- TransportNetwerk Nederland
- Rotterdam
- Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC BV - Rotterdam
Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC BV - Rotterdam
Adres: Vareseweg 21 - 29, 3047 AT Rotterdam, Nederland.
Website: rmc-nederland.nl
Specialiteiten: Vervoer.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 75 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.
📌 Locatie van Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC BV
⏰ Openingstijden van Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC BV
- Maandag: 06:00–18:00
- Dinsdag: 06:00–18:00
- Woensdag: 06:00–18:00
- Donderdag: 06:00–18:00
- Vrijdag: 08:00–18:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreid, informatief en aanbevolen verslag over Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC BV, geschreven in een formele, vriendelijke toon en met de gevraagde
👍 Beoordelingen van Rotterdamse Mobiliteit Centrale RMC BV
Tattoo S.
Zeer slechte service en onbeschofte chauffeurs
Uit Amsterdam
Wat een verschrikkelijke ervaring met dit bedrijf! De chauffeurs zijn ronduit onbeschoft en totaal niet professioneel. Geen greintje respect of klantvriendelijkheid. Alsof dat nog niet genoeg was, is de klantenservice net zo erg—onbehulpzaam, traag en totaal niet geïnteresseerd in het oplossen van problemen.
Het lijkt wel alsof dit bedrijf er alles aan doet om klanten weg te jagen. Als je een betrouwbare, fatsoenlijke service verwacht, zoek dan vooral verder. Dit bedrijf is een absolute afrader!
Koen V.
Chauffeur rijdt met kleine kinderen die geen gordel dragen. Extra rondjes over de rotonde, kinderen hangen uit het raam. Zeer onverantwoordelijk! Laat je kind NOOIT door dit bedrijf vervoeren.
Danny G.
In Delft reed vandaag (28-08-2024) een vol RMC busje voor mij die abrupt op zijn rem trapte om zo een aanrijding te kunnen veroorzaken. Vervolgens reed de man met opzet langzaam om het achterliggende verkeer te hinderen. De man was duidelijk geïrriteerd door het drukke verkeer om hem heen, maar dat zou geen reden moeten zijn om een onveilige situatie te creëren waar ook kinderen bij betrokken zijn. Men mag verwachten van een taxi bedrijf dat er een professionele chauffeur aanwezig is en zich daarnaar ook gedraagt.
RMC zal hoogstwaarschijnlijk opzich een goed bedrijf zijn, maar uit mijn zorgen over de werving en selectie.
Esra N.
Graag wil ik mijn diepe teleurstelling en bezorgdheid uiten over de recente ervaringen die ik heb gehad met de taxidiensten van RMC.
Het viel mij op dat verschillende taxichauffeurs van RMC niet alleen de Nederlandse taal onvoldoende beheersen, maar ook een gebrek aan professionaliteit tonen. Dit baart mij extra zorgen, vooral omdat sommige chauffeurs niet lijken te begrijpen hoe ze zorgkinderen veilig en verantwoord thuis moeten brengen.
Daarnaast heb ik ervaren dat de klantvriendelijkheid binnen het bedrijf te wensen overlaat. Het lijkt erop dat de chauffeurs niet goed op de hoogte zijn van hun taken en verantwoordelijkheden, wat resulteert in een gebrek aan efficiënte en vriendelijke dienstverlening.
Ik begrijp het belang van een goed functionerend taxibedrijf, vooral bij het vervoeren van zorgkinderen. Het is cruciaal dat chauffeurs niet alleen bekwaam zijn in het navigeren op de weg, maar ook in staat zijn om met zorg en begrip om te gaan met passagiers die speciale aandacht nodig hebben.
Ik hoop dat deze feedback serieus wordt genomen en dat er maatregelen worden genomen om de kwaliteit van de dienstverlening van RMC te verbeteren. Het is van groot belang dat een taxibedrijf, zeker bij het vervoeren van kwetsbare groepen, voldoet aan de hoogste standaarden van professionaliteit, taalbeheersing en klantvriendelijkheid.
Sherise S.
Familieleden maken gebruik van het WMO-vervoer in Drechtsteden. Altijd nette chauffeurs/wagens en erg behulpzaam. Sinds RMC in Drechtsteden rijd merken we een kwaliteitsverschil met de andere vervoerders.
Ashwak2
Bij vertraging nemen de planninggsmedewerkers van RMC vaak contact op met sommige klanten op basis van hun achternaam en bepalen zo wie van de klanten met RMC mag reizen en wie niet. En ze veranderen de reistijden van de klanten zoals ze willen zonder medeweten van de klanten. Ze vertellen klanten dat de taxi na een kwartier komt, maar in de praktijk komt de taxi na 45 minuten, een uur of langer dan de gevraagde tijd, en dit grbeurt vaak. De klantenservice neemt klachten van klanten niet serieus.
D B.
Ik begeleide 2 minder valide dames op 2 december jl. naar Rotterdam. Het eigen vervoersbedrijf, regiotaxi haaglanden, liet ons gewoon staan in Rotterdam. RMC werd de redder in nood waardoor we toch met 2 scootmobiels thuis kwamen. Chapeau!!!
Ben O.
Vorige maand werd ik door een witte Mercedesbus van dit bedrijf levensgevaarlijk gesneden op de snelweg. Hij sneed met bloedsnelheid opeens vlak voor mij langs naar de afrit. Met deze krankzinnige manoeuvre bracht de chauffeur meerdere levens in gevaar!!! Gelukkig kon ik net afremmen, het scheelde echt heel weinig.
In de paniek heb ik het nummerbord niet kunnen noteren. Als ik een dashcam had gehad dan had ik zeker aangifte gedaan tegen deze maniak.
Wel heb ik contact opgenomen met RMC en tijd/plaats van het incident doorgegeven. Ze zeiden dat ze zonder kenteken of wagennummer geen chauffeur/wagen konden achterhalen. Je zou zeggen dat middels werkroosters, gps e.d. te achterhalen is welke chauffeur rond dat tijdstip in die buurt rondreed. Ik zou dat als bedrijf zeker uitzoeken. Het is een kwestie van tijd voordat dit individu een zwaar ongeluk veroorzaakt.
Klanten raad ik ondertussen niet aan om in een RMC-bus te stappen want je loopt het risico met deze gek mee te rijden.
Rotterdam The Hague Airport - Rotterdam
RMC Tours - Rotterdam
Rolstoeltaxi Rotterdam - Rotterdam
GORIB - Rotterdam
Van Brakel Containerservice en Transport - Rotterdam
Rotterdam Taxi Vervoer RTV - Rotterdam
O.G. Logistics B.V. - Rotterdam
Chembox B.V. - Rotterdam
Distri-XL - Rotterdam
JP transport B.V. - Rotterdam
UNIT45 B.V. - Rotterdam
Watertaxi - SS Rotterdam (56) - Rotterdam
Taxiradius - Rotterdam