraard ivm Covid-19. Dus ook hier, geen poot om op te staan.
Nu heb ik uiteraard al contact gehad, echter heb ik geen poot om op te staan.
Na het lezen van de recensies zie ik dat het vaker voorkomt bij mensen die hun contract opzeggen en niet verlengen aan het einde van de lease periode, dat er mierenneukerig gedaan wordt over gebruikerssporen. Uiteraard is dit een aanname.
Voor mij in ieder geval nooit meer LeasePlan!
Dit was tevens via de ANWB, dus mocht de ANWB een mooie aanbieding hebben in Leaseauto's, weet dat je niet bij ANWB zelf leased!
Fijn weekend!
PS; Mocht je zo'n *piep* zijn die je autodeur in die van de medemens/buurman/buurvrouw oid duwt en dit niet even netjes meld, dan geldt bovenstaande niet voor jou. : )

--

Reactie op Eigenaar;

Beste,

Klopt, er is gereageerd op de mail dat er naar gekeken wordt, maar heb verder nog niks ondernomen. Zodra er iets wordt ondernomen zal ik mijn review herzien en eventueel aanpassen.

Verder werd er gister plots nog € 360,- afgeschreven voor de maand juni (leasetermijn), terwijl de auto vorige maand (mei) is ingeleverd. Dit bedrag is teruggevorderd via de bank.

Met vriendelijke groet,

Nino Noordijk

Go up