Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer

Adres: Karperweg 3, 4941 SH Raamsdonksveer, Nederland.
Telefoon: 162583100.
Website: leenbakker.nl.
Specialiteiten: Hoofdkantoor, Distributieservice.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 333 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

Locatie van Werk Leen Bakker Nederland B.V.

Werk Leen Bakker Nederland B.V. is een belangrijke speler in de meubelindustrie van Nederland. Het hoofdkantoor van dit bedrijf is gevestigd in Raamsdonksveer, met een praktische en rolstoeltoegankelijke locatie op Karperweg 3. Het is gemakkelijk te bereiken en er is ook rolstoeltoegankelijke parkeergelegenheid beschikbaar.

Het telefoonnummer van Werk Leen Bakker Nederland B.V. is 162583100, waar u terechtkan voor alle vragen en informatie. Als u liever online zoekt, dan kan u ook uw antwoorden vinden op de website leenbakker.nl.

De specialiteiten van Werk Leen Bakker Nederland B.V. zijn het hoofdkantoor en de distributieservice. Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van hoge kwaliteit meubelen en service aan zowel particulieren als bedrijven. Het hoofdkantoor is verantwoordelijk voor de leiding en coördinatie van al het werk, terwijl de distributieservice zich richt op de snelle en efficiënte levering van producten.

Er zijn 333 recensies van klanten over Werk Leen Bakker Nederland B.V. te vinden op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3.8/5. Deze cijfers illustreren het niveau van tevredenheid en vertrouwen dat klanten hebben in het bedrijf.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en professionele meubelpartner in Nederland, dan is Werk Leen Bakker Nederland B.V. een uitstekende keuze. Het bedrijf biedt hoge kwaliteit producten en diensten, en is gemakkelijk te bereiken en te contacteren via het hoofdkantoor of de website.

Onze aanbeveling: Neem direct contact op met Werk Leen Bakker Nederland B.V. via hun website leenbakker.nl voor alle verdere informatie en om uw meubelbehoeften te bespreken. Het professionele team staat klaar om u te helpen met al uw vragen

Beoordelingen van Werk Leen Bakker Nederland B.V.

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
KHT
1/5

Boxspring besteld en werd 3 weken erna geleverd. Opbergbox kapot dus moest opgehaald worden en werd een week erna geleverd met te weinig schroeven en alle veren verkeerd gemonteerd. Ook nog eens gedoe gehad met het bezorg bedrijf ( probeerde mijn vriendin doodleuk te versieren door haar te appen… privacywet doen zij ook niks mee ). Gebeld en klachten gemeld. Schroeven zouden ze nabestellen dus ik kan na 1.5 maand nog steeds niet gebruik maken van mijn boxspring en van de versierende bezorger zouden ze een melding maken. Verder geen sorry, geen compensatie of wat dan ook. Na 20 jaar trouwe klant bij Leen Bakker zeg ik tot nooit weer!

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Anton Van Der Wekken
1/5

Ik probeer al een maand klanten service te bereiken telefonisch haast onmogelijk na een uur geen ik het op op mailtje reageren ze niet voor mij geen leen bakker meer wat een slechte service

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
p Pronk
1/5

Te triest voor woorden bij het lossen in Raamsdonkveer sta je gewoon zowat 2 uur en 45 min te wachten om te lossen kansloos dit het is dat ik moet blijven staan van me werkgever ik was allang door gereden na 1 uur.

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Nicolehrm
1/5

Beste Leen Bakker,

Als er een oorkonde zou bestaan voor meest waardeloze webwinkel dan zou ik deze graag aan jullie uitgereikt zien worden.

Vorige keer een bed bestelt…… beschadigd. Op 6 november 2021 heb ik een bartafel en krukken bestelt …… orderproblemen. Vandaag leven we op 22 januari 2022. Als ik nu kijk op de website staat er bij de barkrukken; vandaag bestelt en morgen in huis!

Iedereen verdient een tweede kans dus daarom weer bij Leen Bakker bestelt. Maar blijkbaar is er sprake van een structureel probleem.

Vorige keer nihil aan compensatie gekregen. Dit terwijl ik iedere keer extra vrij moet nemen. Dus is er sprake van omzetderving voor mij. Nu wederom vrij genomen voor niks.

