Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen

Adres: Europalaan 24, 5121 DJ Rijen, Nederland.
Telefoon: 161244800.
Website: woonsquare.nl
Specialiteiten: Woonwinkel, Beddenwinkel, Meubelwinkel, Zitbankenwinkel, Magazijn.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 162 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

πŸ“Œ Locatie van Woonsquare | Woonwinkel Rijen

Woonsquare | Woonwinkel Rijen Europalaan 24, 5121 DJ Rijen, Nederland

⏰ Openingstijden van Woonsquare | Woonwinkel Rijen

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Woonsquare | Woonwinkel Rijen, geschreven in een formele en toegankelijke stijl, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Woonsquare | Woonwinkel Rijen

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
Wim M.
1/5

In mei vorig jaar een hoekbank g3kocht werd in september geleverd
Gelijk de eerste week laat het stiksel van mijn bank los er is een moteur geweest izelf was niet 5huis maar wel mn man
Heeft hij een donkerbruine bank met grijs garen gemaakt zag er niet uit
Binnen 2 weken weer hetzelfde stiksel los weer gebeld toen moest ik bijna 3 maanden wachten voor ze langst konden komen
Nou toen d3 bank weer met grijs garen gemaakt weer gebeld toen moest ik weer 3mnd wachten
Dus uiteindelijk heb ik het zelf gemaakt met donker buin garen en zit wel goed
MENSEN KOOP DAAR NIKS IN DE WINKEL IS IEDEREEN HEEL VRIENDELIJK MAAR ALS ER IETS MIS IS
MAAR DE SEVICE IS VER TE Z9EKEN DAAR 3N DE KLATESERVICE IS ERG ONVRIENDELIJK DOOR DE TELEFOON IK KOOP DAAR NOOIT NIKS MEER

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
Wim B.
1/5

De eerst ontmoeting waren we erg enthousiast. We hadden een bank gevonden die aan onze wensen voldeed en de prijs was goed.

Daarna zijn er 2 minder prettige gebeurtenissen geweest.

Ten eerste hadden we met de verkoper afgesproken dat we de bank later zouden afroepen omdat we nog aan het verbouwen waren. Bij de verkoop was dit allemaal geen enkel punt, maar eenmaal na het plaatsen van de handtekening was het allemaal maar erg moeilijk. Zeker omdat verder contact moest geschieden met het hoofdkantoor en die waren niet op de hoogte van de afspraken die wij hadden gemaakt met de verkoper. Dus wij kregen half november 2024 een telefoontje dat we onze bank op moesten komen halen omdat deze klaar was. Terwijl onze verbouwing nog niet zover was. En we hadden met de verkoper afgesproken dat we uiterst begin 2025 de bank afgehaald moest worden.

Ten tweede is de bank geleverd zonder pootjes. Dit kan natuurlijk gebeuren. Foutjes maken is menselijk. Maar de manier hoe Woonsquare hier mee omgaat vind ik walgelijk!. Toen we erachter kwamen dat er geen pootjes bij de bank zaten, hebben we direct contact opgenomen met het filiaal, maar deze konden niets voor ons betekenen. We moesten na het weekend maar gewoon bellen met het hoofdkantoor. Nou goed, wij de maandag daarop direct bellen met het hoofdkantoor en die lijken er geen haast mee te hebben. "Hij wordt besteld bij de leverancier" is wat we steeds te horen krijgen. We hebben nu 3 weken een bank in de woonkamer staan zonder pootjes, dus niet te gebruiken. We hadden het kunnen waarderen als er wat meer actie vanuit het hoofdkantoor zou komen door bijvoorbeeld een spoedlevering o.i.d. Ook telefonisch krijg ik erg lakse reacties dat ze niets speciaals gaan doen om ervoor te zorgen dat wij snel onze pootjes krijgen.

