- TransportNetwerk Nederland
- Oosterblokker
- TransMission Hoorn B.V. - Oosterblokker
TransMission Hoorn B.V. - Oosterblokker
Adres: Veilingweg 1, 1695GC, 1696 AJ Oosterblokker, Nederland.
Telefoon: 251745030.
Website: transmission-hoorn.nl.
Specialiteiten: Transportbedrijf, Gekoelde opslag, Logistieke dienstverlening, Post- en pakketbezorging, Opslagbedrijf, Vervoer.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 87 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.
Locatie van TransMission Hoorn B.V.
TransMission Hoorn B.V. is a well-known and helpful company located in the heart of the Netherlands, specifically at Veilingweg 1, 1
Beoordelingen van TransMission Hoorn B.V.
Dave Ypma
Bezorger langsgeweest, maar ik was niet aanwezig. Briefje in de bus ontvangen met vrachtnummer. Volgende dag zou het kostenloos weer bezorgd worden. Omdat ik weer niet aanwezig kon zijn, heb ik gebeld om het op te komen halen. Vriendelijk te woord gestaan dat dit mogelijk was. Heengereden en op locatie wederom vriendelijk te woord gestaan. Er werd gevraagd met wat voor soort vervoer ik was, waarop werd aangegeven dat er speciale kleinere laadperrons voor bestelbusjes/auto's zijn. Duidelijke instructies gekregen hoe daar te komen. Wederom vriendelijk ontvangen en geholpen met het tillen van de pallet in de auto.
Al met al een hele positieve ervaring.
Bedankt Alexander en team Trans Mission!
Monique van de Sande
Gisteren een bezorging gemist en een afhaal afspraak gemaakt voor donderdag. Echter bedacht ik me, na bevestiging van afhaal afspraak, dat ik vandaag om de hoek was. Zo dom van mij. Ik kwam helaas te laat bij de deur maar er kwamen werknemers voor de nachtdienst. Kees heeft mij toen geweldig geholpen door op zoek te gaan naar mijn pakket en 'm af te melden voor donderdag. Wat ontzettend lief!! Hij heeft mij enorm geholpen! Zo kan het dus ook! Twee dikke duimen voor deze top service!!
Naomi Mak
Ik had het eerste bezorgmoment gemist omdat je pas sochtends een bevestiging krijgt dat je pakket die dag geleverd wordt. Volgende bezorgmoment ingepland, vrij genomen van werk, hele dag thuis gebleven, geen muziek aan om de bel niet te missen. Toen kreeg ik op een gegeven moment een mail dat de bezorger langs was geweest en mij gemist had. Ik had een gemiste oproep, meteen teruggebeld (10 mins na gemiste oproep), maar er werd al niet meer opgenomen (vr 14:30). Via de klantenservice kreeg ik te horen dat de bezorger inderdaad was langs geweest maar nu al met weekend was. Hij had niet aangebeld of geklopt oid, alleen 1x per telefoon gebeld en toen vertrokken. Hetzelfde verhaal heb ik ook in andere reviews gelezen. Uiteindelijk heb ik zelf mijn pakketje na het weekend na werk opgehaald. Dit was ook heel slordig geregeld. Ik kreeg geen bevestiging dat ik mijn pakket kon ophalen, de ingang was lastig te vinden en er was niemand op de receptie. Mijn pakketten stonden er wel, maar ik kon zonder mezelf ergens te moeten legitimeren oid gewoon naar binnen lopen en mijn pakket meenemen. De mensen van de klantenservice waren wel heel vriendelijk en beleefd, maar al met al zal ik vermijden van deze bezorgdienst gebruik te maken.
noach blyden
Ik zou me pakket in de ochtend ontvangen. Ik bleef dus thuis hierop wachten. Ik heb hier special werk/opdrachten voor aan de kant gezet. Thuis wachtende op mijn pakket krijg ik ineens een mail dat de bezorger is langs geweest maar niemand aanwezig was dus ik een vervolg afspraak moest maken. Ik begon aan mezelf te twijfelen maar gelukkig heb ik een video deurbel en je raad het al niemand is aan de deur geweest. De klanten service reageerde snel maar besloot het hand boven de bezorger te houden en loog dat ze konden zien via track en tracé dat de bezorger is langs geweest. Dit is absoluut niet het geval nogmaals ik was thuis speciaal aan het wachten op de pakket en heb de beelden van de video deurbel voor de zekerheid nog dubbel gecheckt . Ik moest heel Boos worden aan de lijn. Voordat de medewerker van de klantenservice mij eindelijk in contact bracht met de bezorger. Ik ben de chauffeur uiteindelijk verder ergens in zijn route tegemoet gereden en zelf me pakket opgehaald. Dit betrof een dakkoffer deze had ik nodig omdat ik dezelfde dag nog op vakantie ging. Me hele dag was verpest en me hele planning liep in de soep dankzij een luie bezorger die even geen zin had om netjes zijn werk te doen!
Li Ha
Beter niet bestellen bij bedrijven die samen werken met TRANSMISSION wat een waardeloze organisatie. Je krijgt s'morgens om 800 uur bericht dat je pakket om s"morgens 10.00 uur dezelfde dag geleverd word. Volgens het berich van de leverancier zou dat pas maandag 8 januari zijn, zonder tegen bericht van de vervoerder is er gewoon omdat dat waarschijnlijk beter uit kwam een andere dag gekozen, en dan zeggen ze nog dat ze een bericht gestuurd hebben zie bovenstaande tijden. Je moet dan weer bellen voor een andere atspraak omdat je niet thuis bent.
Daniëlle van Houwelingen
Wat een waardeloos bedrijf. Zouden dinsdag bezorgen, maar kwamen niet. Wij hebben gebeld: We zouden het daar ophalen. Krijgen we woensdag ineens een bericht dat ze het IN de afvalcontainer hebben bezorgd. Gadverdamme.
niels hetteling
Zakelijke Bezorging van voorraad zou tussen 2 en 4 gebracht worden. Ik heb om 17:40 gebeld om te vragen wat er mis is gegaan of dat hij nog komt, er waren 3 wachtende voor me na 25 min was ik de eerste volgende na 50 min nog steeds geen gehoor. Ga ook zeker de leverancier benaderen want dit is al de tweede keer uit twee bestellingen.
jaap krijnen
Kon niet zelf vervangend adres doorgeven moest Via de leverancier wat ik had gedaan woord het als nog op het oude adres bezorgd