Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug

Adres: Burgemeester Breebaartweg, 1755 SB Sint Maartensvlotbrug, Nederland.
Telefoon: 224562436.
Website: stmzee.nl
Specialiteiten: Strandpaviljoen, Evenementenlocatie, Restaurant.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2008 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee Burgemeester Breebaartweg, 1755 SB Sint Maartensvlotbrug, Nederland

⏰ Openingstijden van Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee

  • Maandag: 11:00–22:00
  • Dinsdag: 11:00–22:00
  • Woensdag: 11:00–22:00
  • Donderdag: 11:00–22:00
  • Vrijdag: 11:00–22:00
  • Zaterdag: 11:00–22:00
  • Zondag: 11:00–22:00

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee

Burgemeester Breebaartweg, 1755 SB Sint Maartensvlotbrug, Nederland.

Telefoon: 224562436.

Website: stmzee.nl.

Especialidades

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee ofrece las siguientes especialidades:

  • Strandpaviljoen
  • Eventenlocatie
  • Restaurant

Andere interessante gegevens

Rolstoeltoegankelijke ingang

Rolstoeltoegankelijke parking

Contactloos mobiel betalen

Creditcards

Pinpassen

Deze locatie is geschikt voor iedereen, inclusief mensen met een rolstoel.

Er is een pas voor de slagboom + ontheffing die je kunt regelen via de gemeente Schagen.

De Betonpad wordt goed schoongehouden, zo kun je met je rolstoel niet door het zand hoeven ploegen.

Maar, soms kan de bediening wat lastig zijn, vooral voor de jonkies die een slechte begeleiding krijgen.

Misschien zou het beter zijn als er een beetje meer teamwork was

Je kunt ook met qr-code bestellen of de menukaart vragen.

Gemiddelde mening

Dit bedrijf heeft 2008 recensies op Google My Business.

De gemiddelde mening is 4.3/5.

👍 Beoordelingen van Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
Patrick V.
4/5

Voor de rollende mens een uitstekende plek om van de zee te genieten.
Een pas voor de slagboom + ontheffing kun je regelen via de gemeente Schagen, om hier vlakbij te kunnen parkeren.
Het Betonpad wordt ook goed schoongehouden zodat je met de rolstoel niet door het zand hoeft te ploegen.
Bediening is niet altijd even vlot en soepel, de jonkies krijgen slechte begeleiding. Iets meer teamwork? Bestellen met qr-code of even de menukaart vragen.

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
Arjan B.
1/5

Wat een onpersoonlijk toestanden. Bestellen via QR-code was handig in Corona tijden. We moesten 45 minuten wachten op onze bestelling. Toch nog maar één biertje besteld, wederom via de QR-code. Je moet direct afrekenen, met drie opties: 1. met 10% fooi (voorgeselecteerd), 2. zelf een ander bedrag kiezen, of 3. geen fooi. Met vooraf fooi kostte één biertje €4,30. Dat voelt toch vreemd, zeker als het allesbehalve soepel loopt. Alles bij elkaar een teleurstellende ervaring. Jammer, stop met die QR-Codes en stupide fooienbeleid. Een fooi moet je verdienen en niet vooraf proberen op te leggen.

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
A G.
1/5

Zielloze vreettent
Sfeerloze strandtent met ongeinteresseerd personeel. Je moet alles bestellen via qr code en dan al aangeven of je fooi wilt geven, terwijl je op dat moment nog niemand aan tafel hebt gezien. Ik heb er spijt van dat ik vooruit betaalde want ik heb ruim een uur moeten wachten op het eten, en toen ik daar iets van zei kreeg ik te horen 'klaag maar bij mn andere collega". Nadat ik dat deed duurde het nog weer een kwartier en uiteindelijk kreeg ik een niet wat op de menukaart stond. Toen ik daar wat van zei kreeg ik slechts flauwe excuses, daar moest ik het mee doen. Nooit meer. Geen flauw benul van gastvrijheid, eten is echt niet de moeite waard.

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
Petra B.
3/5

Heel vriendelijke en vlotte bediening. Grote porties, maar met name de kipsaté smaakte niet zo lekker en de patat was te zout. Locatie aan de zee is top!

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
J G.
1/5

We kwamen er voor koffie en lunch. Als we van te voren hadden geweten dat bestellen nu via qr code gaat, waren we ook niet gekomen. Dat was normaal paar jaar geleden, maar niet nu. We hebben ook erg lang op onze bestelling gewacht.

Wat ons enorm opviel, is dat twee zestien jarige jongens (of jonger) buiten alles alleen moesten doen. We wilden apart afrekenen en werden doorverwezen naar binnen. Daar waren we nog verbaasder: de ervaren personeel was hier samen aan het hangen en aan het kletsen. Toen werd er gezegd ja nee, jullie moeten toch buiten afrekenen. Uiteindelijk een hoop gedoe om niks.

We vonden het beide extreem raar, dat de twee onervaren jongens het buiten zelf moeten uitzoeken op het grote terras, terwijl de rest zich binnen verstopt hadden en hun weigerden te helpen buiten, waar het juist erg druk was. Binnen was het bijna leeg. Wat een teamwerk zo... Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
Annabelle O.
5/5

Verrassend lekker en goed gegeten bij dit restaurant in St-Maartenszee! Als toetje kregen we echt verse producten en een prachtige zonsondergang. Dit verborgen pareltje bereik je alleen met de fiets of na een prachtige wandeling door de duinen (15 minuten). Brede rustige stranden!

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
Dennis D. W.
5/5

We hadden hier eerder gegeten en toen was het al zeer goed, dit keer hebben we kibbeling, biefstuk, spareribs, hamburger en met dame blance als toetje, zeer smaakvol en mooi opgemaakt.
Weer heerlijk gegeten!! Topkok met vriendelijk bedienend personeel.

Strandpaviljoen NewZuid Sint Maartenszee - Sint Maartensvlotbrug
Christian P.
1/5

Vanavond met z’n drieën bij strandtent Zuid gegeten: bestelling gedaan. Na 15 minuten de mededeling dat 2 van de 3 gerechten toch al op waren. Excuses en een gratis drank van het huis aangeboden. Nieuwe bestelling gedaan en 20 minuten later verkeerd gerecht geleverd. Navraag in de keuken levert op dat het andere gerecht op is. Weer excuses aangeboden en aangeboden dat twee van de drie gerechten gratis van het huis zijn. Tot hier zou je denken ‚kan gebeuren, netjes opgelost‘. 10 minuten later komt de vrouwelijke bedrijfsleider
aan tafel en geeft aan dat het aanbod een vergissing van de bediening was en maar één gerecht gratis is. Hoe slecht is dat? Bij het afrekenen staan de ‚gratis‘ drankjes ook op de rekening. Wij zeggen er iets van, de bediening biedt wederom haar excuses aan maar haalt niets meer van de rekening af. De bazin kijkt van een afstand toe en laat de bediening met onze ontevredenheid alleen. Wij kwamen hier al meer dan twintig jaar naar tevredenheid maar de uitbater zal aan ons niets meer verdienen.

Go up