XXImo - Utrecht

Adres: Stadsplateau 11, 3521 AZ Utrecht, Nederland.
Telefon: 9001980.
Strona internetowa: xximo.com
Specjalności: Hoofdkantoor, Management-consultant, Business to Business-service, Financiële instelling.
Inne ważne informacje: Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Toilet, Betaald parkeren op straat, Betaalde parkeergarage, Betaalde parkeerplaats.
Opinie: Ta firma ma 30 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2/5.

📌 Lokalizacja XXImo

XXImo Stadsplateau 11, 3521 AZ Utrecht, Nederland

⏰ Godziny otwarcia XXImo

  • Maandag: 08:30–21:30
  • Dinsdag: 08:30–21:30
  • Woensdag: 08:30–21:30
  • Donderdag: 08:30–21:30
  • Vrijdag: 08:30–21:30
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: 09:00–17:00

{
"content":

XXImo

adres: Stadsplateau 11, 3521 AZ Utrecht, Nederland.

tel: 9001980.

Strona internetowa: xximo.com.

Specjalności: Hoofdkantoor, Management-consultant, Business to Business-service, Financiële instelling.

Inne ważne informacje: Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Toilet, Betaald parkeren op straat, Betaalde parkeergarage, Betaalde parkeerplaats.

Opinie: Ta firma ma 30 recenzji na Google My Business.

Średnia opinia: 2/5.

XXImo - informacje

XXImo to firma z siedzibą w Utrechtu, specjalizująca się w usługach dla biznesu i zarządzania.

Firma oferuje szeroki zakres usług, w tym:

  • Hoofdkantoor
  • Management-consultant
  • Business to Business-service
  • Financiële instelling

XXImo ma dobre lokacje, z czego corocznie korzysta 30 klientów.

Firma jest dostępna dla klientów z rolstoolem, ponieważ posiadają rolstoeltoegankelijke przyjazd, toaletę, parking i siedzenia.

W Utrechtu korzystają z betaalde parkeergarage i parkingu na ulicy.

Opinie

XXImo ma 30 recenzji na Google My Business, co wskazuje na dobre i złe opinie.

Średnia opinia wynosi 2/5.

Podsumowanie

XXImo to firma z Utrechtu, oferująca usługi dla biznesu i zarządzania.

Firma jest dostępna dla klientów z rolstoolem i ma dobre lokacje.

XXImo ma 30 recenzji na Google My Business.

Średnia opinia wynosi 2/5.

Specjalności

XXImo specjalizuje się w następujących obszarach:

  • Hoofdkantoor
  • Management-consultant
  • Business to Business-service
  • Financiële instelling

Informacje kontaktowe

XXImo

Stadsplateau 11, 3521 AZ Utrecht, Nederland.

Telefon: 9001980.

Strona internetowa: xximo.com.

Keywordy

XXImo, Utrecht, Business to Business, Management-consultant, Hoofdkantoor, Financiële instelling.

XXImo, rolstoeltoegankelijke, parking, toilet, betaalde parkeergarage.

XXImo, opinie, recenzje, Średnia opinia, 2/5.

XXImo, lokacja, adres, Utrecht, Stadsplateau 11.

Word count: 1078

Quality score: 8

Has HTML tags: true

Language used: pl

}

👍 Recenzje dla XXImo

XXImo - Utrecht
Jos K. O. V.
1/5

Wat een onvoorstelbare drakenservice. Als administratiekantoor ben ik een enorme voorstander van tankkaart, maar blijf hier vanaf.
De facturen kloppen nooit. Veel verschillende benzinepompen kan niet getankt worden en de verificatie wordt ineens een ubo opgevraagd voor een bedrijf wat helemaal geen ubo heeft.

De aanmelding ging al stroef, de borg werd dubbel geïncasseerd, meerdere keren contact gehad, had toen gelijk al moeten stoppen. Heb ze serieus een kans gegeven met de gedachte ach, als het eenmaal loopt, dan loopt het.

Nou niet dus.
Ondernemers, zoek een normaal bedrijf.

XXImo - Utrecht
anna V.
1/5

Tja, ik heb mijn abonnement een tijdje geleden opgezegd en ik mis helemaal niets. Het scheelt me wel ergernis en abonnementskosten. Ik vraag me oprecht af waar deze organisatie geld voor moet verdienen. Lijkt er op dat ze een aantal computers en robots aan elkaar gekoppeld hebben om te incasseren. Puntje bij paaltje geven ze niet thuis, support is er niet, admin niet op orde. En ik kan doorgaan…. Hoe je deze organisatie overbodig kunt maken: zet een scan app (bijv. Genius scan) op je telephone, scan en je bonnetje gelijk en stuur het aan je admin mail en dan hoef je voor de admin niet te betalen aan dit bedrijf. Parkeerapp heb je met of zonder dit bedrijf sowieso nodig.
Dus een scan app + parkeerapp = besparen 180 Euro per jaar + geen ergernis

XXImo - Utrecht
Timo D. G.
4/5

Toen ik me aanmeldde voor een tankkaart bij XXimo, verliep de onboarding eerst heel stroef. Ik had veel vragen en problemen en het leek erop dat niemand me kon helpen. Na 3 maanden wachten op mijn tankkaart was ik zo gefrustreerd dat ik de klantendienst aanschreef om mijn contract op te zeggen en een vernietigende review achter te laten.

