Sanders | Fritom B.V. - Uden

Adres: Jagersveld 14, 5405 BW Uden, Nederland.
Telefoon: 413224444.
Website: sandersfritom.nl.
Specialiteiten: Logistieke dienstverlening.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 168 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

Locatie van Sanders | Fritom B.V.

Sanders | Fritom B.V. is een uitstekend bedrijf gespecialiseerd in logistieke dienstverlening. Het is gevestigd op een praktische locatie met de volgende contactgegevens: Adres: Jagersveld 14, 5405 BW Uden, Nederland, en Telefoon: 413224444.

Op hun moderne en gebruiksvriendelijke website — sandersfritom.nl — vindt u alle benodigde informatie over hun diensten en producten. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met een rolstoelvriendelijke ingang en parkeerplaats, waardoor het toegankelijk is voor iedereen.

Sanders | Fritom B.V. heeft momenteel 168 recensies op Google My Business met een gemiddelde beoordeling van 3.8/5. Deze getuigenissen onderstrepen het engagement en het professionalisme van het bedrijf.

Hun specialiteit is logistieke dienstverlening, waardoor ze verschillende oplossingen kunnen bieden voor uw bedrijfsbehoeften. Het team staat garant voor een efficiënte en betrouwbare service, ongeacht de grootte of aard van uw project.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare logistieke partner, dan is Sanders | Fritom B.V. een aanrader. Hun ervaring, toewijding en flexibiliteit maken hen tot een uitstekende keuze voor al uw logistieke behoeften.

Wij bevelen u aan om direct contact op te nemen met Sanders | Fritom B.V. via hun officiële website — sandersfritom.nl — om meer informatie te verkrijgen over hoe ze u kunnen helpen. Neem nu contact op en versterk uw logistieke oplossingen met het professionele team van Sanders | Fritom B.V.

Beoordelingen van Sanders | Fritom B.V.

Sanders | Fritom B.V. - Uden
Lizzy M.
1/5

Wat een boeren werken daar.
Camion blokkeert een één richtingsstraat.

Als we vragen om zich aan de kant te plaatsen want dat we dringend moeten passeren met ons kind in de wagen reageert de chauffeur met zijn vriendin Dat ik maar moet omdraaien ?
In een enkel richtingsstraat ?
Staan ze daar me twee te roepen dat ze wachten op de klant.
Sorry maar zulk gedrag kan gewoon niet.
Dat je moet leveren begrijp ik, maar een volledige straat blokkeren op het moment dat de school ga beginnen. ? Via de stoep rijden was geen optie. Stond huisvuil en fietsen.

Sanders | Fritom B.V. - Uden
L Stam
1/5

Levering zou plaats hebben op vrijdag14 juni tussen 12.30 en 14.30.
Geen levering gehad. Vervolgens gebeld, geen adequate reactie.
“ Bel maandag maar terug” , dus waardeloos,als je het zaterdag nodig hebt.

Sanders | Fritom B.V. - Uden
samantha Biersteker
1/5

Op 8 september heb ik bij bol.com een douchewand besteld. In de melding die ik kreeg stond dat er contact opgenomen zou worden om een bezorgafspraak te maken.
Paar dagen later had ik een briefje in de bus met dat ik niet thuis was en naar dat nummer moest bellen dat erop stond.
Heb ik gedaan. Ik kreeg een zeer onvriendelijk persoon aan de lijn die zei dat ik daar dan maar niet had moeten bestellen als ik niet thuis was. Gezegd dat er bij stond dat er een afspraak zou worden gemaakt werd er gezegd tjah dan doen we niet mevrouw dus regel maar een andere datum en anders stuur ik het terug en bestel je maar ergens anders.

Nou verder maar niet op ingegaan en nieuwe datum afgesproken. Was even misgegaan maar na mailcontact zou het de 28e geleverd worden.

