TUI Groningen Helperplein - Groningen

Adres: Helperplein 1, 9721 AH Groningen, Holandia.
Telefon: 505257080.
Strona internetowa: tui.nl
Specjalności: Biuro podróży, Linie lotnicze, Biuro organizujące wycieczki autobusowe, Biuro organizujące wycieczki statkiem, Organizator turystyki.
Inne ważne informacje: Wizyty online, Usługi na miejscu, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty debetowe, Karty kredytowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 59 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.4/5.

📌 Lokalizacja TUI Groningen Helperplein

TUI Groningen Helperplein Helperplein 1, 9721 AH Groningen, Holandia

⏰ Godziny otwarcia TUI Groningen Helperplein

  • Poniedziałek: 09:30–17:30
  • Wtorek: 09:30–17:30
  • środa: 09:30–17:30
  • Czwartek: 09:30–17:30
  • Piątek: 09:30–17:30
  • Sobota: 09:30–17:00
  • Niedziela: Zamknięte

TUI Groningen Helperplein

Adres: Helperplein 1, 9721 AH Groningen, Holandia.

Telefon: 505257080.

Strona internetowa: tui.nl.

Specjalności: Biuro podróży, Linie lotnicze, Biuro organizujące wycieczki autobusowe, Biuro organizujące wycieczki statkiem, Organizator turystyki.

Inne ważne informacje: Wizyty online, Usługi na miejscu, Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty debetowe, Karty kredytowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.

Opinie

Średnia opinia: 4.4/5.

Wij zijn een paar keer bij Tui geweest. We wisten niet zo goed waar we naar toe wouden. We zijn erg vriendelijk te woord gestaan door Rayan. Hij dacht erg goed mee, veel kennis en ook in voor een gekheidje. Zelfs zijn collega aan een andere desk kwam met leuke ideeën. Er kwam van onze kant iets tussen, waardoor we de reis moesten annuleren. Nu alsnog een reis geboekt via Mona. Ook een super enthousiaste medewerker met veel kennis. Wij zijn goed geholpen, kunnen niet wachten om te vertrekken en zullen zeker opnieuw boeken bij Tui

👍 Recenzje dla TUI Groningen Helperplein

TUI Groningen Helperplein - Groningen
Alida K.
5/5

Wij zijn een paar keer bij Tui geweest. We wisten niet zo goed waar we naar toe wouden. We zijn erg vriendelijk te woord gestaan door Rayan. Hij dacht erg goed mee, veel kennis en ook in voor een gekheidje. Zelfs zijn collega aan een andere desk kwam met leuke ideën. Er kwam van onze kant iets tussen, waardoor we de reis moesten annuleren. Nu alsnog een reis geboekt via Mona. Ook een super enthousiaste medewerker met veel kennis. Wij zijn goed geholpen, kunnen niet wachten om te vertrekken en zullen zeker opnieuw boeken bij Tui!

TUI Groningen Helperplein - Groningen
P D. V.
5/5

Gisteren een prachtige reis geboekt bij Marvin.
Na eerst de reviews te hebben gelezen de heer het voordeel van de twijfel gegeven.

Wat een leuke heer, veel kennis over de bestemming Gran Canaria waar ik nog nooit eerder ben geweest, hij wist werkelijk alles.

Dus mensen na reviews van anderen te lezen, oordeel zelf. Ook is TUI Helpman een fijn kantoor waar je gemakkelijk binnen loopt.

TUI Groningen Helperplein - Groningen
Sabrina S.
5/5

Mijn man en ik reizen twee tot drie keer per jaar. Veel binnen Europa maar ook naar Azië, de Verenigde Staten en midden Amerika. Sinds twee jaar boeken wij onze vakanties bij TUI Helperplein. Hiervoor boekten wij als vaste klanten al jaren bij D-reizen Ebbingestraat. Hier zijn wij destijds bij Marvin terecht gekomen en zijn zo tevreden dat we met hem mee verhuist zijn naar TUI. We houden van zijn spontaniteit, gedrevenheid en kennis over mooie bestemmingen. Marvin en zijn collega’s kunnen je zeker bijstaan in het uitzoeken en boeken van mooie en onvergetelijke bestemmingen.

