Pakketje?! Sittard - Sittard

Adres: Rigastraat, 6135 LB Sittard, Nederland.

Website: pakketjesittard.nl
Specialiteiten: Post- en pakketbezorging, Postkantoor.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Rolstoeltoegankelijk toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 125 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

πŸ“Œ Locatie van Pakketje?! Sittard

Pakketje?! Sittard Rigastraat, 6135 LB Sittard, Nederland

⏰ Openingstijden van Pakketje?! Sittard

  • Maandag: 10:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–18:00
  • Vrijdag: 10:00–18:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Pakketje Sittard - Alles over adres, telefoon, website en reviews

Overzicht

Pakketje Sittard is een bedrijf gespecialiseerd in post- en pakketbezorging gevestigd aan de Rigastraat 13 in Sittard, Nederland. Ze bieden verschillende diensten aan waaronder het afhalen en bezorgen van pakketten en poststukken. Het bedrijf is bekend om zijn goede service en betrouwbare bezorgdiensten.

Adres, telefoon en website

Het adres van Pakketje Sittard is Rigastraat 13, 6135 LB Sittard, Nederland. Helaas is er geen telefoonnummer vermeld op hun website. De website van het bedrijf is pakketjesittard.nl.

Specialiteiten

  • Post- en pakketbezorging
  • Postkantoor

Aanvullende informatie

Opmerkelijke faciliteiten:
  • Ophalen in de winkel
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
Beoordelingen:
Dit bedrijf heeft 125 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening:
3.6/5

Volgens de recensies is het personeel vriendelijk en correct. Echter, er zijn enkele klachten over constante wijzigingen in de openingstijden. Sommige klanten vinden het lastig wanneer de mogelijkheid om snel iets af te geven of af te halen niet meer mogelijk is. Hoewel deze wijzigingen mogelijk zijn gemaakt om betere werktijden voor het personeel te bieden, kan het voor veel klanten lastig zijn.

Hoewel er enkele negatieve punten worden genoemd, zijn de meeste recensies positief over het bedrijf en de diensten die ze aanbieden. Pakketje Sittard staat bekend om hun goede service en betrouwbare bezorgdiensten, wat aantoont dat ze zich inspannen om klanten tevreden te houden ondanks de houdingen van de openingstijden.

πŸ‘ Beoordelingen van Pakketje?! Sittard

Pakketje?! Sittard - Sittard
Esther M.
4/5

Ik vind het personeel vriendelijk en correct. Ik vind het wel jammer dat er steeds wijzigingen zijn in de openingstijden. Eerst is het filiaal ineens dicht op zaterdag en nu zijn de openingstijden gewijzigd van 8.30 naar 10.00-18.00. Dat is best lastig als je zelf ook fulltime werkt. Ik vond het heel fijn dat ik voor werk even snel iets kon afgeven of afhalen, dat is nu helaas niet meer mogelijk. Ik begrijp best dat dit voor het personeel fijnere werktijden zijn, echter voor werkende klanten is dit lastig.

Pakketje?! Sittard - Sittard
Michel H.
2/5

Gaat niet goed daar. Meestal extreem druk en je voelt je opgejaagd. Laatst een keer daar iets moeten brengen waarbij er op de site van de vervoerder stond dat het label gratis op het pakketpunt geprint kon worden. Seddes vroeg er toch 1 euro voor. Verder is het gewoon veel te klein daar, je kan je auto nauwelijks kwijt, er staan vaak rijen tot buiten, en dan nog maar 2 man personeel. Geen fijne ervaringen tot nu toe. Als het even kan ga ik hier nooit meer naar toe.

Pakketje?! Sittard - Sittard
Bart _.
1/5

Onvriendelijk en traag personeel, ook niet echt een locatie voor een pakketpunt. Rij staat vaak tot buiten en je staat met gemak een half uur te wachten.

Openingstijden kloppen ook niet hier op Google, ze gaan pas om 10.00 open

Pakketje?! Sittard - Sittard
Els P.
2/5

Kunnen jullie de openingstijden hierboven aanpassen. Had van te voren gekeken hoe laat jullie open waren, maar stond toch voor een dichte deur..... nieuwe openingstijden....pffff. Verder ben ik altijd tevreden over jullie, maar de communicatie op dit punt kan beter!

Pakketje?! Sittard - Sittard
M
1/5

Vandaag pakketjes willen inleveren, 20 stuks dit werd geweigerd. De eigenaar vertelde "eerlijk" dat mijn pakketjes beter ergens anders ingeleverd konden worden, mijn formaat pakket 40cm tot 60cm zou niet direct door postNL meegenomen worden en de voorkeur zou gaan naar een trolley met kleine pakketjes op deze manier zouden mijn pakketten er over drie dagen nog staan!! Wat een service zeg. Leuk dat je dagelijks hier komt met pakketten en je nu vanwege drukte het ergens anders mag gaan zoeken en dan ook nog alles afschuiven naar de service van PostNL. Nou in dit geval ga ik graag naar iemand anders met mijn pakketten. Jullie zien mij niet meer terug. Bedankt voor de service en niet te vergeten alle "eerlijkheid" πŸ‘ŽπŸΌ

Pakketje?! Sittard - Sittard
Janice V. B.
3/5

Ik kom al langere tijd met tevredenheid bij Pakketje Seddes in Sittard en sinds kort ook bij het punt in Geleen. Helaas was het punt in Geleen afgelopen week onverwachts gesloten en daarna direct met vakantie, zonder duidelijke communicatie vooraf. Hierdoor moest ik uitwijken naar het punt in Sittard, maar daar kon ik mijn pakketten niet meer afgeven omdat de bezorgers al vroeg waren geweest (rond 11.15u). Ik snap dat er tijdens vakantie geen pakketten blijven liggen, maar het zou fijn zijn als dit beter gecommuniceerd wordt en er wat meer afstemming is met de vervoerders. Hopelijk kan dit in de toekomst verbeterd worden, want verder ben ik altijd tevreden over de service.

Pakketje?! Sittard - Sittard
DannyNicole S.
5/5

De openingstijden zijn gewijzigd van 10:00-18:00.
Helaas kan het via google maps (nog) niet gewijzigd worden.
Graag begrip voor deze situatie.
Je wordt altijd heel fijn geholpen ☺️

Pakketje?! Sittard - Sittard
Tim
1/5

Er stond een erg lange rij, waardoor het allemaal onnodig lang duurde. Daarnaast werd mij verteld dat de QR-code die ik via DPD had ontvangen niet correct was, terwijl deze rechtstreeks van DPD afkomstig was. Hierdoor moest ik alsnog betalen om het label te laten printen. Dat is vreemd, want ik had deze optie al geselecteerd bij het aanmaken van de zending via DPD. Nu moest ik er dus dubbel voor betalen, ook nog eens aan Seddes zelf.

Go up