Nu ben ik hier de gehele dag voor thuis gebleven en heb niemand gezien of gehoord! Winkel waar de douchewand vandaan komt gebeld en zij gaven aan dat er een mail was gekomen met dat de vrachtwagen niet in de straat zou passen en ze het met een kleine moeten leveren. Nou maar een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. Er werd me gegarandeerd dat hij VOOR 12 uur geleverd zou worden. Half 1 nog niemand gezien! Heb maar weer gebeld naar de winkel en zei konden mij vertellen dat er om 11.55 een mail bij hun is aangekomen dat ze het pakket zijn vergeten in te laden en het dus weer NIET word bezorgd! Woest word ik hier van!!

WEER een nieuwe afspraak gemaakt voor morgen en dat het VOOR 12 uur geleverd word!

Wat een ontzettend slechte service ! Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ben benieuwd of hij nu morgen wel komt en of deze na die 3 weken en al dat verplaatsen nog wel heel is!!

Sanders | Fritom B.V. - Uden
Michella Kaagman
1/5

Gisteravond om 23.00H een mail ontvangen; levering van de nooddouche de volgende dag tussen 8.45 en 11.45H in nog niet bewoonde huis van m'n zoon. Om 12.45H maar eens gebeld of ze nog zouden komen. De dame zei dat de chauffeur "iets" verlaat was. Het werd tussen 14.00 en 15.00H. De chauffeur zou 15 minuten van te voren bellen.
Om 15.30H ben ik wegggegaan, er was niemand geweest, de hele dag zitten wachten in een leeg huis. Een half uur daarna een bericht dat mijn pakket geleverd was. Ik heb gelijk gebeld en gevraagd bij wie dan? De chauffeur zei dat de achterdeur open was, er mensen aan het werk waren en die hadden het pakket aangenomen. Maar dat kon helemaal niet. Ik in paniek weer door de files heen richting het huis waar m'n pakket van meer dan 500 euro afgeleverd zou zijn. Niks achterdeur open, geen mensen in huis, het pakket stond gewoon open en bloot tegen de voorgevel van de woning geparkeerd. Wat een K.U.T. bedrijf!!

Sanders | Fritom B.V. - Uden
Max de Vos
1/5

Echt bagger slechte chauffeurs, stop met centen knijpen en stop met oostblokkers inhuren.

Sanders | Fritom B.V. - Uden
Siliakus Onafhankelijk Slaapdealer
1/5

Op maandag 30 April 2018 is onze geparkeerde bedrijfsauto in Broek op Langedijk aangereden door een vrachtauto van Sanders Fritom uit Uden. De chauffeur is staande gehouden en ontkend schandelijk.

De directie in de persoon van Gerton Janssen munt uit in schimmigheid, stilzwijgen en afwezigheid.

Echt ongelofelijk simplistisch voor notabene een transportbedrijf!

Laten we er van uitgaan dat zij zichzelf op tijd herpakken!

Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald.

Sanders | Fritom B.V. - Uden
cora Janssen
1/5

De chauffeur heeft de plantenbak van ruim € 300,- in de voortuin gezet. iedereen had m mee kunnen nemen. Wij waren met vakantie, maar de buren pasten op ons huis. Zij waren gewoon thuis.
De chauffeur gebeld. Hij was behoorlijk onbeleefd en vertelde dat hij daartoe opdracht had gekregen. OP de vraag van wie? gaf hij een ontwijkend antwoord. Bij aandringen zei hij: je denkt toch zeker niet dat ik bij iedereen bij de buren ga aanbellen? en hing op.
Onbehoorlijk en niet professioneel.

Sanders | Fritom B.V. - Uden
Marvin B.
1/5

De avond voor de afgesproken leveringsdag een mail met tijdvak ontvangen. Men zou tussen 15:30 uur en 18:00 uur langskomen.
Na 18:00 uur nog niemand gezien, dus besloten om eens de reviews na te lezen. Ik kende het bedrijf namelijk niet.

Ik moest lachen toen ik de vele en slechte reviews zag. Ik ben erg benieuwd hoe het intern bij hen geregeld is. Waarschijnlijk chaotisch.

Go up