TUI Groningen Helperplein - Groningen
Antonie K.
1/5

Deze review schrijf ik om toekomstige klanten te waarschuwen om zich niet te laten adviseren door de medewerker MELVIN van dit reisbureau! Over Melvin staan al meer vernietigende reviews van klanten op internet over zijn zeer slechte dienstverlening. Waardoor klanten forse schade hebben opgelopen vanwege verkeerde boekingen. Ik ben de zoveelste in de rij van klagers over medewerker Melvin naar aanleiding van een boeking voor een verblijf in Portugal. Melvin had verzuimd om bij de intake te melden dat we voor een gunstige prijs voor de gehele reis beter een paar maanden konden wachten. Omdat TUI dan voor dezelfde reis een stuk goedkopere prijs kan aanbieden. In ons geval scheelde dat een kleine 1500 euro op exact dezelfde reis in dezelfde tijd. Het handelen van Melvin schaadt niet alleen de reputatie van dit reisbureau maar nog meer van het merk TUI. Navraag op het hoofdkantoor wees uit dat alle medewerkers in dienst zijn van TUI. TUI heeft geen franchise ondernemers. Op het hoofdkantoor is de klacht over Melvin bekend en het wachten is of TUI het aandurft om arbeidsrechtelijke stappen te ondernemen tegen deze ernstig disfunctionerende medewerker. Die méér met zichzelf bezig is als hij een reisbespreking met een klant voert dan met de belangen van de klant. Althans dat is mijn ervaring en uit de reviews van anderen blijkt dat ook! Niet alert en geconcentreerd en vooral werken op de automatische piloot! Dit reisbureau heeft ons altijd goed geholpen in het verleden. Zijn collega's lijden ook onder zijn disfunctioneren als klanten nooit meer terugkomen bij dit bureau. Uit de reviews van de andere slachtoffers blijkt dat bij aantoonbare verwijtbare schade door TUI je een vergoeding kunt vergeten. TUI is daar niet scheutig mee! Wij hebben ons lesje wel geleerd en hebben rechtstreeks bij de eigenaren van een zeer luxe accommodatie onze volgende reis voor 2026 geboekt. In een andere plaats in de Algarve direct aan het strand in een nieuw gebouwd luxe appartement. Voor de helft van de prijs van de TUI boeking. Onze vakantie duurt in 2026 twee keer zolang voor dezelfde prijs als de TUI boeking van 2025. We hebben ontdekt dat de beste accommodaties tegen dumpprijzen geboekt kunnen worden als je de investeerder of eigenaar van de accommodaties weet te vinden. Die regelen veel via eigen lokale makelaars tegen bodemprijzen in vergelijking met een boeking bij een reisorganisatie. Jammer dat het merk TUI zo slecht op de kwaliteit van haar medewerkers let. Als je op internet de negatieve reviews over 1 disfunctionerende medewerker van verschillende klanten kunt lezen en weet dat de meeste ontevreden klanten niet met een review reageren en je grijpt als werkgever niet in, dan moet je niet opkijken dat massaal klanten je de rug toekeren. Ik ben daar een voorbeeld van!

TUI Groningen Helperplein - Groningen
P V. D. V.
1/5

Waardeloze service, geen toegevoegde waarde.
Begin dit jaar een reis laten samenstellen door Marvin van Tui.
Overstap in New York was te krap waardoor de aansluitende vlucht gemist werd.
We hebben zelf een andere vlucht moeten boeken aangezien tui niet bereikbaar was.
Door eigen inspanning alles gered.
Terugvlucht via frankfurt, bij het landen werden we geïnformeerd dat de aansluitende vlucht gecanceld was.
Weer geen informatie of hulp vanuit tui.
We hebben zelf tickets aangeschaft voor de sneltrein a €177,- zodat wij naar huis konden.
Na thuiskomst zijn wij naar tui gegaan en hebben dit bij Marvin aangekaart.
Marvin beloofde ons dat hij alles zou regelen
In de laatste 6 maand hebben wij zeer weinig informatie en/of uitsluitsel gekregen.
2 weken geleden een mail van Marvin om tui namens ons mandaat te geven voor de schadeloosstelling.
Deze week een mail van Marvin gekregen dat ze niks konden doen en als wij aanspraak op schadeloosstelling willen, dat wij zelf contact moeten opnemen met de desbetreffende vliegmaatschappij.
Conclusie: tui faalt in de opdracht om een vlucht met overstap voorspoedig te laten verlopen, geld incasseren gaat wel goed maar als het fout gaat geven ze niet thuis.
Kortom, een reisbureau heeft geen toegevoegde waarde, je kan beter thuis op de laptop een reis boeken.
Al met al is dit een principe kwestie geworden en zullen wij alle mogelijkheden aangrijpen om alsnog de service krijgen die je mag verwachten.

TUI Groningen Helperplein - Groningen
W J.
5/5

Deze review plaats ik vanaf Torremolinos, een vakantie voor dochter en mij waarbij er nogal wat moeilijkheden waren qua budget en last minute. Ik weet niet meer de naam van de vrouw die mij in eerste instantie hielp maar alle respect voor haar tijd en geduld!
Werd de tweede keer geholpen door Marvin en oh my wat doortastend en geweldig heeft hij ervoor gezorgd dat deze vakantie kon slagen!
Geen woorden voor, ook niet voor deze fantastische bestemming!
Vlieg angst verdwenen en wat een mooie ervaring voor de eerste keer vliegen van dochter!

Wanneer er weer een vakantie wordt geboekt zal dat ook weer bij TUI zijn, geen twijfel.
Dan wel met een wat ruimer budget;)

TUI Groningen Helperplein - Groningen
marjon V.
5/5

Vanmorgen geweest om een reis te boeken. We zijn super goed geholpen door Gerda. Ze heeft alle wensen die we hadden kunnen vervullen. Dank je wel Gerda voor or je hulp. We komen zeker weer terug.

TUI Groningen Helperplein - Groningen
Ceciel W.
5/5

Super reisbureau, altijd vriendelijk met veel kennis! Behulpzaam om een vakantie uit te zoeken, waar je het helemaal naar je zin gaat hebben. Dat gaat zo al jaren lang! Toppers!

Go up