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Frank Sterkens
5/5

Snelle logistieke service. Alleen zou het fijn zijn, wanneer de container zegels worden opgeruimd en niet op de grond laten vallen, zodat er banden inrijdingen kunnen ontstaan!!!

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
NTR NTR
1/5

Belachelijk bedrijf. Online gordijnen besteld nadat iemand van Leenbakker thuis is komen inmeten.

Gordijnen opgehaald en opgehangen, blijken te kort te zijn (erg knap want je bent zelf komen inmeten).

Vervolgens probeer je via de klantenservice je probleem op te lossen, maar deze afdeling helpt je helemaal niet verder. Ze reageren niet eens.

En als je probeert te bellen succes, de wachtrij is vaak langer dan 90 minuten.

Vermijd dit bedrijf!

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
S van der lugt
1/5

Een medewerkster van de inmeet services kwam thuis voor het inmeten van de duo rolgordijnen
Dat deed ze dan moest ze alles in de laptop zetten vult ze een ander emailadres in s'avonds kreeg ik een telefoontje van die persoon en vroeg of ik iets bij leen bakker had besteld ik zei ja klopt dacht dat het iemand van leen bakker was maar nee iemanddiemijn mail.kreeg wild vreemde. De volgende dag gebeld met de klantenservice die schrokken letterlijk al mijn gegevens op de bestellijst staat. Belt ze net terug ja sorry ik kan hier verder niks aan doen heb het toen goed opgeschreven nou nee anders had ik het wel ontvangen en niet die andere vrouw. Zegt ze heel droog heb toch sorry gezegd wat klant vriendelijk zeg maar zo was ze hier ook thuis dit is nu de derde x bij leen bakker dat er iets niet goed gaat. Nu liggen al mijn gegevens bij iemand anders en sorry daar ligt mijn achtertuin wel vol mee. En wilde ze het even in mijn schoenen schuiven dacht het niet het hé. Toen ze toen kwam inmeten had ik een astma-aanval . De lol voor mijn rolgordijnen is er zeker van af

Nu net laten ophangen en wat denken jullie te smal ?
Dus dat mens kan dus niet emailen en ook niet inmeten.
Totaal hoe ik dit niet wil
Ik kan beter inmeten dan zij pfff zo'n spijt dat ik het hier heb besteld ze gaan gewoon terug had net zo goed zelf kunnen kopen en inkorten was ik goedkoper uitgeweest want zo ziet het eruit.
Wat een ellende dit bedrijf eerst de vloer dan overgordijnen nu duo rolgordijnen pfffff nooit meer.

Werk Leen Bakker Nederland B.V. - Raamsdonksveer
Fay Prins
1/5

Ineens bericht dat levering niet over 2 dagen plaatsvind (zoals verzocht 2 weken daarvoor), maar over 1,5 maand(!!!).
Gebeld met klantenservice, na 25 minuten wachten geholpen. Deellevering niet mogelijk. Alle artikelen op hoekbank na geannuleerd zodat deze niet op zaterdag (zoals aangegeven bij bestellen) maar de maandag erna geleverd kon worden. Geen bevestiging van ontvangen, wel een cadeaubon van €25.
Vandaag komt de bank, althans de helft ervan. Deel 1/2 is spoorloos. Weer 20 minuten in de wacht en nu wachten op deel 1/2..Of in elk geval info daarover.
Bij een (goede) oplossing zal ik mijn review aanpassen/aanvullen.

Aanvulling: het andere deel kon pas boven water komen als de chauffeur terug was, die had het niet. Dag erna zou een andere partij of magazijn het checken, weer geen bericht. Dag erna gevraagd of ze een volledig nieuwe bank kunnen sturen, kon niet zomaar. Dag erna besloten dat ze dat toch maar wel gaan doen, zou teruggebeld worden binnen kwartier, niet gebeurd. Zelf maar weer gebeld en weer half uur gewacht (bij eerdere telefoontjes ook).
De konden een nieuwe bank leveren, hoera! Maar wel pas over 2 weken…. Eerder is niet mogelijk want druk bij transport. Je zou toch verwachten dat ik wat voorrang zou krijgen? Maar dat was geen mogelijkheid..

Nu, ruim 4 maanden later ben ik blij met mijn bank, baal ik van de kleine transport beschadiging en vind ik dat leenbakker geen goede service verleent. Hopelijk hebben anderen niet dezelfde ervaring want ik gun je deze stress niet!

Go up