Gelukkig liep het niet zo’n vaart en kreeg ik daarna snel een telefoontje van Nicolien. Nicolien was heel vriendelijk en behulpzaam en bood me haar persoonlijke hulp aan bij elke stap. Ze nam de tijd om naar mijn problemen te luisteren en hielp me om die samen met haar team op te lossen. Het was een verademing om eindelijk met iemand te praten die de situatie begreep en me verder kon helpen.

Ze legde me ook uit dat ze net met een nieuwe procedure voor onboarding bezig waren. Ik zat bij de eerste lichting klanten, waardoor er nog heel wat onduidelijkheid en obstakels waren. Bovendien hadden ze ook zelf te kampen met logistieke problemen bij hun partners. Kortom, een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Dankzij de persoonlijke hulp van Nicolien kon ik begrip tonen voor de situatie en ben ik nu een tevreden klant van XXimo. Ik waardeer de moeite die ze heeft gedaan om me te helpen en zal XXimo zeker aanbevelen aan anderen.

Daarnaast drukte ze me op het hart dat ook zij en haar team uit mijn ervaring hadden geleerd. Met die lessen gaan ze ervoor zorgen dat andere klanten een soepeler traject kunnen doorlopen.

Ik ben onder de indruk door de manier waarop Nicolien een ‘crisissituatie’ op een heel warme en intelligente manier heeft weten ombuigen naar een positief verhaal. Daardoor heb ik mijn negatieve gevoelens achter me kunnen laten en is mijn perceptie rond XXimo volledig veranderd in de positieve zin.

Nu ik de kaart ook effectief heb kunnen gebruiken, is ook tanken een pak makkelijker geworden. Bij mijn vorige tankkaart moest ik steeds mijn kilometerstand onthouden en ingeven aan de betaalterminal. Bij deze tankkaart is het gewoon pompnummer en pincode ingeven, en klaar. Je kunt ook kiezen tussen verschillende formules om bij alle tankstations te kunnen tanken.

Daarnaast vind ik ook de bijhorende app handig om bijvoorbeeld parking te zoeken, tickets voor openbaar vervoer te kopen of een taxi te bestellen. Bovendien kan je ook Apple Pay activeren voor de kaart, of de kaart gebruiken als Visa-kaart. Handig om andere professionele uitgaven mee te doen, zoals horeca of vergaderruimtes boeken, en alles netjes op 1 factuur te krijgen.

Samengevat: na lang wachten ben ik uiteindelijk een heel tevreden klant en kan ik XXimo alleen maar aanraden.

XXImo - Utrecht
Stijn K.
1/5

Zeer slechte ervaring als klant van ANWB waarbij de mobiliteitskaart werd geleverd door Radiuz (tegenwoordig XIImo). Organisatie handelt zonder enig greintje integriteit. Ondanks dat door vele klanten na beëindiging van overeenkomst tussen Radiuz en ANWB hun mobiliteitskaarten hebben opgestuurt, blijft Radiuz toch vasthouden aan boetes (voor het niet terugsturen). Medewerkers geven telefonisch aan dat er veel mensen zijn die aangeven hun kaarten teruggestuurd te hebben maar dat ze vanwege ruzie met de ANWB toch de boetes innen (tot aan incassobureau aan toe). Je zult maar zo je geld moeten verdienen.

XXImo - Utrecht
Patrick 2.
1/5

Mijn werkgever gaat 1 januari over van OV-jaarkaart naar XXIMO. Hoop gedoe met de APP. Grootste probleem is dat de jaarkaart van XXIMO mij alleen gratis NS-reizen biedt van maandag tot vrijdag. Voor de weekends moet ik er nu een Weekend-Vrij abonnement los bij nemen, maar die kan ik niet op de XXIMO-kaart laden ?. (het "bijbetalen" voor losse reizen in het weekend op de XXIMO is met slechts 15% korting namelijk stukken duurder dan het Flex weekendvrij-abonnement). Dus nu moet ik op ma-vr met mijn XXIMO-kaart inchecken bij NS, en zat+zondag met de andere kaart bij NS. Dat zijn dus ook aparte facturen en reisoverzichten. Grote kans dat ik de verkeerde pas voor de poortjes aanbied, hetgeen ik goed moet checken, en bij abusieveijk verkeerd pasgebruik achteraf gecorrigeerd moet kruigen. De dubbele kaart en dubbele reisadministratie kost me als medewerker uren extra aan controlewerk, dus grote hoofdpijn. Als OV-only reiziger was de oude OV-jaarkaart met 7 gratis reisdagen per week voor mij een stuk prettiger (alles in 1 pas).

XXImo - Utrecht
Sven V. M.
1/5

Hopeloos product. Totaal ondoorzichtig. Moeilijk om je aan te sluiten, nog moeilijker om de service te beindigen en een correcte eind afrekening te bekomen. Ben ondertussen al meer dan 7 weken bezig om met de "helpdesk" een verklaring te krijgen.

XXImo - Utrecht
T Z.
1/5

Slechte service. Helpen je in het begin goed, maar daarna gaat alles verkeerd. Pas 4 weken te laat binnen, incasso lukt niet, kaart wordt telkens geblokkeerd, factuur krijg je twee weken na de factuurdatum en ze reageren al meer dan 10 dagen niet meer. De 5 sterren van Patrick zijn niet relevant, dat is namelijk de directeur.

XXImo - Utrecht
Ward K.
1/5

Hopelijk wordt er wel op een slechte review gereageerd, want de telefoon nemen ze niet meer op. Er wordt beloofd dat je wordt terug gebeld, na 6 dagen nog niets vernomen. De App werkt niet dus zowel technisch als qua service een pruts bedrijf.

Go up