Sluyter Logistics Assen - Assen

Adres: Burgemeester Grollemanweg 1, 9405 TN Assen, Nederland.
Telefoon: 884650051.
Website: sluyter-logistics.nl
Specialiteiten: Logistieke dienstverlening, Distributieservice, Opslagbedrijf, Transportbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 81 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Sluyter Logistics Assen

Sluyter Logistics Assen Burgemeester Grollemanweg 1, 9405 TN Assen, Nederland

⏰ Openingstijden van Sluyter Logistics Assen

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Sluyter Logistics Assen is een nuttig logistiek bedrijf, gevestigd op Adres: Burgemeester Grollemanweg 1, 9405 TN Assen, Nederland. Het bedrijf is bereikbaar via Telefoon: 884650051 en Website: sluyter-logistics.nl. Sluyter Logistics Assen specialiseert zich in logistieke dienstverlening, distributieservice, opslagbedrijf en transportbedrijf.

Een van de voordelen van Sluyter Logistics Assen is de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers, met een rolstoelvriendelijke ingang en parkeerplaats. Het bedrijf heeft 81 beoordelingen op Google My Business met een gemiddelde mening van 3.5/5.

Sluyter Logistics Assen is gekend voor hun betrouwbaarheid en efficiëntie in het verzorgen van logistieke diensten. Het bedrijf beschikt over een groot team van ervaren medewerkers en moderne infrastructuur, die ervoor zorgen dat klanten tevreden zijn met de diensten die ze bieden.

De locatie van Sluyter Logistics Assen is een belangrijk voordeel, aangezien het bedrijf zich in Assen bevindt, een centrale plek in Nederland. Dit maakt het gemakkelijk om goederen over heel Nederland te verdelen en te vervoeren.

Indien u op zoek bent naar een betrouwbaar logistiek bedrijf, is Sluyter Logistics Assen een geweldige optie. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten, van opslag tot transport en distributie. Het team van Sluyter Logistics Assen is bereid om u te helpen met al uw logistieke behoeften en zorgt ervoor dat u tevreden bent met de diensten die ze bieden.

Wij raden aan om contact op te nemen met Sluyter Logistics Assen via hun website of telefoonnummer om meer informatie te verkrijgen over hun diensten en hoe ze u kunnen helpen met uw logistieke behoeften.

👍 Beoordelingen van Sluyter Logistics Assen

Sluyter Logistics Assen - Assen
Luc Landru
1/5

Jammer dat ik niet lager dan één ster kan geven. Gordijnen besteld bij 123 jaloezie (trouwens ook geen aanrader). Deze zouden door Sluyter worden geleverd.
Een onwijs slecht en ongeorganiseerd bedrijf. Heb uiteindelijk zelf het pakket moeten ophalen, nadat het weken lang niet geleverd is, zoek is geraakt en uiteindelijk ook nog eens was beschadigd.

Op 5 september om 19.01 met een aankondiging dat ze de volgende dag het pakket komen afleveren. Doordat dit zo last minute is gecommuniceerd, kon geen van ons meer op werk regelen om thuis te zijn om zo het pakket in ontvangst te nemen. Derhalve hebben we de eerste bezorging gemist.

Wij hadden verwacht dat Sluyter met ons contact zouden opnemen om een nieuwe afspraak te maken, echter hoorden wij niks.

In de week van 16 tot en met 22 september hebben wij meermaals contact gezocht met Sluyter door ze te bellen en kregen we geen gehoor. Daarom hebben we op maandag 23 september een contactformulier via de website ingevuld met het verzoek om ons graag terug te bellen (zodat we een afspraak konden inplannen, zodat wij de gordijnen in ontvangst konden nemen).
Hier hebben wij wederom geen reactie op ontvangen.

Op 30 september hebben wij zelf maar weer contact gezocht met Sluyter logistics en zij bevestigden inderdaad dat het pakket mee terug was genomen en zouden nu echt op tijd bericht krijgen wanneer wij het pakket zouden binnen krijgen.

Op 8 oktober (19.00 uur) werd de levering weer per E-mal aangekondigd voor de volgende dag tussen 12.30 en 14.30 uur (weer last minute doorgegeven). We hebben ervoor gezorgd dat we thuis waren maar wederom geen pakket.

Daarna keken we in het portaal van Sluyter en zagen tot one verbijstering dat ze om 11.44 uur hebben aangebeld en het pakket weer mee terug hebben genomen (Dit is dus kennelijk verkeerd ingevoerd in het systeem, want er is niemand geweest, zelfs geen gemiste oproepen via de videophone).

Opnieuw hebben wij contact gezocht met Sluyter logistics om een nieuwe afspraak in te plannen en we kregen op 10 oktober de bevestiging dat 11 oktober het pakket geleverd zou worden. Op 11 oktober kwam er niks en heb ik gebeld. Ze gaven aan dat het pakket beschadigd was en niet mee kon op transport.
Echter gaven ze aan dat de schade meeviel en het op 14 oktober geleverd zou worden

Op 14 oktober hebben wij niks ontvangen en heb ik gebeld met Sluyter. Er is ons verteld dat het is teruggestuurd naar de fabrikant en dat zij gingen kijken wat er beschadigd is en checken of er nieuwe gordijnen gemaakt en verstuurd moesten worden.