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
Dennis V. N.
5/5

Mijn ouders hebben er een bank gekocht.
Type Modena..jammer van de lange levertijd en die liep ook nog eens 6 weken uit.maar het is een model bank van de betere kwaliteit en goede zit en afwerking.juist voor ouderen en kleine mensen een ideale bank in een mooie sterke stof.bank is keurig verpakt in foamlaag en sterke doos en dat zie je zelden.heeft al aan dat ze zorg dragen voor hun produkt.
Complimenten mogen ook gedeeld worden..bij deze πŸ‘Œ

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
bodhy A.
1/5

Kapotte banken, zwaar onvriendelijk en belachelijk personeel bij de klantenservice.
Een bank gekocht begint al met vertraging van de levering vervolgen is de balk in het midden kapot n het pootje is scheef hebben een monteur laten komen die zegt dat onze vloer scheef staat. En het personeel van de klanten survival kwamen afspraken niet na we zouden 2 banken krijgen (hebben we nog steeds niet) na veel uitstellen van de bank zouden ze terug bellen niet gedaan en als we bellen lopen ze alles te ontkennen en heel onvriendelijk te doen.
KOOP GEEN MEUBELS OF IETS HIET HEEL ONVRIENDELIJK PERSONEEL KOMEN NIKS NA EN LIEGEN HET ZIJN OPLICHTERS!!!

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
Bart V.
1/5

Slechtste zaak van Nederland? Dat zou zo maar eens kunnen. Leveren niet op tijd (half jaar na dato nog geen bank). Liegen dat ze barsten overal over. Menen met je mee te denken, maar zijn alleen op je geld uit en willen koste wat kost hun inkomsten van je bewaren. KOOP HIER NIET, echt niet.

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
Lan H.
1/5

Wij hebben in februari een bank besteld.
De leverdatum zou 2e week juli zijn.
Een week voor de leveringsdatum krijgen we een mail dat vanwege de suezkanaal het vertraging heeft opgelopen.
Er wordt verwacht dat het in week 36 wordt geleverd (dus 7 weken later dan de verwachte leverdatum)
Aangezien het veel langer duurt dan afgesproken willen we het gaan annuleren.
Maar volgens hun moet ik dan 50% annuleringskosten vd bank betalen.
Terwijl in hun voorwaarden staat dat als ze de afgesproken leverdatum niet halen, zij nog 1 maand extra de tijd hebben om te leveren, als ze dat niet halen kan de klant kosteloos annuleren.
Zij zeggen dan dat zodra de bank geleverd is, we over een compensatie kunnen praten. Ze willen niet verder over de compensatie praten totdat de bank geleverd is.
Omdat het gewoon te lang duurt mail ik hun dat ze binnen 2 weken de bank moeten leveren anders worden er juridische stappen genomen.
2 dagen na mijn mail krijg ik een telefoontje dat m'n bank toevallig de volgende dag binnen komt(hoe dan Zomaar ineens)
Dus 1e week september wordt het geleverd, wordt niet over de compensatie gesproken en kan ik nadat de bank geleverd is, naar m'n compensatie fluiten.
Maar dat vertellen ze pas bijna 2 maanden later, nadat ik ze al 2 maanden contact met hun op zoek ivm de compensatie.
Heel slechte winkel, zeer slechte service

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
veronique W.
1/5

MENSEN WEES GEWAARSCHUWD EN KOOP HIER NIKS! Slechter dan slecht!! Nog geen 1 ster waard. Koop je een fauteuil die bij levering liefst 5cm hoger is dan in de winkel. Ze laten een monteur komen om dit na te meten, hij bevestigd ook de 5cm verschil. Vervolgens word dit heel star ontkent en word gezegd dat de stoel identiek is wat totaal niet klopt. Personeel is ook zo asociaal als maar zijn kan wanneer je aangeeft dat het niet klopt. Dit bedrijf ziet alleen maar euro’s en klanttevredenheid is niet belangrijk.

Woonsquare | Woonwinkel Rijen - Rijen
Awesta S.
1/5

Heel vriendelijk geholpen door het personeel in Nieuwegein om een bank uit te kiezen. Helaas begonnen problemen na de levering; veel mankementen aan de gekochte bank. Servicemonteur geeft aan dat hier niks aan kan worden gedaan en dat ik dit maar moet accepteren.. Na meermaals contact met klantenservice kom ik na veel tijd niks verder. Ondertussen 3 maanden verder met geen oplossingen voor de bank. En de enige oplossing waar ze wel mee komen resulteert hoogstwaarschijnlijk in kleurverschil. En dat een gloednieuwe bank, fijn: zonde van mijn geld. Mijn geduld raakt op. Ik raad af hier een bestelling te plaatsen. Ik voel me niet begrepen en serieus genomen door de klantenservice.

Go up