Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard

Adres: Geerweg 3, 6135 KB Sittard, Nederland.
Telefoon: 9003310550.
Website: omnibuzz.nl.
Specialiteiten: Vervoer, Taxibedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 122 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

Locatie van Omnibuzz, maatwerk in vervoer

Omnibuzz, maatwerk in vervoer is een dutch transportbedrijf gespecialiseerd in vervoer en taxi diensten. Het bedrijf is gevestigd op Geerweg 3, 6135 KB Sittard, Nederland. Het is makkelijk te bereiken met de auto en er is beschikbaarheid van rolstoeltoegankelijke parking voor mensen met beperkingen.

Hun professionele chauffeurs zorgen ervoor dat je veilig en comfortabel reist naar je gewenste bestemming. Het telefoonnummer om contact op te nemen is 9003310550.

De website van Omnibuzz, maatwerk in vervoer is omnibuzz.nl. Hier kan je gemakkelijk een reservering plaatsen of meer informatie verkrijgen over de diensten die het bedrijf aanbiedt.

De specialiteiten van Omnibuzz, maatwerk in vervoer zijn vervoer en taxi diensten. Het bedrijf is bekend om haar betrouwbaarheid en professionele diensten. Er zijn al 122 recensies op Google My Business over het bedrijf, met een gemiddelde mening van 3.2/5.

Een van de belangrijkste voordelen van Omnibuzz, maatwerk in vervoer is de rolstoeltoegankelijke ingang die het bedrijf biedt, zodat mensen met beperkingen ook kunnen reizen met het bedrijf. Het bedrijf zorgt ervoor dat al je behoeften tijdens de reis worden tegemoetgekomen.

In het kort, als je op zoek bent naar een betrouwbaar en professioneel transportbedrijf in Nederland, dan is Omnibuzz, maatwerk in vervoer een uitstekende keuze. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten en zorgt ervoor dat je veilig en comfortabel reist naar je gewenste bestemming. Wij raden aan om contact op te nemen via hun website omnibuzz.nl of telefoonnummer 9003310550.

Beoordelingen van Omnibuzz, maatwerk in vervoer

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
Lee Lee
1/5

Zeer onvriendelijk aan de telefoon, misschien heeft ze haar dag niet. Je zou zo maar iedere dag moeten gaan werken met die toon. Daarbij kijken ze ook nergens naar ivm ziekenvervoer, wenden zich af van bijkomende zaken zoals medische zorg. Ze rijden ook Jaren voor het ziekenhuis en dan alsnog stugge dienst verlenen. Dit kan echt veel beter want gezeur maakt het niet leuker bij de Omnibuzz, dan menen ze bij voorbaat al de boventoon moeten te voeren. Word volwassen aub!!
Laten we het dan nog even over de manieren en houding van enkele chauffeurs hebben. Ze kijken niet vooruit als ze een straat inrijden, toevallig heeft deze straat 2 opties om in te rijden, laten we niet vergeten dat ieder voertuig ook een achteruit heeft. Als ze aansluiten door niet vooruit te kijken terwijl de andere kant van de straat een betere optie na de discussie lijkt te zijn, krijg je van deze gasten disfunctioneel gedrag, toeteren als een bezetene of de straat van hun is. Stappen uit hebben een grote mond die zeker onnodig is, als je niet capabel bent om vooruit te kijken of je achteruitversnelling te gebruiken zoek dan een andere baan want mensen uitschelden en uit de hoogte doen is niet wenselijk en zeer laag als je jezelf in keuzes beperkt en naar andere gaat wijzen.

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
Madieke
1/5

2 jaar lang is mijn zoontje zonder problemen vervoerd door de leeuw Taxi. Sinds onmnibuzz leerlingen vervoer op zich heeft genomen is het drama. Chauffeuse neemt geen enkel advies van ouders aan hoe om te gaan met de kinderen en klantenservice wil dat ik ik in gesprek ga met mijn zoontje die dus niet praten kan. Het is een schandalig bedrijf!!!!!!!!

‘Maatwerk in vervoer’ is een grote grap

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
Stefan wit
1/5

Na meer dan uur wachten gebeld. En een zeer brutale medewerkers aan de lijn.. moeder heeft oog operatie gehad .. en moet snel druppels hebben .. kraag als antwoord dat ik klacht kon indienen.. schandalig beloven altijd binnen een half uur..

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
Jolanda Adema
1/5

Gisteren moesten we om 14.00 in het ziekenhuis zijn,rit gereserveerd voor 13.15.Deze kwam op tijd.Na wat geklungel met rollator vertrokken,zag er niet echt professioneel uit,eerst verkeerd gereden,2 keer door rood licht,vol op de rem voor 2 voetgangers,we waren blij dat we konden uitstappen. We waren drie kwartier te laat in het ziekenhuis ,arts was niet meer bereikbaar, nieuwe afspraak moeten maken en weer terug naar huis.Gelukkig was deze chauffeur aardig en behulpzaam en wist wat hij deed!En de medepassagiers leken ook op hun gemak,in tegenstelling tot de eerste rit.

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
bahuma 187
1/5

Meest gevaarlijke chaufeur van t zuiden. Rijd scooters zomaar omver. Beschuldigd ze vervolgens van alles en nog wat. En achteraf belt zijn broer hans je van politie sittard. Machts misbruik vanuit je broer. En jij zou nooit meer achter t stuur mogen kruipen. Schaam je clown.

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
Ron Gastel van
5/5

Voor het eerst kennis gemaakt met omnibuzz, zeer vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg, tot nu toe top

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
Jose Jeurissen
1/5

Te gek voor woorden,, ik heb om 11,00 een afspraak in het ziekenhuis en Taxi (busje) besteld voor 10,10 ,dus ruimschoots de tijd om naar het ziekenhuis te gaan met scootmobiel,, de Taxi. Centrale belt me over enkele minuten komt er een taxi voorgereden,, dus ik trek mijn jas aan pak de zuurstof en tas,, en ga naar buiten naar mijn scootmobiel,, sta buiten een kwartier in de kou te wachten en er rijdt een taxibusje weg aan de overkant van het pleintje weg,, dus ik maar wachten ,, was koud ik terug naar mijn huisje ! Gebeld met omnibuzz,, meneer uw taxibusje is weer weggereden,, ik zei mevrouw hij heeft helemaal niet aangebeld op mijn huisnummer, ik werdt gek die mevrouw zei ik kan een nieuwe afspraak maken voor over ,n uurtje,, ik zei weer dan ben ik te laat ik moest om 11:00 uur aan verschillende apparaten aan gesloten worden voor onderzoek,, ik was woedend,, terug naar ziekenhuis gebeld voor de afspraken af te zeggen en weer 3 nieuwe afspraken te maken,, wat een gedoe,, omdat zo,n chauffeur nog te ellendig was om even aan te bellen die klojo

Omnibuzz, maatwerk in vervoer - Sittard
Mr.Nobody
1/5

Laten een dementerende bejaarde meneer van 87 stikken. Meneer heeft dit bedrijf gebeld nadat hij was gevallen en zelf niet meer te been kon komen. waarna hij te horen kreeg dat hij maar een ambulance moest bellen. Waarop meneer vertelde dat hij niets gebroken had. Ik trof hem aan tijdens een wandeling met mijn hond in het bos. Echt super dit bedrijf ook wel te lezen uit oudere reviews . Dit soort bedrijven walg ik echt van.

Go up