Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel

Adres: Rivium Quadrant 122, 2909 LC Capelle aan den IJssel, Holandia.
Telefon: 103035600.
Strona internetowa: transvision.nl
Specjalności: Usługa transportowa, Taksówki.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta.
Opinie: Ta firma ma 68 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.8/5.

📌 Lokalizacja Transvision B.V.

Transvision B.V. Rivium Quadrant 122, 2909 LC Capelle aan den IJssel, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Transvision B.V.

  • Poniedziałek: Czynne całą dobę
  • Wtorek: Czynne całą dobę
  • środa: Czynne całą dobę
  • Czwartek: Czynne całą dobę
  • Piątek: Czynne całą dobę
  • Sobota: Czynne całą dobę
  • Niedziela: Czynne całą dobę

Transvision B.V. to firma zajmująca się usługami transportowymi, specjalizująca się w taksówkach. Siedziba firmy znajduje się w Holandii, konkretnie w Capelle aan den IJssel, przy ulicy Rivium Quadrant 122, adres: Rivium Quadrant 122, 2909 LC Capelle aan den IJssel, Holandia.

Używając telefonu, można kontaktować się z firmą pod numerem 103035600 (Telefon: 103035600).

Aby uzyskać więcej informacji na temat firmy, odwiedź ich stronę internetową: transvision.nl.

Especialności

  • Usługa transportowa
  • Taksówki

Inne ważne informacje

  • Parking dostępny dla osób na wózkach
  • Toaleta

Opinie i opinia średnia

Firma Transvision B.V. ma 68 recenzji na Google My Business. Na podstawie tych opinii średnia oceny wynosi 2.8/5.

👍 Recenzje dla Transvision B.V.

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
Alexei I.
1/5

Lieve klanten, super fijn dat de valys er is maar dit bedrijf gaat zeer slecht om met zijn chauffeurs die ze inhuren. Ze hebben zelf geen chauffeurs rijden en alles moet zo goedkoop mogelijk vandaar dat je ook weleens opgekropt op de achterbank zit of niemand komt / te laat is. Als je iets misgaat of je bent het er niet mee eens wordt er zonder nuance en inlevingsvermogen op zn Rotterdams gereageerd dat je de... Kan genieten. Ook ontwikkelingen duren een eeuw igheid. Ik hoop dat de valys door de overheid op een andere manier aanbesteed zal worden. Als ik ooit in de positie zou komen om hier iets aan te veranderen dan sta ik op de eerste rij. Hopelijk zal ook een bestuurder dit bericht lezen en dit meewegen als die weer een aanbesteding doet.

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
Yurimylife
1/5

Wat een teleurstellend bedrijf.
Ze zijn meerdere keren te laat gekomen en zelfs een keer helemaal niet komen opdagen. Geen telefoontje. Kreeg ik te horen dat het "druk" was, terwijl ik de rit al een week van tevoren had geboekt.
Door hun nalatigheid heb ik een belangrijke sessie in het ziekenhuis gemist. In totaal zijn ze meer dan vier keer te laat geweest. Eén keer heb ik zelfs meer dan een uur moeten wachten voordat ik werd opgehaald. En zelf een Uber geboekt. Zo boos was ik.
Dit is onacceptabel, zeker voor mensen die afhankelijk zijn van deze service voor medische afspraken. Het gebrek aan respect voor tijd en het ontbreken van duidelijke communicatie maken deze dienst onbetrouwbaar.
Ik raad dit bedrijf ten zeerste af.

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
Andre V. E.
1/5

Daar zit je dan doodziek in het ziekenhuis te wachten op je vervoer.
Komen voor de 2de keer niet opdagen.
Je kan bellen tot je een ons weegt maar men onderneemt geen actie lijkt wel of ze hebben alleen waardeloos en respectloze bedrijven aan zich gekoppeld met chauffeurs waar je echt je vraagtekens bij zet.
Ik maak hier geen gebruik meer van. Bestel tegenwoordig de lokale taxi die weet nog wel hoe het hoort.
Transvision kan men beter No-vision noemen!!!!

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
Martijn R.
1/5

Very, very, unreliable.
Really.
Unbelievably bad and not even friendly while being unreliable.
Treated with contempt, numerous times.

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
Jeroen J.
1/5

Zeer mensonwaardig bedrijf taxiritten worden aangeboden voor max 0,90 pkm. Daar kan je een flinstone auto nog niet van onderhouden.

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
Linda V. D. H.
1/5

Moeder van 90 krijgt te horen dat de taxi 75 minuten later is doordat de chauffeur vertraagd was bij zijn andere “baan”
Taxi gebeld voor 20.00uur en komt nu dus na negenen.
Hele onbeschofte telefonist (Lucas),geen empathie en gooit de hoorn er zo op.
Zegt zelfs volgende keer een ander smoesje te verzinnen.Hele nare jongen.

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
Anjo V. D. M.
4/5

Ik ben chauffeuse, dus ervaring Valys vd andere kant. Klanten zouden wat minder kunnen klagen. Deze Kerst zijn er ruim 23000 ritten ! Weggereden. Klagen over combi's, ophaaltijden. Een mega klus, toch maar weer geklaard. Weinig waardering, wij zitten tot in de nacht achter het stuur voor deze klanten ! Geen kerst diner, geen tijd voor pauze, laat staan sanitaire stop. Allen hebben vroegtijdig geboekt. Er zijn geen oneindig wagens / chauffeurs beschikbaar. Misschien kunnen zij het volgend jaar beter plannen, uitvoeren en iedereen tevreden stellen. Ik wil alle planners, die klaar zitten om ons te ondersteunen en problemen op te lossen, en de talloze chauffeurs een hart onder de riem te steken. Chappeau. Hou plezier in je werk, en rij voorzichtig. Groetjes Anjo

Transvision B.V. - Capelle aan den IJssel
J.E.C. H.
1/5

Boeken? NIET DOEN!! De waardeloze taxibedrijf VAN DE POL (via Valys) heeft zeer BRUTALE en erg AGRESSIEVE chauffeurs in dienst!!

Ze kiezen ervoor dit soort SCHOFT personeel, zoals MARJAN S. in dienst te houden, wegens professionele ervaring en landelijk tekort aan chauffeur werknemers... Werkelijk SCHANDALIG!!

Go up