Er zijn uiteindelijk nieuwe gordijnen gemaakt en we kregen bericht dat deze geleverd konden worden.
28-11-2024 zouden de gordijnen komen. Uiteindelijk is er die dag niemand gekomen en zijn er dus geen gordijnen geleverd, want de gordijnen bleken bij het depot te zijn afgeleverd en was dus niet mee gegaan met de vrachtwagen. Er is toen gezegd en gemaild dat we de volgende dag de gordijnen zouden krijgen.

29-11-2024, Uiteindelijk is er die dag weer niets geleverd, waarop wij contact hebben gezocht met Sluyter logistics. Er is toen toegezegd dat het maandag 2 december geleverd zou worden.

Op 2-12 is er wederom niets geleverd. Ik heb contact gezocht en het bleek dat het pakket niet op transport is gegaan. Ik heb het pakket uiteindelijk zelf moeten ophalen.

Sluyter Logistics Assen - Assen
Johan Kuiper
1/5

Waardeloze bezorging sluyter (transmission) tot twee keer toe al een week wachtende op mijn bestelling. Levertijd na track en trace wordt ook niet nagekomen.

Sluyter Logistics Assen - Assen
Sierra Bremer
2/5

Mijn bestelling die door twee bedrijven heen ging werd uiteindelijk bezorgd door Sluyter Logistics. De levering hiervan wordt door hun ingepland. Dan blijk je niet thuis te zijn en moet je zelf weer contact leggen. Je moet je hele dag ervoor vrij nemen, want je weet de dag van te voren pas hoelaat ze komen. Het product moest opnieuw geleverd worden wegens schade. Komen ze weer onaangekondigd, weer niet thuis. Moet weer contact opnemen. Komen ze eindelijk op een dag dat ik kan, stelt de bezorger (voor mijn gevoel onvriendelijk) de vraag waarom het zo lang duurde en dat hij er al eerder is geweest. Ik heb gezegd dat het handig zou zijn als ze dit ook bij postpunten kunnen afleveren. Zegt hij: “waarom doe je niet naar de Gamma of Karwei?”. Ik heb gezegd dat ik niet eens wist dat het een optie was, want niemand vertelt je dat.
Ze hebben onhandige bezorgopties, slechte communicatie voor het bezorgen en het was een erg onaangename bezorger. Telefonisch klonk een medewerker wel vriendelijk en heeft mij geholpen.

Sluyter Logistics Assen - Assen
Anne B
1/5

Mijn ervaring met Sluyter logistics is ronduit verschrikkelijk. En het meest waardeloze bedrijf waarmee ik ooit te maken heb gehad.

Dit bedrijf heeft al drie keer gefaald om mijn gordijnen te leveren zoals afgesproken. Hun track en trace-systeem is waardeloos en staat vol met foutieve informatie. Elke keer bleef ik voor niets thuis, want ze kwamen gewoonweg niet opdagen.

De eerste keer dat ze zouden leveren en hierin meerdere malen verzaakten zelf mijn pakket maar uit Assen gehaald

Bij de tweede keer dat ik op een pakket wachtte wat door hun zou worden geleverd liep ik precies tegen dezelfde problemen aan.

Het toppunt van hun wanprestatie is dat ze zelfs persoonlijke garanties geven dat de levering 99% zeker is, om je vervolgens weer te laten zitten. Ze nemen niet eens de moeite om je te informeren; je moet zelf voortdurend achter hen aan bellen. Krijg je dan eindelijk iemand aan de lijn, geven ze je alleen een zwak excuus zonder enige echte oplossing of verantwoordelijkheid Dit is niet alleen respectloos maar ook schandalig klantonvriendelijk.

Hun gebrek aan professionaliteit en totale onbetrouwbaarheid zijn onacceptabel. Dit bedrijf verspilt niet alleen je tijd maar veroorzaakt ook eindeloze frustratie. Ik raad iedereen ten zeerste af om ooit zaken te doen met Sluyter logistics. Ze verdienen geen enkel vertrouwen of geduld van hun klanten en ook geen enkele ster

Sluyter Logistics Assen - Assen
Bas van Herk
4/5

Mooi nieuw bedrijf en vriendelijk personeel.

Sluyter Logistics Assen - Assen
Vera Van de Stolpe
1/5

Track en trace krijgen voor het bezorgen, maar gewoon niet bezorgen en wel zeggen in de bij de track en tracé dat het bezorgd is. Ga je bellen krijg je te horen dat ze het niet gehaald hebben en dat het weer bij hun ligt, hele avond zitten wachten voor niks. Ga je zelf maar bellen want doen hun namelijk niet… en vragen wanneer ze dan opnieuw langes komen. Geef je aan zsm, dus de dag na het niet lukken van hun bezorgen, dat kan weer niet… klantenservice die heg helemaal niks interesseert.

Sluyter Logistics Assen - Assen
Ellen Bollen
2/5

Ik heb alle begrip voor de soms lastige omstandigheden anno 22.

Maar dit blijft: Slechte communicatie. Zeggen het een, doen het andere. Tot 3 keer toe. Werken alleen doordeweek tot 5 en zijn binnen die werktijd niet flexibel. Ik moet me in allerlei bochten wringen om mijn zending bezorgd te krijgen.

De mensen aan de telefoon blijven vriendelijk. Ook als ik mijn frustratie laat blijken. Maar daar heb ik mijn zending nog altijd niet mee.

Sluyter Logistics Assen - Assen
Maurits van den Hoek
1/5

Al meerdere keren bijzondere dingen meegemaakt met dit bedrijf gisteren ook weer chauffeur kijkt niet eens of er mensen aanwezig zijn en rijd zo weer weg zonder onze vracht te leveren 🤷‍♂️

Go up