Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen

Adres: Vermeerstraat 1b, 7731 SM Ommen, Nederland.
Telefoon: 529431018.
Website: nieuwhoffgroep.nl
Specialiteiten: Vervoer.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 109 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van Nieuwhoff Groep B.V.

Nieuwhoff Groep B.V. Vermeerstraat 1b, 7731 SM Ommen, Nederland

⏰ Openingstijden van Nieuwhoff Groep B.V.

  • Maandag: 06:00–19:00
  • Dinsdag: 06:00–19:00
  • Woensdag: 06:00–19:00
  • Donderdag: 06:00–19:00
  • Vrijdag: 06:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Nieuwhoff Groep B.V. is een Nederlandse onderneming met een vestiging in Ommen.

Adres

Adres: Vermeerstraat 1b, 7731 SM Ommen, Nederland.

Telefoon

Telefoon: 529431018.

Website

Website: nieuwhoffgroep.nl.

Specialiteiten

Specialiteiten: Vervoer en andere diensten.

Andere interessante gegevens

Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking en Toilet.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 109 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening

Gemiddelde mening: 3.7/5.

Nieuwhoff Groep B.V. is een bedrijf dat zich specialiseert in het vervoer van goederen en andere diensten. Hun vestiging in Ommen is gemakkelijk te vinden en biedt rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking voor klanten met mobilitybeperkingen. Het bedrijf heeft een toilet beschikbaar voor klanten. Op Google My Business heeft het bedrijf 109 recensies, waarvan de gemiddelde mening 3.7/5 is.

Om meer informatie over Nieuwhoff Groep B.V. te kunnen vinden, bezoek dan hun website op nieuwhoffgroep.nl.

Als je op zoek bent naar een bedrijf dat vervoer en andere diensten biedt, kan Nieuwhoff Groep B.V. een goede optie zijn. Je kunt hen contacteren via hun telefoonnummer 529431018 of bezoek hun website op nieuwhoffgroep.nl.

👍 Beoordelingen van Nieuwhoff Groep B.V.

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
Layla
1/5

Geen ster waard. Echt heel slecht. Bij ons hebben zij via voordeligslapen een bed geleverd en gemonteerd. Tijdens het monteren hoorden wij een enorme KLAP. Ik ben vervolgens naar boven gelopen om te vragen of alles goed gaat. Slaapkamer deur was dicht. Jongen geeft aan dat het goed gaat. Nadat wij moesten tekenen dat het bed goed en onbeschadig is geleverd zijn ze weg gegaan. Wij hebben niet de vloer en de muren gecontroleerd. Wij stonden met de jongen alleen naar het bed te kijken. Echt schandalig. Zij hebben schade aan onze vloer en muur aangericht. Ik heb meteen een klacht ingediend met foto's van de schade. Ik heb ik zelf een paar keer gemaild, gebeld en geappt om een reactie te krijgen. Zo slecht dit. Echt te triest voor hoe zij hier onder uit willen komen.

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
logun V. V.
4/5

Ons bed is vanochtend gebracht en geplaatst door twee vriendelijke mannen. Werkten erg netjes, alle rommel weer meegenomen. Ik ben erg blij met het bed, t staat prachtig in de slaapkamer. Nu afwachten hoe het ligt!

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
Willeke N.
5/5

Super service! Gisteren ons nieuwe bed geplaatst. Binnen no time stond het en de mannen waren erg vriendelijk. Ze moesten een flink stukje rijden en waren keurig op tijd. (Zelfs te vroeg ;))
Alles heel netjes afgeleverd, neergezet en alle rommel weer meegenomen.
Heel blij mee!
Bedankt mannen!!

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
Serkan E.
1/5

Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo slecht met klanten omgaat als Nieuwhoff. Hun transporteurs hebben schade veroorzaakt aan mijn muur tijdens een levering en gaven dit zelf toe, maar vervolgens weigerde Nieuwhoff enige verantwoordelijkheid te nemen. De eigenaar, Ian, heeft de situatie alleen maar erger gemaakt door voortdurend te beweren dat ik “getekend” zou hebben voor schadeloosstelling – een complete leugen.

