Anwb Alarmcentrale - Assen

Adres: Amerikaweg 16, 9407 TK Assen, Nederland.
Telefoon: 882692222.
Website: anwb.nl
Specialiteiten: Bergingsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 176 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van Anwb Alarmcentrale

Anwb Alarmcentrale Amerikaweg 16, 9407 TK Assen, Nederland

⏰ Openingstijden van Anwb Alarmcentrale

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Anwb Alarmcentrale

De ANWB Alarmcentrale is een 24/7 alarmcentrale die het hele jaar door beschikbaar is om hulp te bieden bij alarmen en problemen met het autoverkeer in Nederland.

De ANWB Alarmcentrale is gevestigd aan de Amerikaweg 16, 9407 TK Assen, Nederland, en kan worden bereikt via telefoon op 882692222 of via de website anwb.nl/alarmcentrale.

Specialiteiten

De ANWB Alarmcentrale specialiseert zich in het oplossen van alarmen en problemen met het autoverkeer, waaronder bergingsbedrijven.

Andere interessante gegevens

De ANWB Alarmcentrale heeft een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, en biedt contactloos mobiel betalen.

Beoordelingen

De ANWB Alarmcentrale heeft 176 recensies op Google My Business, met een gemiddelde mening van 3,7/5.

👍 Beoordelingen van Anwb Alarmcentrale

Anwb Alarmcentrale - Assen
Frank V. D. H.
5/5

Onze auto in Noorwegen is total loss gegaan. De ANWB regelt alles! Top gedaan: wij kunnen onze vakantie voortzetten dankzij een leenauto (gebracht naar Noorwegen!!) en alles is heel snel gedaan. Klein aandachtspuntje: als je de anwb wil bellen, krijg je logischerwijs steeds iemand anders aan de lijn, en de communicatie binnen het dossier is niet altijd even duidelijk. Maar uiteindelijk alles goed gegaan: 5 sterren.

Anwb Alarmcentrale - Assen
Demi V. O.
1/5

Een verzekering afgesloten voor vakantie voor pechhulp en vervangend vervoer. Zondag met pech komen te staan in Italië. Gebeld naar de anwb en ten eerste al 5 keer moeten bellen voordat ik überhaupt iemand aan de lijn kreeg. Steeds werd ik opgehangen of naar een verkeerd nummer worden doorverbonden.
5 uur lang met een peuter en een hond en zelf zwanger van een tweeling langs de snelweg gestaan met 45 graden.. geweigerd om verder te rijden naar een hotel, de auto was niet meer rijdbaar (bevestigd door de sleepdienst) en bij elke meter kon de motor opblazen..
Uiteindelijk met een tasje kleding voor ons kind gebracht naar een motel in the middle of nowhere zonder toegang tot eten of drinken. Zelf geen kleding en geen medicijnen mee kunnen nemen.

De daarop volgende dagen slechte communicatie, word niet teruggebeld en zelf zo’n 20 keer per dag zelf erachteraan moeten bellen. Elke keer weer opnieuw het verhaal moeten uitleggen en veelal ongeïnteresseerde mensen aan de lijn gehad. Zowat iedere dag weer met een peuter op straat gestaan in de hitte en moest wachten op diagnostiek van de auto wat ondertussen nog steeds niet gebeurd is. Vandaag gelukkig een huur auto toegewezen gekregen die ik zelf heb moeten ophalen met taxi zo’n op zo’n 70 km afstand.
In 3 dagen tijd €1800 euro kwijt aan onkosten zoals eten/drinken/taxi kosten en tolk kosten.
“U krijgt het meeste vergoed”, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het geld terug is en wat we überhaupt terug krijgen. een verzekering afgesloten om uiteindelijk failliet te gaan.. bedankt ANWB, jullie laten een zwangere vrouw en peuter het zelf allemaal uitzoeken.. Wij hopen morgen terug te zijn in Nederland en jullie zullen van ons horen!

Anwb Alarmcentrale - Assen
Sonja H.
5/5

De medewerkers van de alarmcentrale hebben echt alles uit de kast gehaald en mij van zeer waardevolle informatie en hulp voorzien. In Bulgarije wil je echt geen ongeluk hebben, maar als het je dan toch overkomt, kun je maar beter iemand van de alarmcentrale onder je speed dial hebben zitten. Zo waardevol, vooral als de reisverzekering zoals ASR en de reisorganisatie waar je geboekt hebt, zoals vakantie discounter, echt uitsluitend en alleen maar bezig zijn met te steggelen over of ze nu wel of niet aansprakelijk, verantwoordelijk of de juiste aanspreekpartner zijn, in plaats van eerst eens even de mens in nood te helpen. ANWB alarmcentrale kan ik van harte aanbevelen. Ga gewoon niet op pad zonder.

