Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer

Adres: Brasem 7, 4941 SE Raamsdonksveer, Nederland.

Specialiteiten: Hoofdkantoor.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 21 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.4/5.

Locatie van Leen Bakker Nederland B.V.

Leen Bakker Nederland B.V. Brasem 7, 4941 SE Raamsdonksveer, Nederland

Leen Bakker Nederland B.V. is een bekend meubelbedrijf gevestigd in Raamsdonksveer, Nederland. De adres van hun hoofdkantoor is Brasem 7, 4941 SE Raamsdonksveer. Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige meubelproducten en diensten.

Leen Bakker Nederland B.V. beschikt over een telefoonnummer waarop klanten terechtkunnen voor vragen of informatie over hun producten en diensten. Het nummer is echter niet beschikbaar op hun Google My Business-pagina.

Het bedrijf heeft ook een webpagina waarop klanten meer informatie kunnen vinden over hun producten, diensten en promoties. De webpagina is een belangrijke bron van informatie voor klanten die opzoek zijn naar meubels of design-inspiratie.

De specialiteiten van Leen Bakker Nederland B.V. liggen bij het leveren van een uitgebreid assortiment meubelen en interieurproducten. Hun hoofdkantoor is gevestigd in Raamsdonksveer, waar ze een showroom hebben met hun meubelcollectie.

Er zijn andere belangrijke data van interesse over Leen Bakker Nederland B.V. Het bedrijf is actief op sociale media en heeft een actieve community op hun Facebook- en Instagram-pagina's. Ze bieden ook een klantenservice via e-mail en telefoon aan.

Leen Bakker Nederland B.V. heeft 21 beoordelingen op Google My Business, met een gemiddelde mening van 2.4/5. Het bedrijf heeft positieve beoordelingen ontvangen voor hun service en keuze aan producten, maar er zijn ook klachten over de kwaliteit van hun producten en de duur van hun leveringstijden.

Als je opzoek bent naar meubels of interieurproducten, is Leen Bakker Nederland B.V. een bedrijf waar je over moet denken. Hun uitgebreid assortiment en service-aanbod maken hen tot een geschikte keuze voor klanten die opzoek zijn naar kwaliteit en keuze. Wij raden aan om hun webpagina te bezoeken voor meer informatie over hun producten en diensten, of om contact op te nemen via hun telefoonnummer of e-mailadres.

Beoordelingen van Leen Bakker Nederland B.V.

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Lp
1/5

Jullie zijn zo slecht bereikbaar. Wij staan buiten te wachten op het bezorgadres, kunnen ze het niet vinden, bellen terwijl wij in gesprek zijn en rijden vervolgens na 1 minuut gewoon door naar het volgende adres. Daarna kan je 30+ min in de wachtrij staan om het vervolgens op te geven. Doe er wat aan!! Belachelijk

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Be Ware
5/5

Leen Bakker’s reactie op Animal Rights, de adequaatheid en bereidheid om meteen alle dons uit de rekken en webshop te halen. Ethiek geniet hier gelukkig de voorkeur en dat mag gezegd worden. Er zijn tal van ethische verantwoorde opties op de markt. Mede door de beslissing van Leen Bakker is dit een stap in de juiste richting, het voorkomen van onnodig leed van dieren. Cruelty free, yes!

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Denise Jansen
1/5

Al 8 mails gestuurd (eerste 7 weken geleden) ivm defect product, maar nog geen 1 reactie. SCHANDE!!

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Mieke Bombeeck
1/5

Leveren een verkeerd artikel terwijl ik een ander artikel wat op de website stond besteld heb. Heb ze een mail gestuurd, geen reactie. Klantenservice bellen dan zijn ze niet te bereiken. Wachttijden zijn meer dan 40 minuten. Gewoonweg schandalig!

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
René de Vries
1/5

Nooit meer Leen Bakker
3 maanden geleden een bankje met verstelbaar voetensteun gekocht, vanaf die tijd heb ik een klacht ingediend vanwege een vouw in de bekleding. Deze klacht is nog steeds in behandeling. 4 weken geleden gevraagd hoe het er mee staat. Krijg als antwoord dat ik nog ergens is de stapel lig.
Geen indicatie hoe lang dit nog gaat duren.
Als ik dit had geweten had ik nooit iets gekocht bij Leen Bakker.

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
K K
1/5

Slechte klantenservice, algemeennummer gebeld 50min lang gewacht, alsnog niemand kunnen spreken, daarna weggedrukt. Hoofdkantoor gebeld, maar helaas hebben ze ook geen zin om ons te helpen, zegt ze dat ik je alleen kan doorverbinden met het algemeennummer?een slechte klantenservice zegt heel veel over de winkel, zo te zien is het een slecht lopende zaak, volgende keer €500 meer betalen voor een bankstel, bij een winkel die een betere klantenservice heeft. Zolang het goed gaat, niets aan de hand, maar zodra het slecht gaat, heb je een groot probleem?

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Laura Davidson
1/5

Suuuuuuuper slechte klantenservice, heb bijna een maand moeten wachten op een reactie en ik krijg een standaard bericht met een stomme compensatie bon als reactie. Er heeft niemand mijn mail inhoudelijk gelezen en gezien wat ik heb aangekaart. Bovendien is de klantenservice telefonisch zo goed als NIET te bereiken, meer dan 1 keer 50+ min in de wacht gestaan om vervolgens niemand te spreken. Waarom heb je dan überhaupt een telefoonlijn…. ?

Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
S van der lugt
1/5

Een medewerkster van de inmeet services kwam thuis voor het inmeten van de duo rolgordijnen
Dat deed ze dan moest ze alles in de laptop zetten vult ze een ander emailadres in s'avonds kreeg ik een telefoontje van die persoon en vroeg of ik iets bij leen bakker had besteld ik zei ja klopt dacht dat het iemand van leen bakker was. De volgende dag gebeld met de klantenservice die schrokken letterlijk al mijn gegevens op de bestellijst staat. Belt ze net terug ja sorry ik kan hier verder niks aan doen heb het toen goed opgeschreven nou nee anders had ik het wel ontvangen en niet die andere vrouw. Zegt ze heel droog heb toch sorry gezegd wat klant vriendelijk zeg maar zo was ze hier ook thuis dit is nu de derde x bij leen bakker dat er iets niet goed gaat. Nu liggen al mijn gegevens bij iemand anders en sorry daar ligt mijn achtertuin wel vol mee. En wilde ze het even in mijn schoenen schuiven dacht het niet het hé. Toen ze toen kwam inmeten had ik een astma-aanval . De lol voor mijn rolgordijnen is er zeker van af

Nu net laten ophangen en wat denken jullie te smal ?
Dus dat mens kan dus niet emailen en ook niet inmeten.
Totaal hoe ik dit niet wil

Go up