Na veel frustratie bood hij me “uit coulance” een zielige €70 aan, wat niet eens in de buurt komt van de werkelijke herstelkosten. Dit voelt eerder als een belediging dan een poging tot een oplossing. Ik heb zelfs voorgesteld om hém die €70 over te maken, zodat we kunnen doen alsof dit hele schandaal nooit heeft plaatsgevonden. Want eerlijk gezegd lijkt Ian, net als zijn medewerkers Demi en Amber, totaal niet te begrijpen wat klantenservice inhoudt.

Het bedrijf lijkt erop gericht om klanten weg te jagen in plaats van hen te helpen. Geen wonder dat ze een transportbedrijf runnen en geen winkel – hoe minder contact met klanten, hoe beter voor hen. Als je waarde hecht aan professionele en respectvolle behandeling, blijf dan zo ver mogelijk uit de buurt van Nieuwhoff.

Advies: Vermijd dit bedrijf zoals de pest.

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
Petra M.
5/5

Het bed van Iboxspring is geleverd. Ze waren met zijn tweeën maar Luca heeft grotendeels alles alleen gedaan. Oude bed gedemonteerd en het nieuwe bed gemonteerd. Een zeer vriendelijk respectvolle jongeman. Als ik een eigen bedrijf had zou ik hem zo in dienst nemen.

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
Brecht V. D.
1/5

Vreselijke meubelmontage! Ze zijn door nalatigheid en fouten 3 keer moeten langskomen en het bed zat nog niet juist in elkaar. Ik som een paar dingen op

- eerste twee monteurs zetten middenbalk verkeerd en monteren 2 van de 4 hoekprofiel steunpunten niet. De helft van de schroeven waren half aangedraaid of helemaal niet gemonteerd. We vielen de eerste dag door het bed met een kapotte middenbalk als gevolg.
-volgende twee monteurs kwamen met een nieuwe middenbalk maar waren de hoekprofielen vergeten, bed kon weer niet in elkaar gezet worden
-volgende monteur (in de derde week) kwam alleen en kreeg het bed ook niet juist in elkaar. Hij had dan ook geen handleiding om te kijken waar de fout zat. De lattenbodem en matras stonden in een ophellende hoek van 15 graden maar hij zei tegen mijn vriendin dat hij het niet beter kon oplossen en vroeg ze om op zijn machinetje te tekenen dat hij geweest was. Deze handtekening is achteraf gebleken zogezegd een bevestiging van correcte montage. Terwijl hij zelf vertrok met de woorden dat hij het niet kon oplossen.

Ik heb daarna de fout moeten ontdekken via een digitale handleiding die ik dan maar zelf heb opgevraagd. Ik heb het bed dus zelf moeten monteren, iets wat 5 zogezegde professionele monteurs niet konden en waar ik wel voor betaald heb en 3 weekdagen in 1 maand ben voor moeten thuisblijven.

Verschillende monteurs waren wel heel vriendelijk maar dit verloop was ongezien amateuristisch en nalatig. Ook is er bij het eerste bezoek een glazen deurstop geforceerd, maar dit probleem erkennen ze niet en kan ik jammer genoeg ook niet bewijzen. Kost voor mij was een extra €200.

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
Pascale E.
1/5

Zijn nog geen ster waardig! Voor meer dan €500 schade aangericht tijdens transport/ monteren. Schade aan laminaat en wanden. Liegen alles bij elkaar en durven niet toe te geven dat zij de schade hebben veroorzaakt. Asociaal en onnozel bedrijf!

Nieuwhoff Groep B.V. - Ommen
Elbrich H.
5/5

Ons meubel had een issue. Na overleg met de klantenservice kwam de monteur langs met nieuwe onderdelen en deed een vakkundige reparatie. Dank!

Go up