Anwb Alarmcentrale - Assen
Fabian S.
1/5

Sta al 4,5 uur te wachten op hulp langs de Duitse snelweg. Elke keer als ik de alarmcentrale bel sta ik 30 minuten in de wacht en krijg ik te horen dat 'ze er aan komen'. Dit was ooit een leuke club voor autoliefhebbers. Nu gewoon een stelletje oprichters

Anwb Alarmcentrale - Assen
Aux B. C.
5/5

Vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad.
We stonden met pech op de snelweg en ik kon haar zo moeilijk verstaan vanwege het lawaai, en ik was vanwege de locatie (pech op de snelweg) ook erg nerveus, maar ze bleef erg geduldig en aardig.

Wel een kleine tip; er werd gevraagd of ik links of rechts stond, waar ik "rechts" (natuurlijk) op antwoordde. Maar blijkbaar heet de ene rijrichting links, en de andere rechts en is dit op de hectometerpaaltjes met RE en LI aangegeven. Dat wist ik dus echt niet.

Ik kon haar alleen vertellen in welke richting we reden, maar daar kunnen ze het blijkbaar niet direct aan zien.

Het had geholpen als ze me verteld had dat achter de cijfers op het hectometerpaaltje nog 2 letters staan. Ik schoot er namelijk een beetje van in de stress dat ik niet kon vertellen of ik rechts of links stond.

Anwb Alarmcentrale - Assen
petrus L.
5/5

Onverwachts opgenomen in ziekenhuis in turkije van begin tot eind is alles opgelost door anwb alarmcentrale blij dat ik een reisverzekering had afgesloten alles perfect geregeld niks dan,alleen maar lof ga zo door

Anwb Alarmcentrale - Assen
Annemiek R.
5/5

Geweldige ervaring gehad met de ANWB alarmcentrale.
Medewerker die zeer empatisch en behulpzaam was en een prima terug reis vanuit Thailand naar huis heeft geregeld.
Alles was tot in de puntjes verzorgd! Dikke pluim!

Anwb Alarmcentrale - Assen
Maria B.
1/5

Op donderdagavond 2 januari hebben wij de ANWB gebeld omdat de olielamp rood brandt. Er wordt op dat moment al een melding aangemaakt met casenummer 25010256801. De meneer van de Oostenrijkse ÖAMTC sleept onze auto 's avonds naar een geschikte garage in de buurt en laat bij mij de gegevens achter van de garage. Er klopt iets niet met de oliedruk. Rijden naar Nederland kan in ieder geval niet.
'S ochtends, 3 januari om 8 uur bel ik meteen de garage om te horen hoe of wat. De monteur belooft mij tussen 11 en half 12 te laten weten hoe nu verder.
Ondertussen bel ik ook meteen om 08.30 uur de ANWB. Die weten nog niet eens waar mijn auto staat. Dat is al vrij bijzonder. Ik geef ze de gegevens van de garage. Zij beloven contact op te nemen met de garage.
Om 11.15 uur belt de garage met de boodschap, dat de auto niet vóór volgende week gemaakt kan worden. De olietank moet uitgebouwd en er is op vrijdag niet de mankracht om dit meteen te doen.
Om 11.30 bel ik weer met de ANWB. Zij hebben de garage nog steeds niet gebeld. In mijn ogen moeite van 2 minuten. Zeker aangezien ik al wel helemaal op de hoogte was. Gelukkig is de meneer aan de telefoon wel zo vaardig om alvast gegevens op te nemen voor een eventuele huurauto. Daarnaast informeert hij mij over het feit dat wij er wel rekening mee moeten houden dat wij onze auto WEKEN kwijt zijn als wij deze naar Nederland laten transporteren. WEKEN? Wie kan er nou weken zonder auto. Maar goed, naar Nederland komt heeft nu prioriteit.
Om 14.00 uur ben ik er behoorlijk klaar meer. Wij hebben geen accommodatie en staan letterlijk met de kinderen op straat in Oostenrijk. Er is niemand die ook maar iets laat weten over vervangend vervoer en/of het zoeken naar een plek om te overnachten.
Als ik de ANWB bel, krijg ik een behoorlijk onbeschofte mevrouw aan de telefoon spreekt over 50 belletjes per persoon. Nee, ik wil alleen iemand die 2 minuten de moeite neemt om de garage te bellen. De ANWB weet namelijk ook om 14.00 uur nog niks over de staat van de auto. Ook heeft ze het over het feit, dat zij geen Duits spreekt. Dat Engels ook een optie zou zijn laat ik maar achterwege. Maar ze zou haar collega weer berichten.
Om 16.00 uur krijg ik een belletje dat er of een auto aangerukt zou kunnen worden de volgende dag of dat er een trein geboekt kon worden. Serieus? Om 16.00 uur? En hoe moeten wij nu de nacht nog doorkomen? Snapt de ANWB wel dat wij met kinderen op straat staan in een land waar op dit moment iedereen op skivakantie is. En met de trein? Tuurlijk, ik stap met mijn 5 koffers en 5 setjes skis en skischoenen op de trein.
Echt belachelijk! Je moet overal zelf achteraan, wordt niet duidelijk geïnformeerd en uiteindelijk moet je alles zelf oplossen. Jammer, dat je aan de ANWB dus echt helemaal niks hebt bij nood! Om te kotsen!

Go up