Marco de Jong
1/5
De chauffeurs heb ik niks op aan te merken, maar de bedrijfsvoering is waardeloos!
Men probeert om zoveel mogelijk ritten naar zich toe te trekken, maar als dan blijkt dat ze de drukte niet aan kunnen dan wordt de rit op het aller laatste moment uitbesteed naar een ander taxi bedrijf waardoor de afgesproken tijd niet meer haalbaar is.
Gedupeerde, de klant!
Met Valys ritten presteert men het om gewoon om de klant te laten staan s'morgens vroeg, men rijd zonder de klant (in opdracht van de centrale) gewoon weg vanaf het ophaal adres.
Mensen, die al afhankelijk zijn van de nodige hulpmiddelen en vervoer.. en die laat je gewoon staan?!
Gedupeerde, de klant!
Sorry, dan mag je de innovatieprijs winnen en vermelden, klantvriendelijk zijn en dat je stressbestendige centralisten in dienst hebt maar dat blijkt toch heel anders uit de praktijk.
Ik vindt het ronduit schandalig hoe jullie de klant behandelen, heel triest dat je mensen die al zo afhankelijk zijn zo in de kou laat staan.
Ik hoop dat jullie zelf nog eens in een situatie komen waarbij je afhankelijk bent van hulpmiddelen en vervoer.
Denk dan nog maar eens terug aan deze recensie!