OV Service & Tickets - Breda

Adres: Gravinnen van Nassauboulevard, 4811 BN Breda, Nederland.

Website: ns.nl
Specialiteiten: Treinkaartjesloket.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 9 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.8/5.

📌 Locatie van OV Service & Tickets

OV Service & Tickets Gravinnen van Nassauboulevard, 4811 BN Breda, Nederland

⏰ Openingstijden van OV Service & Tickets

  • Maandag: 09:00–16:30
  • Dinsdag: 09:00–16:30
  • Woensdag: 09:00–16:30
  • Donderdag: 09:00–21:30
  • Vrijdag: 09:00–16:30
  • Zaterdag: 09:00–16:30
  • Zondag: 09:30–17:00

OV Service & Tickets

OV Service & Tickets is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het verkopen van ov kaarten en diensten. Ze hebben een vestiging op het Gravinnen van Nassauboulevard in Breda, Nederland. Hun specialiteit is het verkopen van treinkaartjes, maar ze bieden ook andere openbaar vervoersdiensten aan.

Het adres van OV Service & Tickets is Gravinnen van Nassauboulevard, 4811 BN Breda, Nederland. Helaas zijn we niet in staat om het telefoonnummer van het bedrijf te vinden. Voor meer informatie en ticketreservaties, kunt u echter hun website bezoeken: ns.nl.

OV Service & Tickets is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Er is een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaatsen beschikbaar. In totaal hebben ze 9 recensies op Google My Business gekregen, met een gemiddelde beoordeling van 2.8/5.

👍 Beoordelingen van OV Service & Tickets

OV Service & Tickets - Breda
Monique G. -. S.
1/5

Geachte heer/mevrouw
Vandaag heb ik de klantenservice gebeld om 2 tickets om te zetten naar een andere datum. De tickets waren uitgeprint .
nummers: 1965623 en 19644368

De service kon niet verleend worden omdat we misschien toch met de uitgeprinte tickets zouden gaan reizen. De dame in kwestie wilde ook haar naam niet opnieuw noemen.

Aangezien ik dit erg knullig en niet servicegericht vind, meld ik me af als panellid voor NS.

Ik zal hier op Google als Local guide ook melding van maken.
Heel erg jammer en dit kan veel beter NS.

Met vriendelijke groeten,
Monique Smit.

OV Service & Tickets - Breda
Doe J. V.
4/5

De medewerkers van NS en andere vervoerders verwelkomen u graag in de OV Service & Tickets winkels. Zij helpen u graag met bijvoorbeeld advies over abonnementen, vragen over uw OV-chipkaart en een persoonlijk reisadvies. Daarnaast kunt u zelf ook veel informatie vinden via de informatieschermen. Bij de zelfservicetafels kunt u onder andere uw reis plannen naar bijvoorbeeld een museum in Utrecht. En met een druk op de knop kunt u direct een printje maken om uw reisadvies mee te nemen.

OV Service & Tickets - Breda
Iclal
5/5

Ik wil toch via hier de mevrouw van de OV service&tickets Breda bedanken!! Terwijl ik super veel haast had en ns klantenservice niks voor me heeft kunnen betekenen, heeft zij mij super goed geholpen! Zelfs toen ik weg was om NS voor de zoveelste keer te bellen ging ze door om MIJN probleem op te lossen. Super lief!! Heel erg bedankt!!

OV Service & Tickets - Breda
Wouter K.
1/5

The grinch herself verleend service aan dit loket.

Je stelt vriendelijk een vraag om daarna meervoudig beledigd te worden.

Als dit het niveau is, kan je beter geen service meer verlenen.

OV Service & Tickets - Breda
Iulia319 I.
5/5

Офис Ov-chipkaart на станции Бреда расположен удачно. Отсюда отправляются и прибывают поезда, а так же и автобусы. Здесь можно пополнить счёт проездного. НО! Будьте внимательны. Касса открывается в 9 утра! Если ваш поезд раньше, - то вы не сможете уехать, не хватит денег. Поэтому рассчитайте время или пополните карту заранее. В кассе дамы спокойные, вежливые, всегда спрашивают, вы уверены, что эту сумму хотите поставить на карту? Да,конечно. Спасибо вам, что помогли мне, даже с моим плохим английским. Теперь я чувствую себя увереннее.

OV Service & Tickets - Breda
Marcin K.
2/5

[26.10, 16:00] : I need this money today, this is my last money. I spoke to your employee about withdrawing cash from my OV card, she replied that you are not a bank, no you are not, which does not mean that you can withdraw cash in your ticket post, besides the answer itself is not appropriate. I pulled out my card to get the money back, and the person not taking part in the conversation interfered unnecessarily and for no reason, moreover, she started saying something to me in Dutch, although the entire conversation was in English, when I replied "interfering" in my language, she got offended and I was asked to leave.
: WHAT IS THIS?! I NEED THIS MONEY! HOW CAN YOU TREAT CUSTOMERS LIKE THAT?!

OV Service & Tickets - Breda
Gyutae P.
1/5

직원은 엄청 무례하고, 잘못된 정보를 알려줘서 버스도 못 탈 뻔 했습니다. 직원에게 물어보느니 차라리 무인 판매기를 쓰세요. 월급이 아깝습니다.

They were so rude and even gave me a wrong information. I barely took a bus because of this wrong info. You’d rather use the self-machine instead of asking them. F

OV Service & Tickets - Breda
Lana T.
1/5

I came to the shop a minute before closing because I was lost and did not know where to go. The lady said we are closed and I begged for help beacuse I did not know where to go, she turned off the light then looked at me and said "Too late". I wonder what would she do if her daughter was lost and some old lady told her the same...

Go up